Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nuori Suomalainen YH  (Luettu 1442 kertaa)

Poissa Jaatinen

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Nuori Suomalainen YH
« : eilen kello 21:56:25 »
"Nuori Suomalainen YH yksin viikonloppuna" otsikolla naapurissa ilmoittelee mimmi jolle piti mennä kun Petiteperlien kanssa tuli kommunikaatiokatkos kun KIK ei välittänyt viestejä ajallaan.
Pohjoisen itävantaan OKT alueella vastaanottava PT ei sitten ollut ihan kuvien mukainen. Kuvat on kyllä omat mutta joko erittäin taitavasti tai sitten monen monta kilogrammaa vähemmän sitten otettuja. Oven avattua hän piti päällään kylpytakkia hyvin tiukasti ja huolellisesti ettei vain tipu.
Sovittiin etukäteen 45min+anaali pari tasarahaa. Kun rahat oli luovutettu, tipahti kylpytakki ja voi elämä mikä pettymys. Sellainen oikein tavallinen suomalainen mamma. Todella leveä lantio joka ei noista kuvista oikein selviä. D-tissit varmasti pitää paikkansa mutta mainostettuna kiinteät, ei sinne päinkään. Ei kärpäsläpät mutta siltä väliltä. Luonnolliset varmasti.

No touhuihin. Aika itsenäisesti piti hommia hoitaa. Asennot määräsin ja sitten siihen kyllä käännyttiin mutta ei minkäänlaista omatoimisuutta. Kumin kuitenkin hän laittoi suulla mikä oli ihan jees. Suihinotto oli mekaaninen, ei kovin syvä. Pillua nuollessa selvisi että toinen mainoslause "molemmat paikat tiukat", ei ainakaan synnytysvälineistön osalta pitänyt paikkaansa. Oman empiirisen kokemuksen perusteella se oli arviotaulukon huonommalta laidalta. Aika nopeasti siirryttiinkin sitten kakkosen puolelle. Niin, pannessa lähärissä muija piti koko ajan silmät kiinni. Ei mitään ääniä mistä olisi voinut päätellä teenkö hyvää tai pahaa.

No sitten kakkoseen, sormellakin kokeilemiseen ohjeistettiin laittamaan reilusti liukkaria ja ihan itse senkin sai hoitaa. Lisää piti laittaa ennen kun kyrpää sinne survottaisiin, olin kuulemma kokoni puolesta ihan rajoilla että hän edes salli sen. Sinne se kuitenkin sitten lipsahti ja tämä piippu olikin ihan tiukka ja kun pistin omatkin silmät rakoselleen että vähän muu ympäristö hämärtyi niin homma lähti pelittämään, kunnes juuri sillä hetkellä hän vetäytyi pois että nyt pitää pitää pieni tauko.

Sitä siinä sitten vähän pidettiin ja sitten jatkettiin, lisää liukkaria lotrattiin reilusti. Hetken hankaamisen jälkeen kuitenkin sama homma. No, taas pikku tauko, kumi pois ja paperilla kuivateltiin kyrpä ja pillu. Ja uusi yritys uudella kumilla takaapäin. Mutvit kun se leveä lantio ei ole ollenkaan mun juttu. Jollain kumman ilveellä muna kuitenkin vielä heräili, selvästi lääkitys oli hyvä, käänsin mamman uudestaan lähäriin ja siitä mekaanisesti loppuun.

Ei nyt kaikista kamalin kokemus mutta ei kauaksikaan jää. Ulkonäkö ja asenne reilusti alakategoriassa. Sentään tulin että ei ihan nelosta voi antaa. Viis. Ei jatkoon. Ei helvetissä.

Kokonaisuutta kuvailisin ehkä parhaiten sanoilla: Himoton, haluton.

Harmittaa vietävästi että tuli lähdettyä, olisinpa säästänyt nekin rahani helvetin hyvälle vakiopanolleni.

Poissa Ihavebig

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori Suomalainen YH
« Vastaus #1 : eilen kello 22:55:05 »
Kävin testaa ja aika samat fiilikset mullakin. Tiukkuudesta ei ollut tietoakaan eikä peppua luvannut mun kalulle ollenkaan. En mene toiste.

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2 : eilen kello 23:14:49 »
Samaa mieltä kuin edelliset.
En ole uusimassa visiittiäni.

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,11159.msg344135.html#msg344135
Saitin Bud Spencer

2024 [T90] <V43> (E26)《U20》{D1}
2025 [T6] <V3> (E4)《U3》

Poissa Aulis

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : tänään kello 04:49:48 »

Todella leveä lantio...

.....

Mutvit kun se leveä lantio ei ole ollenkaan mun juttu.

Kun typykän ilmoituksessa lukee näin, niin mitä kuvittelit löytäväsi.
"Minulla on kivat muodokkaat rinnat, (65D), nöpöttävät nännit ja houkutteleva leveä lantio."

Ihanat naiset.

Poissa Jaatinen

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #4 : tänään kello 12:41:08 »
Käsi pystyyn virheen merkiksi. Olisi pitänyt kysyä tarkemmin mutta kun puntissa oli puolilöysä ja kiire löytää paineisiin helpotusta niin ajatukset ei ole niin selkeitä. Auton penkiltä pieneltä ruudulta yrität saada selvää kuvista ja teksteistä ja onko saitilla arvioita, siinä kiimapäissään kun sain yhden kiinni...
Leuka rintaan ja niin edelleen.

Tuon toisen ketjun luin. Tämä YH ei ollut Tiksissä vaan reilusti idempänä. Muutenkin tuntuu sekoittuvan johonkin toiseen koska varmuudella voin sanoa että ei ollu mammalle mitään kauneusleukkauksia tehty. Joku sanoo että nätti niin... no, makunsa kullakin mutta mä sanoisin että väsähtänyt ja se näkyy myös kasvoilta. Nättiä en saa haettua siihen mitenkään. Ehkä viisi vuotta sitten on voinut ollakin? Poissaoleva, aloitekyvytön.

Anteeksi tämä negatiivisuus. Ne jotka on mun rapsoja lukeneet tietää että sanon kyllä positiiviset asiat jos niitä on. Tässä ainoa oli se että sain jollain ihmeellä kudin irtoamaan. Se muuten irrotti jopa ihan pienen hymynkareen tapaisen hänen huulilleen. Ensimmäisen ja viimeisen sen tapaamisen aikana.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 12:50:29 kirjoittanut Jaatinen »

Poissa Hormonihiiri

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #5 : tänään kello 15:44:27 »
Käsi pystyyn virheen merkiksi. Olisi pitänyt kysyä tarkemmin mutta kun puntissa oli puolilöysä ja kiire löytää paineisiin helpotusta niin ajatukset ei ole niin selkeitä. Auton penkiltä pieneltä ruudulta yrität saada selvää kuvista ja teksteistä ja onko saitilla arvioita, siinä kiimapäissään kun sain yhden kiinni...
Leuka rintaan ja niin edelleen.

Tuon toisen ketjun luin. Tämä YH ei ollut Tiksissä vaan reilusti idempänä. Muutenkin tuntuu sekoittuvan johonkin toiseen koska varmuudella voin sanoa että ei ollu mammalle mitään kauneusleukkauksia tehty. Joku sanoo että nätti niin... no, makunsa kullakin mutta mä sanoisin että väsähtänyt ja se näkyy myös kasvoilta. Nättiä en saa haettua siihen mitenkään. Ehkä viisi vuotta sitten on voinut ollakin? Poissaoleva, aloitekyvytön.

Anteeksi tämä negatiivisuus. Ne jotka on mun rapsoja lukeneet tietää että sanon kyllä positiiviset asiat jos niitä on. Tässä ainoa oli se että sain jollain ihmeellä kudin irtoamaan. Se muuten irrotti jopa ihan pienen hymynkareen tapaisen hänen huulilleen. Ensimmäisen ja viimeisen sen tapaamisen aikana.
On sama kuin tuo toisen ketjun mamma. Vissiin nykyään paikka myös siellä idempänä. Jossain vaiheessa oli ilmoituksessa siellä myös kimppamahdollisuus.