Ei ole toistaiseksi käynyt hetkeäkään mielessä ostaa Teslaa. Mutta ei se liity siihen yritykseen mitenkään.
Ei mulla ole käynyt mielessä kertaakaan ostaa mitään täyssähköautoa.
Jokaisella sukupolvella on etuoikeutensa, joilla seuraavat sukupolvet ei pääse enää viihdyttämään itseään.
Ja voi tsiisus kuinka paljon noita juttuja olikin suurilla ikäluokilla (=mun vanhemmat).

Joten, mä olen ottanut tavoitteeksi käyttää noi uusiutumattomat luonnonvarat loppuun mun sukupolven aikana.

Eli, niin kauan kuin mitenkään mahdollista, suosin autoja jotka kuluttaa bensaa luokkaa vähintään 10l/100km.

Noh, oikeasti syyt on hieman muut miksi sähköauto ei ole mulle kaikista mieluisin vaihtoehto.
Kyse on oikeastaan osittain ajankäytöstä - siitä missä ajaa & millaisia matkoja & missä pystyy majoittumaan & mihin sen aikansa haluaa käyttää.
Ja sitten osittain siitä, ettei sähköautoissa yksinkertaisesti ole vielä olemassa malleja, joissa olisi ne mulle tärkeimmät ominaisuudet. Mä haluan auton jolla mä voin ajaa missä tahansa mahdollisissa olosuhteissa läpi Suomen ympäri vuoden aivan missä tahansa milloin tahansa ilman ongelmia (esim. auraamattomat pinet metsätiet Kainuussa keskellä kylmintä ja lumisinta talvea).
Ja haluan pystyä parkeeraamaan sen auton vaikka ajamalla suunnilleen 90 asteen kulmassa olevan lumikasan päälle parkkiin (esim. Rööperi & talven katuparkit).
Joten...kaikkein käytännöllisimpiä ja vaivattomimpia vaihtoehtoja haastavaan käyttöön Suomen olosuhteissa ei nyt vain toistaiseksi vielä löydy sähköautoista.