Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaunein PT.  (Luettu 30645 kertaa)

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kaunein PT.
« Vastaus #100 : Tammikuu 25, 2025, 10:34:46 »
Yleisesti ottaen, jotta menisin pt:n luokse uudestaan, täytyy minun kokea hänet jollain persoonallisella tavalla kauniiksi. Viehätyn erilaisista asioista, mutta ei nyt lähdetä sen tarkemmin tähän syventymään.

Laitetaan tähän erityismainintana muutoinkin ihana ja iloinen, klassisen kaunis  Alisa  :inlove:

Poissa JuhaniH

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #101 : Tammikuu 25, 2025, 12:24:38 »
Kauniita on tullut tavattua paljon, yksi syistäni tälle harrastukselle! Joskaan kauneus ei se tapaamisen tärkein asia ole.
Vielä kuvioissa olevista sanoisin Minnaxo :inlove: ja tälläkin hetkellä Helsingissä oleva Sonia. Ovat sekä ulkoisesti kauniita, että (ainakin tapaamisen ajan minulle:)) sisäisesti kauniita.

Poissa Tulli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #102 : Tammikuu 26, 2025, 11:57:43 »
Unkarilainen Beatrice Gfe on ollut omalla kohdalla kaunein.
Todella kaunis tapaus  :inlove:

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #103 : Tammikuu 26, 2025, 12:16:00 »
Yleisesti ottaen, jotta menisin pt:n luokse uudestaan, täytyy minun kokea hänet jollain persoonallisella tavalla kauniiksi. Viehätyn erilaisista asioista, mutta ei nyt lähdetä sen tarkemmin tähän syventymään.

Vaikka tuolla aiemmin sanottiin että tässä on kyse kasvoista, pt:ssä täytyy olla muutakin ja aika paljon

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #104 : Tammikuu 26, 2025, 14:16:23 »

Vaikka tuolla aiemmin sanottiin että tässä on kyse kasvoista, pt:ssä täytyy olla muutakin ja aika paljon
Juuri näin, ei pelkällä ulkoisella kauneudella vielä pitkälle pääse. Näin siis ainakin omalla kohdalla.

Poissa Urkkikekkonen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #105 : Tammikuu 26, 2025, 14:34:08 »
Pocahontas mun silmään kaunein. Harmi että taisi vastikään lopettaa.

Poissa Jaatinen

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #106 : Tammikuu 26, 2025, 22:05:41 »
Ihan vaan pelkkää kauneutta siten kuin se tämän päivän standardeilla tulkitaan niin Nata on mun valinta ykköseksi. Ihan kaikkea pantua kauneutta ei kuitenkaan muista. Kauan aikaa sitten ulkomailla panin eräässä E-Amerikan maassa pariin viikkoon lähes joka päivä eri huoraa ku oli niin halpaa ja siinä joukossa oli takuulla paljon kaunistakin mutta enää ei muista kasvoja.

Petiteamy, Ellisa todella kauniita ja nykyinen vakiopano on niin himokas ja kaikki mun kroppakriteerit ruksiva että se tekee hänestä paljon kauniimman mun silmään kuin mitä oikeasti on. Kaikista kauneimman. Nimen jätän sanomatta.

Poissa Herra 47

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #107 : Tammikuu 27, 2025, 00:51:51 »
Justiina o iha ykkönen. Naama ku petolinnun perse mut ku samnuttaa valot ni avot

Poissa AegonX

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #108 : Tammikuu 27, 2025, 04:24:53 »
Unkarilainen Beatrice Gfe on ollut omalla kohdalla kaunein.
Todella kaunis tapaus  :inlove:

Useamman vuoden takaisissa kuvissa oli todella, mutta juuri tämän PT:n tapauksessa koin että siirtymä petitestä normaaliin edelleen toki ihan ok painoon tiputti hänet pois huippukahinoista (jonkun toisen PT:n tapauksessa taasen en koe pieniä painomuutoksia niin merkityksellisiksi). Ainakin toissakesänä kun edellisen kerran tapasin oli pikemminkin "normaaleissa terveissä" mitoissa kuin petite.

Yleisesti ottaen, tämä Beatrice oli mulle siitä hauska tapaus, että tapaamisten aikana oltiin molemmat toistuvasti positiivisesti huvittuneita siitä miten oltiin ihan *eri* aaltopituuksilla ja ymmärrettiin toistemme kommentteja/huumoria vasta huomattavalla viiveellä. Mutta kiva havaita, että myöskin se että huumorintajut *eivät* oikein kohtaa voi olla hauskaa.

Poissa Ribbeli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #109 : Tammikuu 27, 2025, 05:14:15 »

Kauniita ja seksikkäitä mimmejä on tullut tavattua,se kaunein odottaa vielä..