Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakot jotka kerää dataa kiristystä varten  (Luettu 10288 kertaa)

Paikalla JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakot jotka kerää dataa kiristystä varten
« Vastaus #160 : Tammikuu 31, 2025, 21:27:05 »
Ja hitto jos tästä joku kerää dataa kiristystä varten niin onnee vaan psykoterapiaan. Myös ketjun aloittajalle.
Nokialla 7.-9.3.

Paikalla AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #161 : Tammikuu 31, 2025, 21:30:38 »
Kai sitä mieli jotenkin nyrjähtää kun todelliset ihmiset ei mahdukaan siihen pieneen, tunkkaiseen boksiin ja karikatyyriin, jonka heistä on päässään rakentanut. Aivot sanoo brrrr kun yhteiskuntaa rapauttava (mutta samalla myös paritettu) Babylonin portto alamaailmayhteyksineen onkin saatanan tylsä tavallinen ihminen, jolla saattaa olla parisuhde, anoppi, lemmikkejä, haaveita, likinäköä ja Plussa-kortti.
Jyväskyläilemässä 5.-7.3.

Paikalla JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (17)
« Vastaus #162 : Tammikuu 31, 2025, 21:35:12 »
Kai sitä mieli jotenkin nyrjähtää kun todelliset ihmiset ei mahdukaan siihen pieneen, tunkkaiseen boksiin ja karikatyyriin, jonka heistä on päässään rakentanut. Aivot sanoo brrrr kun yhteiskuntaa rapauttava (mutta samalla myös paritettu) Babylonin portto alamaailmayhteyksineen onkin saatanan tylsä tavallinen ihminen, jolla saattaa olla parisuhde, anoppi, lemmikkejä, haaveita, likinäköä ja Plussa-kortti.

^ja luoja paratkoon tekee arkena ihan oikeaa, tavallista siviilityötä kuten monet meistä.
Nokialla 7.-9.3.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #163 : Tammikuu 31, 2025, 21:38:52 »
Ja hitto jos tästä joku kerää dataa kiristystä varten niin onnee vaan psykoterapiaan. Myös ketjun aloittajalle.

Ihan ensinnäkin, en usko että kukaan on katkeroitunut tms.
Juu siis jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin tämä ketju, etenkin julpukin jutut, on vaan huvittanu mua😅 perus trolli ilman mitään oikeaa asiaa, koittaa vaan saada ihmiset pahastumaan kirjoituksistaan, ja kun niin ei käy, niin yrittää vielä epätoivoisesti kaikkensa vedotakseen ihmisiin(esim tämä veroasia, johon en edelleenkään saanut vastausta että miten liittyy hänen alkuperäiseen viestiin varattujen kanssa panemisesta)😁
❤️Opiskelijarouva, Turku

Paikalla JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (17)
« Vastaus #164 : Tammikuu 31, 2025, 21:45:49 »

Juu siis jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin tämä ketju, etenkin julpukin jutut, on vaan huvittanu mua😅 perus trolli ilman mitään oikeaa asiaa, koittaa vaan saada ihmiset pahastumaan kirjoituksistaan, ja kun niin ei käy, niin yrittää vielä epätoivoisesti kaikkensa vedotakseen ihmisiin(esim tämä veroasia, johon en edelleenkään saanut vastausta että miten liittyy hänen alkuperäiseen viestiin varattujen kanssa panemisesta)😁

No tää skämmipukki nyt tuli tähän sekaan sotkemaan😂 Mutta alkuperäisen aloituksen teki jäsen joka ei itse ole horo eikä välttämättä edes nainen. Eli tää on koko ketju taas ihan tuubaa😂

Perus saitti meininki
Nokialla 7.-9.3.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #165 : Tammikuu 31, 2025, 22:28:07 »
Tämä loppuosa ketjusta tai tämän päiväinen osuus on klassinen esimerkki pulushakista  ;D

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #166 : Tammikuu 31, 2025, 22:31:47 »

No tää skämmipukki nyt tuli tähän sekaan sotkemaan😂 Mutta alkuperäisen aloituksen teki jäsen joka ei itse ole horo eikä välttämättä edes nainen. Eli tää on koko ketju taas ihan tuubaa😂

Perus saitti meininki

Jo jonkun aikaa oon miettinytkin että mikä tän ketjun virka on? Aloittaja ei ole sen kummemmin kommentoinut asiaa ja joku random pena on alkanut ”moraalisaarnaajaksi”. 🤔😅
❤️Opiskelijarouva, Turku

• Hero Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #167 : Tammikuu 31, 2025, 22:45:41 »
Jo jonkun aikaa oon miettinytkin että mikä tän ketjun virka on? Aloittaja ei ole sen kummemmin kommentoinut asiaa ja joku random pena on alkanut ”moraalisaarnaajaksi”. 🤔😅

Sanoisin, et tän virka on muistuttaa että vähemmän internettiä ja enemmän ulkoilua ja raitista ilmaa huomenna  :inlove:

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #168 : Tammikuu 31, 2025, 22:57:22 »

Sanoisin, et tän virka on muistuttaa että vähemmän internettiä ja enemmän ulkoilua ja raitista ilmaa huomenna  :inlove:

Hyvä pointti👌
❤️Opiskelijarouva, Turku

Poissa hug hefner

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #169 : Helmikuu 01, 2025, 20:44:04 »
Kun aihepiiri noin kovasti tuntuu kiehtovan mutta ne paljon puhutut faktat on hieman hakusessa, voi aloittaa vaikka näistä teoksista seksityöstä Suomessa niin ei tarvi mutuilla ja keksiä jotain shoppailuongelmia (?)

* Ahtiala, Päivi: Oma valinta - Minä myyn seksiä
* Forsström, Tiia: Ammattirakastaja
* Kasvi, Krista: Miesseuralainen - Ei niin harmaita tositarinoita
* Levi, Enni: Eliittiseuralaisen päiväkirja
* Suokas, Terhi: Kyllähän mä tiedän miltä huora näyttää - Seksityön todellisuutta Suomessa
* Tiessalo, Paula: Rakkautta rahalla - Keitä ovat vastuulliset suomalaiset seksinostajat?

Kiitoksia kattavasta kirjasuosituksesta, vaikken kyseinen moraalipoliisi olekkaan. Mutta näin tuntemattoman alan asioista kiinnostuneena, ja kyseiseen aiheeseen liittyen tynnyrissä kasvaneena otin jo ännikirjaa kuunteluun😄

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #170 : Helmikuu 01, 2025, 21:21:21 »

Perus saitti meininki

Random Pena tai random Pirkko.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

• Hero Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #171 : Helmikuu 01, 2025, 22:05:27 »
Kun aihepiiri noin kovasti tuntuu kiehtovan mutta ne paljon puhutut faktat on hieman hakusessa, voi aloittaa vaikka näistä teoksista seksityöstä Suomessa niin ei tarvi mutuilla ja keksiä jotain shoppailuongelmia (?)

* Suokas, Terhi: Kyllähän mä tiedän miltä huora näyttää - Seksityön todellisuutta Suomessa
* Tiessalo, Paula: Rakkautta rahalla - Keitä ovat vastuulliset suomalaiset seksinostajat?

Kiitoksia kattavasta kirjasuosituksesta, vaikken kyseinen moraalipoliisi olekkaan. Mutta näin tuntemattoman alan asioista kiinnostuneena, ja kyseiseen aiheeseen liittyen tynnyrissä kasvaneena otin jo ännikirjaa kuunteluun😄

Eipä kestä  :kiss: Ajattelinkin että tuosta saattaisi iloa olla jollekulle muulle vaikka ketjun rölli niitä tuskin lukee.

Uteliaisuudesta: mikä kirja noista lähti kuunteluun?

Poissa hug hefner

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #172 : Helmikuu 01, 2025, 22:25:44 »

Eipä kestä  :kiss: Ajattelinkin että tuosta saattaisi iloa olla jollekulle muulle vaikka ketjun rölli niitä tuskin lukee.

Uteliaisuudesta: mikä kirja noista lähti kuunteluun?

Semmosta se on röllien kans, se muitten veren kuohuttaminen taitaa olla se suurin nautinto ja tietoisuudenaste mitä näppäimistösoturi voi toimessaan saavuttaa, mutta se heille suotakoon😄 mutta vastaus kysymykseen, ensimmäinen mitä otin kuunteluun, minä myyn seksiä. Se meni oikeestaan siinä melkeen yhtäsoittoo koko kirja. Alottelen seuraavaks rakkautta rahalla. Luulen oppivani niistä monenmoista näkökulmaa, ensin myyjiltä ja sitte tietenki ostajilta, mihin itekki tässä oon siirtymässä.

• Hero Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #173 : Helmikuu 01, 2025, 22:44:04 »
Semmosta se on röllien kans, se muitten veren kuohuttaminen taitaa olla se suurin nautinto ja tietoisuudenaste mitä näppäimistösoturi voi toimessaan saavuttaa, mutta se heille suotakoon😄 mutta vastaus kysymykseen, ensimmäinen mitä otin kuunteluun, minä myyn seksiä. Se meni oikeestaan siinä melkeen yhtäsoittoo koko kirja. Alottelen seuraavaks rakkautta rahalla. Luulen oppivani niistä monenmoista näkökulmaa, ensin myyjiltä ja sitte tietenki ostajilta, mihin itekki tässä oon siirtymässä.

Fellow lukutoukka  :drinking: Luin kans ite seksityöstä jo vuosia ennen kuin aloin alalle, sellaisella yleisuteliaalla "kah, mielenkiintoista mitä kaikkea tähän maailmaan mahtuu" -meiningillä. En kuuna kullanvalkeana ajatellut niiden tekstien koskevan itseäni ikinä mitenkään muuten kuin seksityöntekijäystävien paremman ymmärtämisen kautta korkeintaan. Mutta kyllä kaikesta tuosta lukemisesta on selkeästi ollut hyötyä. Varmasti teoreettinen perehtyminen auttaa myös tulevaisuuden ostajaa kun ei tarvitse ihan kaikkea ottaa kantapään kautta välttämättä selville.

Luin muuten eräänä viikonloppuna vuosia sitten parille kaverille ääneen lähes koko kirjan nimeltä The Happy Hooker. Se on irstailua suoraan 1970-luvun Hollannista, New Yorkista ja muualta. Jos englanti taittuu ja kiinnostaa vähän vintagempi näkökulma (niin hyvässä kuin pahassa), se on kans aika hauska pläjäys.

Poissa hug hefner

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #174 : Helmikuu 01, 2025, 23:13:06 »

Fellow lukutoukka  :drinking: Luin kans ite seksityöstä jo vuosia ennen kuin aloin alalle, sellaisella yleisuteliaalla "kah, mielenkiintoista mitä kaikkea tähän maailmaan mahtuu" -meiningillä. En kuuna kullanvalkeana ajatellut niiden tekstien koskevan itseäni ikinä mitenkään muuten kuin seksityöntekijäystävien paremman ymmärtämisen kautta korkeintaan. Mutta kyllä kaikesta tuosta lukemisesta on selkeästi ollut hyötyä. Varmasti teoreettinen perehtyminen auttaa myös tulevaisuuden ostajaa kun ei tarvitse ihan kaikkea ottaa kantapään kautta välttämättä selville.

Luin muuten eräänä viikonloppuna vuosia sitten parille kaverille ääneen lähes koko kirjan nimeltä The Happy Hooker. Se on irstailua suoraan 1970-luvun Hollannista, New Yorkista ja muualta. Jos englanti taittuu ja kiinnostaa vähän vintagempi näkökulma (niin hyvässä kuin pahassa), se on kans aika hauska pläjäys.
[/quote

Kiitos suosituksesta, ehjä joudun sen jättämään myöhempään, en näet ole kovin akateeminen, enkä edes atleettinen, mutta tottakai suomessa osataan englantia hyvin jo vähemmälläki koulutuksella, ja onhan meillä kääntäjä😁 mutta se miks itellä kiinnostaa tämä ala perustuu juurikin siihen, että voin itekki oppia paljo jo ihan siitä että liian ahtaat käsitykset aiheuttaa pelkkää häpeää pidemmän päälle. Elämästä oos suotavaa nauttia sillon ku eletään, siinäpä onki allekirjoittaneellaa muuten oppimista, mutta joskus on aloitettava😉

• Hero Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #175 : Helmikuu 01, 2025, 23:36:50 »
^
Just niin. Elämä on ohi ihan silmänräpäyksessä, ja lamauttavalla häpeällä vaan pienentää koko maailmaansa. Kukaan ei hyödy siitä että omaa valoaan himmentää, päinvastoin. Mutta uskon, että sie avaudut ja alat kokea asioita varmasti juuri silloin ja niillä tavoilla ku se sinun polullesi kuuluu :) Bon courage!

Poissa DeiDei

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #176 : Helmikuu 01, 2025, 23:38:14 »
Näyttäkää myös onnellinen parisuhde, ei taida onnistua

Täällä yksi onnellinen parisuhde, tehdään näitä hommia sekä yhdessä että erikseen, kiitos kysymästä😊 Siitä huolimatta että olen (näköjään) sekaantunut alamaailmaan, omaan vakavan mielenterveys- ja huumeongelman. Unohtuiko jotain?🤔

Aika huvittavaa että sun jutut lähti niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin huoli huorien moraalista ottaa vastaan pettäviä varattuja miehiä. Ja päätyi ties mihin asiaan liittymättömiin juttuihin pt:iden mielenterveydestä, veroista, alamaailmasta yms.🤔😅

Whisky paukku jyväskyläläisessä baarissa unohtui.  :D

Poissa hug hefner

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #177 : Helmikuu 01, 2025, 23:45:26 »
^
Just niin. Elämä on ohi ihan silmänräpäyksessä, ja lamauttavalla häpeällä vaan pienentää koko maailmaansa. Kukaan ei hyödy siitä että omaa valoaan himmentää, päinvastoin. Mutta uskon, että sie avaudut ja alat kokea asioita varmasti juuri silloin ja niillä tavoilla ku se sinun polullesi kuuluu :) Bon courage!

Kyllähän se järjellä ajatellen näin on, ehkä se polku sitte on toisilla kivisempi. Tai sitte on vaan herkemmät jalkapohjat kivillä tallusteluun😁 mutta kohti rohkeampaa tulevaisuutta kera paksumpien jalkapohjien. Eiköhän mun aiheenvierestä höpinät riitä tähän ketjuun, tässä oli vissiin joku ylevämpi keskustelun aihe kuitenki alunperin.

Poissa Kiimatar

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #178 : Helmikuu 02, 2025, 16:53:07 »

Miksi kävisin terapiassa muiden tekemisten vuoksi?  Kummallinen ajatus.

Poissa thorath

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #179 : Helmikuu 02, 2025, 17:46:29 »
Ilotytöissä ja taviksissa yksi perusero, ilotytöt eivät soittele perään.

Tästä on kyllä niitäkin kokemuksia että ilotytöt soittavat ja laittavat viestiä perään. Onneksi olen aina käyttänyt prepaidia.