^Minusta on päivänselvää että ei pidä luottaa yhtään hupakkoon jota ei ole aiemmin edes tavannut.
Varmaan sellainen tietty epäluottamus puolin ja toisin on ihan tervettä.
Uutiset:
^Minusta on päivänselvää että ei pidä luottaa yhtään hupakkoon jota ei ole aiemmin edes tavannut.
Voinko alkaa heitellä nimiä ilman että voin olla täysin varma että niin on? Näin olen kuullut tehtävän parin naisen toimesta mutten tunne heitä sanan varsinaisessa merkityksessä.. toinen uusi tulokas ja toinen reilu 30 ikäinen.
On avaus totta tai ei niin tuntuu vähän erikoiselta, kun hupakko kysyy ensikäynnillä mitä teen työkseni ja missä asun. Vastaukseni on hyvin epätarkka, koska haluan pysyä tuntemattomana.Itse en kysele missä joku asuu paitsi jos on eri kaupungista nii voi kiinnostaa mistä on toinen tullut. Myös ihmisten ammatti usein kiinnostaa, mutta minulle ei työpaikkaa tarvitse kertoa.
Viikko sitten viikonloppuna vietin iltaa yhden pt:n kanssa ja lähti puheeksi tietosuoja ja varotoimet asiakkaiden kanssa. Ihan naama pokalla kertoi tuollaisia.. voiko tämä olla totta että joku näin toimisi?
Mutta onkohan tämä yleistä että kohtaa vastaavia "muistinmenetyksestä" kärsiviä neitoja?
Se prepaid, se prepaid. Vielä kerran prepaid ja lippis silmille kun johonkin ennalta tuntemattomaan osoitteeseen menee. Fonecta-huorat voi jättää suosiolla dildolla leikkimään.Millwallin huivi vielä kaulan ympärille ettei näy kuin korkeintaan klyyvari.
Aika kilipäistä sakkia tässä bisneksessä liikkuu, toki molemmin puolin aitaa…
Millwallin huivi vielä kaulan ympärille ettei näy kuin korkeintaan klyyvari.
Mutta onkohan tämä yleistä että kohtaa vastaavia "muistinmenetyksestä" kärsiviä neitoja?
Onko tässä todellakin oletus, että neidot muistavat jokaisen asiakkaansa?
Mulla on ns pilluluuri jossa prepaid. Tässä luurissa ei ole mitään mobiilidataa, sillä voi vain lähettää txt-viestejä puheluiden lisäksi.
Jotkut hupakot vaatii että yhteydenotto whatsappilla. No nämä jää minulta väliin koska ei tuossa luurissa ole whatsappia ja omaa luuria ei huvita käyttää koska sen avulla saa selville nimeni. Silti, joihinkin pt:ihin olen ottanut yhteyttä omalla liittymällä koska sitä on helpompi käyttää vaikka pt hyväksyisi soiton taikka txt-viestin vaikka en olisi aiemmin tavannut pt:tä. Tässä "luotettava" kategoriassa on pt:itä jotka kirjoittelee tänne foorumille vähintäänkin täyspäisen oloisia viestejä.
Etenkin tällaisina aikoina olisi syytä ymmärtää, että sen kiristystiedon lopullinen käyttäjä ei välttämättä ole pt itse, ja vastineeksi vaikenemisesta voidaan kiristettävältä haluta jotain ihan muuta kuin rahaa. Kannattaa ihan oikeasti miettiä kenen pussiin pelaa jos tällaisesta tiedonkeruusta tietää ja vaikenee.
Kiimatar on kyllä viimeaikojen aktivisin toimija, joka lankaan on vastaus odottamassa, lokakuussa kyseli vähän miehensä touhujen perää täysin tietämättömänä ja nyt se istuu jo huorien kanssa kahvilla juttelemassa työasioista.
Tiedän pari tyttöä jotka kerää dataa sitä varten että voisivat kiristää asiakkaista myöhemmin. Tiedän myös niitä jotka kyylää hupakoiden osoitteita jotta voivat seurailla asiakkaita.
Viikko sitten viikonloppuna vietin iltaa yhden pt:n kanssa ja lähti puheeksi tietosuoja ja varotoimet asiakkaiden kanssa. Ihan naama pokalla kertoi tuollaisia.. voiko tämä olla totta että joku näin toimisi?