Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nooraharha  (Luettu 2140 kertaa)

Poissa Rokkipappa

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Nooraharha
« : Tammikuu 28, 2025, 10:21:42 »
Oli aika varattuna tälle päivälle. Katosi ilmo kuitenkin tänään eikä enää vastaa.

Vai sellainen tapaus

Poissa NaapurinNoora

• Newbie
  • Galleria (7)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nooraharha
« Vastaus #1 : Tammikuu 28, 2025, 23:20:16 »
Oletan, että tässä on kyse allekirjoittaneesta koska olit estänyt minua laittamasta sinulle yksityisviestiä. Olin eilen Turussa keikalla ystäväni Katrin kanssa ja eilen myöhäisillasta aivan upean ja toiminnantäyteisen keikkapäivän jälkeen ajeltiin takaisin kotikonnuille Hämeeseen. Kämppä oli varattu eiliselle päivälle, tälle päivälle en siis olisi voinut edes sopia keikkoja sinne. Kävin äsken vielä sähköpostin pariin otteeseen läpi, enkä löytänyt sieltä viestiä jossa olisin sopinut tälle päivälle (ti 28.1.) tapaamisen. Jos kuitenkin tällainen vahinko on päässyt käymään ja tämä puusilmä ei viestiä sieltä löytänyt, niin olen vilpittömän pahoillani. Siinä tapauksessa pistäppä uutta viestiä perään ja priorisoin sinut ensi kerralla ollessani kaupungissa!  ;) Ihanaa viikkoa!  :-*
Rakkaudesta lajiin. ♥️
Hämeenlinna 19.-21.3.

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Tammikuu 28, 2025, 23:52:58 »
Onko op lukenut tytön ilmon väärin? Tai sekoittanut toiseen Nooraan. Turussa vierailee muutamakin Noora.

Ei olisi ensimmäinen kerta arvon Rokkipapalla menevän täällä mimmit sekaisin  8)

Ketjun nainen on luomutyttö, normaalipainoinen, ilmo löytyy naapurista silloin kun seudulle liikkuu

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #3 : Tammikuu 29, 2025, 12:10:51 »
Ottamatta mitään kantaa siihen mitä Turussa on tapahtunut ja kenen kanssa, niin Nooraharha on eri henkilö kuin NaapurinNoora.

Nooraharhaa olen kerran tavoitellut, mutta aikataulu ei sopinut.

NaapurinNooralle terkut, että jos on täysin identtinen ilmoitus kolmessa eri maakunnassa, niin todennäköisesti en ota yhteyttä. Siinä on heti valmiiksi 2/3 riski, että kysely on pelkkää ajantuhlausta koska et ole siellä missä minä olen. Laita pliis edes jotain päivämääriä tai viikonpäiviä.

Poissa NaapurinNoora

• Newbie
  • Galleria (7)
« Vastaus #4 : Tammikuu 29, 2025, 12:49:37 »
Ottamatta mitään kantaa siihen mitä Turussa on tapahtunut ja kenen kanssa, niin Nooraharha on eri henkilö kuin NaapurinNoora.

NaapurinNooralle terkut, että jos on täysin identtinen ilmoitus kolmessa eri maakunnassa, niin todennäköisesti en ota yhteyttä. Siinä on heti valmiiksi 2/3 riski, että kysely on pelkkää ajantuhlausta koska et ole siellä missä minä olen. Laita pliis edes jotain päivämääriä tai viikonpäiviä.

Kiitos selvennyksestä. Jostain kumman syystä olin sit silti päässyt estoille.  ;D

Mulla ilmoitukset tosiaan tällä hetkellä Kanta-Häme (Hml, Riihimäki), Päijät-Häme (Lahti) ja Uusimaa (Hyvinkää) oman maantieteellisen sijaintini vuoksi jolloin näihin edellä mainittuihin paikkoihin on suunnilleen sama matka. Teen pääsääntöisesti vain outcallia, joten ajelen sitten paikasta A paikkaan B sen mukaan miten keikkaa olisi. Teen tätä rakkaudesta lajiin päivätyön ohella jossa arkivapaita useampi viikossa, se mahdollistaa ajelun sinne sun tänne, mutta päivämäärien tai viikonpäivien määrittäminen ilmoitukseen olisi käytännössä mahdotonta koska elämässä on toki välillä muutakin kuin päivätyö tai hupakointi.
Rakkaudesta lajiin. ♥️
Hämeenlinna 19.-21.3.

Poissa Rokkipappa

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Tammikuu 29, 2025, 16:32:40 »

Kiitos selvennyksestä. Jostain kumman syystä olin sit silti päässyt estoille.  ;D

Mulla ilmoitukset tosiaan tällä hetkellä Kanta-Häme (Hml, Riihimäki), Päijät-Häme (Lahti) ja Uusimaa (Hyvinkää) oman maantieteellisen sijaintini vuoksi jolloin näihin edellä mainittuihin paikkoihin on suunnilleen sama matka. Teen pääsääntöisesti vain outcallia, joten ajelen sitten paikasta A paikkaan B sen mukaan miten keikkaa olisi. Teen tätä rakkaudesta lajiin päivätyön ohella jossa arkivapaita useampi viikossa, se mahdollistaa ajelun sinne sun tänne, mutta päivämäärien tai viikonpäivien määrittäminen ilmoitukseen olisi käytännössä mahdotonta koska elämässä on toki välillä muutakin kuin päivätyö tai hupakointi.

Nyt sekoitin tytöt! Onneksi joku selvensi täällä. Noloa ja anteeksi. Sekoitin sinut Naapurin Nooraan. Joku särö ajatukseen tuli koska ilmot olivat silloin niin peräkkäin naapurissa. Sinulle en ole viestiä vielä laittanut tai aikoja kysellyt  :inlove: Laitoin eri Nooralle ..

Asetukseni täällä näköjään estävät yksityisviestin lähettämisen minulle keneltäkään - en tiennyt koko asetuksen olemassa olosta kuin vasta nyt asiaa selvittäessä - en ole henkilökohtaisesti estänyt ketään siis. Korjaan asetuksen  :headbang:

Korjattu

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Tammikuu 31, 2025, 08:53:42 »
Onpa sekava ketju - otsikon vaihto ”rapsaa” vastaavaan tyttöön olisi paikallaan  ::)