Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakot jotka kerää dataa kiristystä varten  (Luettu 3215 kertaa)

Poissa Livya

• Jr. Member
  • Galleria (4)
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupakot jotka kerää dataa kiristystä varten
« Vastaus #20 : Tammikuu 25, 2025, 22:01:14 »
^Minusta on päivänselvää että ei pidä luottaa yhtään hupakkoon jota ei ole aiemmin edes tavannut.

Varmaan sellainen tietty epäluottamus puolin ja toisin on ihan tervettä.
Oulussa 28.-30.1 😘

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #21 : Tammikuu 25, 2025, 22:51:49 »
Voinko alkaa heitellä nimiä ilman että voin olla täysin varma että niin on? Näin olen kuullut tehtävän parin naisen toimesta mutten tunne heitä sanan varsinaisessa merkityksessä.. toinen uusi tulokas ja toinen reilu 30 ikäinen.

Sä voit varmaan kertoa samalla sen pt:n joka nämä jutut kertoi. Ilmeisesti asia ei ole siinä porukassa kovin salaista tietoa, jos siitä lörpötellään myös kaltaisellesi ulkopuoliselle.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #22 : Tammikuu 25, 2025, 23:24:11 »
Näistä vastaavista tietojen kerääjistä on kerrottu aiemminkin. Jossain vaiheessa kuulemma kerättiin tietoja turskista valeilmoituksilla ja näiden tietoja julkaistiin jollain webbisivuilla. On noissa perää tai ei: käytä prepaidia!

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23 : Tammikuu 25, 2025, 23:29:25 »
Se prepaid, se prepaid. Vielä kerran prepaid ja lippis silmille kun johonkin ennalta tuntemattomaan osoitteeseen menee. Fonecta-huorat voi jättää suosiolla dildolla leikkimään.

Aika kilipäistä sakkia tässä bisneksessä liikkuu, toki molemmin puolin aitaa…

Poissa Paroni

• Full Member
« Vastaus #24 : Tammikuu 26, 2025, 00:34:26 »
Kiimatar on kyllä viimeaikojen aktivisin toimija, joka lankaan on vastaus odottamassa, lokakuussa kyseli vähän miehensä touhujen perää täysin tietämättömänä ja nyt se istuu jo huorien kanssa kahvilla juttelemassa työasioista.

Kannattaisi tutustua skeneen ensin vähä enemmän ennen kuin tulee huutelemaan kuulopuheita.

Poissa Timo Hississä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Tammikuu 26, 2025, 06:00:31 »
On avaus totta tai ei niin tuntuu vähän erikoiselta, kun hupakko kysyy ensikäynnillä mitä teen työkseni ja missä asun. Vastaukseni on hyvin epätarkka, koska haluan pysyä tuntemattomana.

Poissa Kissamainen

• Full Member
  • Galleria (7)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #26 : Tammikuu 26, 2025, 06:51:00 »
On avaus totta tai ei niin tuntuu vähän erikoiselta, kun hupakko kysyy ensikäynnillä mitä teen työkseni ja missä asun. Vastaukseni on hyvin epätarkka, koska haluan pysyä tuntemattomana.
Itse en kysele missä joku asuu paitsi jos on eri kaupungista nii voi kiinnostaa mistä on toinen tullut. Myös ihmisten ammatti usein kiinnostaa, mutta minulle ei työpaikkaa tarvitse kertoa.
24. - 26. helsingissä! 😘

Poissa Meneva

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #27 : Tammikuu 26, 2025, 07:53:10 »
Viikko sitten viikonloppuna vietin iltaa yhden pt:n kanssa ja lähti puheeksi tietosuoja ja varotoimet asiakkaiden kanssa. Ihan naama pokalla kertoi tuollaisia.. voiko tämä olla totta että joku näin toimisi?

Tietosuoja & varotoimet ovat täysin eri asia kuin kiristämisen suunnittelu. Miten nämä kaksi asiaa tässä liittyvät toisiinsa?

Kuulopuheiden perusteella ei kannata nimiä lähteä heittelemään, sillä valitettavasti joillakin kollegoilla on tapana oman edun tavoittelussa/muista epävakaista syistä johtuen mustamaalata toisia hupakoita.

Poissa Seepeli

• Sr. Member
« Vastaus #28 : Tammikuu 26, 2025, 08:58:01 »

Tähän teemaan liittyen jaan kokemukseni. Varailin uutta aikaa eräältä neidolta niin hän ei omien sanojensa mukaan muistanut minua laisinkaan ja halusi että kuvailen hänelle miltä minä näytän, pyysi kertomaan onko minulla perhettä(!?) ja uteli kaikkea muutakin. Erikoinen tapaus.

Tapani mukaan heitin homman lekkeriksi, hetken oli hauskaa, mut loppujen lopuksi vitsi oli nopeasti naurettu puhki kun en tuosta saanut oikein mitään.

Mutta onkohan tämä yleistä että kohtaa vastaavia "muistinmenetyksestä" kärsiviä neitoja?
Amator

Poissa Meneva

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : Tammikuu 26, 2025, 09:25:28 »
Mutta onkohan tämä yleistä että kohtaa vastaavia "muistinmenetyksestä" kärsiviä neitoja?

Onko tässä todellakin oletus, että neidot muistavat jokaisen asiakkaansa?

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #30 : Tammikuu 26, 2025, 09:28:54 »
Se prepaid, se prepaid. Vielä kerran prepaid ja lippis silmille kun johonkin ennalta tuntemattomaan osoitteeseen menee. Fonecta-huorat voi jättää suosiolla dildolla leikkimään.

Aika kilipäistä sakkia tässä bisneksessä liikkuu, toki molemmin puolin aitaa…
Millwallin huivi vielä kaulan ympärille ettei näy kuin korkeintaan klyyvari.
Make Russia small again

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #31 : Tammikuu 26, 2025, 09:41:55 »
Millwallin huivi vielä kaulan ympärille ettei näy kuin korkeintaan klyyvari.

Persulippis vielä päähän, ja menee Timo Soinista.

Seepelille: Jospa neidot haluavat vaan varmistaa ettei ajanvarausta ole tekemässä vale-Seepeli
Saitin Bud Spencer

2024 [T90] <V43> (E26)《U20》{D1}
2025 [T7] <V4> (E4)《U3》

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #32 : Tammikuu 26, 2025, 10:22:51 »
Mulla on ns pilluluuri jossa prepaid. Tässä luurissa ei ole mitään mobiilidataa, sillä voi vain lähettää txt-viestejä puheluiden lisäksi.

Jotkut hupakot vaatii että yhteydenotto whatsappilla. No nämä jää minulta väliin koska ei tuossa luurissa ole whatsappia ja omaa luuria ei huvita käyttää koska sen avulla saa selville nimeni. Silti, joihinkin pt:ihin olen ottanut yhteyttä omalla liittymällä koska sitä on helpompi käyttää vaikka pt hyväksyisi soiton taikka txt-viestin vaikka en olisi aiemmin tavannut pt:tä. Tässä "luotettava" kategoriassa on pt:itä jotka kirjoittelee tänne foorumille vähintäänkin täyspäisen oloisia viestejä.

Poissa Seepeli

• Sr. Member
« Vastaus #33 : Tammikuu 26, 2025, 11:10:48 »

Onko tässä todellakin oletus, että neidot muistavat jokaisen asiakkaansa?

Hyvä tarkentava kysymys, en ajatellutkaan että tuo tulkinta tulisi jollekin mieleen postauksestani. Vastaus epäilyksiisi on ei, en pienessä mielessänikään oleta että neidot muistaisivat jokaisen asiakkaansa.😊

Amator

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #34 : Tammikuu 26, 2025, 11:44:29 »
Etenkin tällaisina aikoina olisi syytä ymmärtää, että sen kiristystiedon lopullinen käyttäjä ei välttämättä ole pt itse, ja vastineeksi vaikenemisesta voidaan kiristettävältä haluta jotain ihan muuta kuin rahaa. Kannattaa ihan oikeasti miettiä kenen pussiin pelaa jos tällaisesta tiedonkeruusta tietää ja vaikenee.

Poissa JuhaniH

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #35 : Tammikuu 26, 2025, 12:24:46 »
Mulla on ns pilluluuri jossa prepaid. Tässä luurissa ei ole mitään mobiilidataa, sillä voi vain lähettää txt-viestejä puheluiden lisäksi.

Jotkut hupakot vaatii että yhteydenotto whatsappilla. No nämä jää minulta väliin koska ei tuossa luurissa ole whatsappia ja omaa luuria ei huvita käyttää koska sen avulla saa selville nimeni. Silti, joihinkin pt:ihin olen ottanut yhteyttä omalla liittymällä koska sitä on helpompi käyttää vaikka pt hyväksyisi soiton taikka txt-viestin vaikka en olisi aiemmin tavannut pt:tä. Tässä "luotettava" kategoriassa on pt:itä jotka kirjoittelee tänne foorumille vähintäänkin täyspäisen oloisia viestejä.

Minun puhelimessa kaksi sim-korttia. Aika yleinen ominaisuus nykypuhelimissa. Toista salaisella numerolla varustettu sim-korttia käytän vain tähän harrastukseen: puhelut, teksti- ja whatsapp -viestit. Mielestäni oikein kätevää ja jopa kohtuu tietoturvallista?
Tosin hankalahkoa, jos vaimo, tms. haluaisi puhelintasi tutkia. Minulla ei tällä hetkellä sitä "ongelmaa".

Tuosta henkilö- tms. tietojen kalastelusta.
Tapaamisen aikana mukava muustakin kuin säästä keskustella, jos keskustelulle aikaa jää sen tärkeimmän asian lisäksi! Henkilökohtaiset asiani osaan kyllä riittävän yleisellä tasolla pitää ja voihan sitä tarvittaessa vaikka pieniä valheitakin keksiä.
Sama koskee muuten hupakoitakin! Ainot totuudet jotka hupakolta vaadin: kuinka hyvä rakastelija olen, kuinka hauska, fiksu ja komea? Aina olen totuuna saanut vain positiivisia kommentteja itsestäni em. asioista! Minua ei haittaa, jos hupakko omasta elämästään pieniä valheita tarvittaessa kertoo.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #36 : Tammikuu 26, 2025, 12:46:34 »
Etenkin tällaisina aikoina olisi syytä ymmärtää, että sen kiristystiedon lopullinen käyttäjä ei välttämättä ole pt itse, ja vastineeksi vaikenemisesta voidaan kiristettävältä haluta jotain ihan muuta kuin rahaa. Kannattaa ihan oikeasti miettiä kenen pussiin pelaa jos tällaisesta tiedonkeruusta tietää ja vaikenee.

Tämä on erittäin hyvä pointti. Jos on yhtään merkittävässä asemassa tai jollain tavalla kiinnostavassa siviiliduunissa, niin kiristäjinä saattavat toimia jopa valtiolliset tahot. Isot pojat on kertoneet, että NL:n vielä ollessa pystyssä KGB:n ”honey trap”iin meni muutamakin maamme eturivin poliitikko ja sessiot videoitiin salaa. Vastineeksi vaitiolosta on sitten ”pyydetty” jos jonkinlaisia palveluksia.

Eipä tämä tietty raswanahkaista perusduunaria nappaa, mutta tuskin hänenkään vaimonsa tykkää kuulla äijän harrastuksista.

Em. syistä kierrän itse slobo horot nykyään kaukaa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2025, 12:51:31 kirjoittanut velihopea »

Poissa Ilotikku

• Hero Member
« Vastaus #37 : Tammikuu 26, 2025, 13:08:43 »
^ Tuollaisen videon saa nykyteknologialla tehtyä oikeastaan kenestä tahansa. Ja ennen kuin joku kommentoi, että ne Hollywood-tasoiset tuotannot, jossa Sanna Marinia laitetaan edestä ja takaa eivät näytä luonnolliselta niin ei kyllä näytä se Igorin kaapista kuvaama materiaalikaan. Siitä rakeisesta kuvasta ei pysty sanomaan onko neidon päällä karvaykä vai karhuntalja. ;D

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #38 : Tammikuu 26, 2025, 13:19:40 »
^ Tuo videojuttu oli vain esimerkki menneen maailman touhuista, mutta samat keinot voivat toki olla edelleen käytössä. Ja miksi eivät olisi. Vähältähän se piti, ettei Marin tippunut pääministerin pallilta pelkkien bilevideoiden takia. Piti oikein julkisesti nyyhkyttää ja pyydellä anteeksi. Naiskortilla meni läpi, mutta huorista narahtanutta miestä tuskin ois keltainen lehdistö säälinyt hetkeäkään.

Jo pelkkien henkilötietojen leviäminen epämääräisille tahoille altistaa kaikenlaisille ikävyyksille, etenkin jos vielä muuta lörpöttelee samalla. Tässä harrastuksessa on omat riskinsä ja ne kannattaa hahmottaa, jos on jotain menetettävää. Onhan noita luotettaviksi arvioitujakin hupakoita riittämiin. Heillekään nyt ei kannata liikaa avautua.

Paikalla äRHäkkä

• Sr. Member
« Vastaus #39 : Tammikuu 26, 2025, 15:57:18 »
Ihan hauskaa ja ehkä hyödyllistäkin keskustelua pintautunut. Hyvä muistaa, että ihmisiä on moneksi, eikä tämäkään skene ole vapaa huijarikoijareista ja muista vilungin tekijöistä. Terve varovaisuus paikallaan, molemmilla puolilla aitaa, mutta itse en vastavakoilutoimiin ryhdy kun pt:lle suuntaan.

Tämän langan aloituksen osalta olen taipuvainen skeptisyyteen Paronin tavoin.

Kiimatar on kyllä viimeaikojen aktivisin toimija, joka lankaan on vastaus odottamassa, lokakuussa kyseli vähän miehensä touhujen perää täysin tietämättömänä ja nyt se istuu jo huorien kanssa kahvilla juttelemassa työasioista.

Tiedän pari tyttöä jotka kerää dataa sitä varten että voisivat kiristää asiakkaista myöhemmin. Tiedän myös niitä jotka kyylää hupakoiden osoitteita jotta voivat seurailla asiakkaita.

Viikko sitten viikonloppuna vietin iltaa yhden pt:n kanssa ja lähti puheeksi tietosuoja ja varotoimet asiakkaiden kanssa. Ihan naama pokalla kertoi tuollaisia.. voiko tämä olla totta että joku näin toimisi?

Aika vauhdilla edetty. Ensin kysellään ummikkona asioita saitilla ja parin kuukauden päästä ollaan skenessä jo niin paljon sisällä, että vietetään iltaa pt:n kanssa ja tiedetään pari dataa keräävää pt:tä ja heidän lisäkseen x määrä (enemmän kuin yksi) hupakoilta poistuvia asiakkaita seurailevia tyyppejä. Hyvin verkostoitunut, pienempi paikkakunta? Ei mahdotonta, en kuitenkaan näillä kertoimilla kovin paljon tähän korttiin panostaisi.

Päivän moka vielä tekemättä?