Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Dommen kotona 2/2  (Luettu 602 kertaa)

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Dommen kotona 2/2
« : Tammikuu 28, 2025, 00:14:24 »
Herättiin aamulla ilman kelloa jotain klo: 8-9 välillä ja Domme kertoili, että hänellä on yllätys minulle.
Vastasin jotain tyyliin ”mnjää, vai semmosta”.
Domme katseli mua ilkikurisesti ja vastasi, ”mnjoo, semmosta, mä soitan taksin niin laita vaatteet päälle kun oot kahvisi juonut.

Join kahvin ja Domme soitti taksin ja kohta oltiin matkalla Turun keskustaa kohti, en tiennyt yhtään mihin mennään, mutta piiskakassi oli matkassa. Nuorena istuin joskus poliisiautossa kotoa haettuna tai kadulta otettuna, enkä silloinkaan kysynyt koskaan, että ”mistä on kyse ?” Tms.

Joten istuin vaiti, mutta luottavaisin mielin toisin kuin niissä nuoruuden kyydeissä. Hiukan ennen määränpäätä Domme kysäisi minulta:
-Osaatko yhtään aavistaa mitä on luvassa ?
-Jotain kyllä päättelen piiskakassista.
-Aaaa, niinpä tietysti, sulla on muuten hyvä itsehillintä.
-Tiedän, että joissain tilanteissa on.
-Pelottaako ?
-Ei
-Hyvä, ei ole syytä pelätä, muistan rajasi, ”älä tapa, äläkä vammauta pysyvästi”.
-Niinpä, luotan sinuun.

Tässä vaiheessa keskustelua taksikuski oli vähintäänkin kiusaantunut ja jotenkin pelokkaan oloinen ja pian oltiinkin jo määränpäässä.
-Pysäytä tässä ! Domme sanoi kuskille, maksoi kyydin ja jäimme pois siitä.

Mentiin xxx-paradise nimiseen seksikauppaan ja sisällä huomasin Dommen tuntevan omistajat paremminkin. He ohjasivat meidät kaupan takahuoneisiin, osa oli hämäriä ja osassa paloi punainen valo. Oli X-paalua, nahkakeinua ja sänkyjä, jokunen tuolikin.

Domme käski minun riisuutua ja sitoi sitten X-paaluun alkaen piiskata lujaa. Huoneeseen alkoi tulla runkkareita kuin tyhjästä !
Kuin piiskan läiske ja hiljaiset parahdukseni olisivat aineellistaneet heidän dunkkarin seinistä materiaksi, lihaksi ja luuksi.
Domme käski runkkarit istumaan ja elintäni hyväillen kuiskasi korvaani ”Oletin, ettei yleisö häiritse sinua”
-Oletit oikein rakas, vastasin.
Domme puristeli elintäni ja persettäni ja kertoi sanoneensa omistajille tilaa vuokratessaan, ettei mahdollinen yleisö meitä häiritse.

Piiskaaminen, pureminen ja jälkien nuoleminen jatkui ja runkkarit läähätti selkäni takana, en nähnyt heitä, vain läähätys ja kivespussien lotkotus kertoi heidän läheisyydestä.

Runkkarit tulivat ja menivät, usein vain yksi oli katsomassa. Ajantaju katosi täysin, kipu alkoi olla kova ja Domme huomasi vointini, vapautti minut ja kuiskasi taas ”teen sulle
 jotain kivaa, että päästään tuosta eroon”.
Hän nyökkäsi päällään isokokoiseen runkkariin joka hiki otsalla hakkasi helvetin isoa tattiaan totaalisen kiiman vallassa. Domme polvistui eteeni ja hotkaisi kaluni suuhunsa.
Ääntelehdin ja vääntelehdin seisaaltaani ja iso runkkari laukesi mölisten siemennesteen roiskuessa punaisena hehkuvasta terskasta kuin jogurtti paloletkusta.

Domme käski runkkarin siivota sotkunsa ja poistua minkä tämä tekikin ja nopeasti vielä.
Domme kiitti runkkaria seurasta ja lukitsi oven hänen jälkeensä. Sitten alkoi jälkihoito ja hellä persekäsittely sormin ja suristimilla.

Avasimme oven ja japanilainen n.40v mies odotti meitä oven takana. Mies hymyili minulle ja muistin hänen olleen piiskaushuoneessa, nojailleen seinään, ei runkanneen. Mies alkoi hyväillä piiskattua selkääni ja peppuani.
Lämmin käsi sai kaluni heräämään.
Mies otti minua kädestä ja alkoi vetää pieneen huoneeseen.
Katsoin Dommea kysyvästi ja hän viestitti ilmeellään, ”tee mitä haluat”.
Menin miehen perässä ja tämä painoi minut hartioista hellän päättäväisesti polvilleen, avasi housunsa ja työnsi kivikovan kalun suuhuni. Kalu oli tosi kova, puhdas ja miellyttävän tuntuinen. Aloin imeä sitä ja mies silitti kasvojani ja hakattuja hartioitani.

Domme tuli sisään huoneeseen, sanoi englanniksi, ettei häiritse meitä, pitäkää hauskaa ja nappasi muutaman kuvan.
Mies käänteli kasvojani ja omaa kehoaan nuolettaen minulla peräaukkoaan, pussejaan ja tietenkin kaluaan.

Sain imettyä kalun juurta myöten nieluuni ja miehen hengitys kiihtyi. Hän nussi mua nieluun hetken ja veti kalun suustani ruiskien spermat kasvoilleni.
Sitten ojensi minulle paperia jolla pyyhin naamani ja miehen spermaa valuvaa kalua. Painelin pussien takaa viimeiset pisarat kämmenelleni ja pyyhin sitten käteni. Mies hymyili, kiitti minua ja poistui. Olin hetken yksin ennenkuin subistaan ylpeä Domme tuli mua paijaamaan.

Se hetki yksin oli upea. Tiesin että Domme tykkää homostelusta, olin tehnyt hänet onnelliseksi ja ylpeäksi minusta. Japanilainen oli saanut kunnon, suomalaisen poskihoidon, tunsin jopa isänmaallista ylpeyttä😂
Mutta se ihanan lutkamainen olo kun imin miehen kalua ja spermat roiskui naamalleni, se oli todella upeeta.
Kaikkein parasta oli kumminkin se, että suihin ottaessanikin ajattelin miellyttäväni omaa, ihanaa Dommeani.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2025, 00:22:09 kirjoittanut Tyler »

Paikalla JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Dommen kotona 2/2
« Vastaus #1 : Tammikuu 28, 2025, 07:43:33 »
Nyt on oltu kunnon seikkailulla, asiallista menoa👍👍
Nokialla 7.-9.2.

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Tammikuu 28, 2025, 18:22:18 »
Mun Domme on rakkaudella väsännyt uuden ruoskan ihan mua varten🖤

Poissa Aulis

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : Tammikuu 28, 2025, 18:30:18 »
Tyler mikä hinta oli tuollaisella tapaamisella?

Saittihan on maksullisen seksin keskustelualusta. En ihan ymmärrä ideaa jos kirjoittelet tänne tapaamisia oma dommen kanssa kun saitin aihepiiri on ihan toinen.
Eli mitä maksoit?
Ihanat naiset.

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Tammikuu 28, 2025, 18:38:46 »
Nyt on oltu kunnon seikkailulla, asiallista menoa👍👍

Kiitos sisko, tää oli tosi upea kokemus.

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Tammikuu 28, 2025, 18:43:48 »

Saittihan on maksullisen seksin keskustelualusta. En ihan ymmärrä ideaa jos kirjoittelet tänne tapaamisia oma dommen kanssa kun saitin aihepiiri on ihan toinen.
Eli mitä maksoit?
En maksanut mitään. Tässä osiossa käsitellään kinkyt ja fetissit, sitten on välineet, on elokuvat jne jne, elikkä ei keskustelu rajoitu pelkästään maksullisiin palveluntarjoajiin.
Ylläpito tietenkin poistaa minun ja monen muun jutut jos noin on.

Paikalla JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #6 : Tammikuu 28, 2025, 19:38:59 »

Eli mitä maksoit?

Käytkö kaikissa ketjuissa kyselemässä mitä makso? Politiikka,pelit, yms?
Ei ole äiti opettanut että jos ei ole hyvää sanottavaa niin kuulostaa fiksummalta olla hiljaa.
Nokialla 7.-9.2.

Poissa Aulis

• Full Member
« Vastaus #7 : Tammikuu 28, 2025, 19:50:20 »

Eli mitä maksoit?

Ei ole äiti opettanut että jos ei ole hyvää sanottavaa niin kuulostaa fiksummalta olla hiljaa.

Kiitos, samoin.
Ihanat naiset.

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Tammikuu 28, 2025, 20:11:19 »

Eli mitä maksoit?

Kiitos, samoin.

Mutta käytkö kaikissa ketjuissa esittämässä tuon kysymyksen ?

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #9 : Tammikuu 28, 2025, 20:50:19 »

Eli mitä maksoit?

Kiitos, samoin.

Vähän armoa Aulikselle. Jotta ymmärtää kyseessä olleen pro bono, niin olisi pitänyt lukea Tylerin aikaisempia kirjoituksia. Tylerin seikkailu kinkkimaailmaan alkoi kaupallisilla dominoilla, mutta vaihtui myöhemmin ilmaispalveluihin. Waltasalia ehkä harmittaa??

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Tammikuu 28, 2025, 21:31:49 »

Eli mitä maksoit?

Kiitos, samoin.

Vähän armoa Aulikselle. Jotta ymmärtää kyseessä olleen pro bono, niin olisi pitänyt lukea Tylerin aikaisempia kirjoituksia. Tylerin seikkailu kinkkimaailmaan alkoi kaupallisilla dominoilla, mutta vaihtui myöhemmin ilmaispalveluihin. Waltasalia ehkä harmittaa??

Kiitos MikaM kirjoituksestasi.
 Minun piti Googlella katsoa mikä on ”pro bono” kun sivistyssanavarastooni kuuluvat ainoastaan metwursti, lavuaari, pepsodent ja diapam, noistakin kaksi viimeistä on tuotemerkkejä.
Kiva lukea sun kommentteja, muistan ne kinkki-maailmani alusta, elikkä viime vuoden heinäkuusta saakka. Niistä päätellen kestät piiskaa kuin eskimo pakkasta.

Jaan tosiaan kirjoituksiani pro bono, yhteisen edun hyväksi ja tietenkin Sinuhen lailla kirjoitan itseni tähden. Eritelläkseni äskettäin kokemaani huimaa tunneskaalaa, joka on minussa myllertänyt.

Jaan tarinani kuvineen usein samana päivänä kun ne ovat tapahtuneet ja saan erektioita kirjoittaessani niitä. Pari viimeistä olen jakanut osiin kun ovat olleet pitempiä tapaamisia ja osia sitten tiputellut tänne ainakin toivossa, että joku niitä odottaa.

Aulikselle ja ehkä joillekin muille tiedoksi, että en kirjoita leuhkiakseni, herättääkseni kateutta, inhoa tms.

Tiedän, että moni kaltaiseni pervo elää kaapissa haluineen ja pitää itseään kieroutuneena Sodoman hylkiönä.

MINULLA ON UNELMA, se on että joku sellainen tyyppi nauraisi teksteilleni ja kuvilleni.
Iloitsisi, että tuo Tyler vasta häiriintynyt on, eikä edes häpeä sitä. Miksi minä häpeän jos kotona illalla tungen värisevän tapin suoleeni ?

Mä jatkan tällä linjalla ja toivon teille kaikille lukijoille kaikkea hyvää🖤

Poissa Aulis

• Full Member
« Vastaus #11 : Tammikuu 28, 2025, 22:50:56 »
Täällä on tarinoille ihan oma paikka.

Miksi tyler et ole julkaissut näitä kertomuksia niille sopivammalla foorumilla, bdsmbaarissa tai fetlifessä joka taitaa olla samaa tyyppiä, bdsmää. Miksi täällä mikä keskittyy maksulliseen seksiin?
Siksi oli aiheellista kysyä mitä maksoi. Koska täällä normiolettamus on että tapaamisista maksetaan rahalla. Ihmisten välisistä tapaamisista nimenomaan. Ei siitä mitä söit tänään tai mitä kuuntelit tänään ja mitä se maksoi.

Ihanat naiset.

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Tammikuu 28, 2025, 23:17:10 »
Täällä on tarinoille ihan oma paikka.

Miksi tyler et ole julkaissut näitä kertomuksia niille sopivammalla foorumilla, bdsmbaarissa tai fetlifessä joka taitaa olla samaa tyyppiä, bdsmää. Miksi täällä mikä keskittyy maksulliseen seksiin?
Siksi oli aiheellista kysyä mitä maksoi. Koska täällä normiolettamus on että tapaamisista maksetaan rahalla. Ihmisten välisistä tapaamisista nimenomaan. Ei siitä mitä söit tänään tai mitä kuuntelit tänään ja mitä se maksoi.

Oletat, etten ole julkaissut kertomuksia muualla kuin täällä, se on sinun oletus ja muuten väärä oletus.

Ja ainoastaan sinun olettamuksesi on, että normiolettamus  täällä on, että maksetaan rahalla ihmisten väliset kohtaamiset, joista kerrotaan. Kukaan muu ei ole rahaan liittyviä kysymyksiä esittänyt kuin sinä, joten se siitä normiolettamisesta.