Oli aika varattuna tälle päivälle. Katosi ilmo kuitenkin tänään eikä enää vastaa.
Vai sellainen tapaus
Vai sellainen tapaus
Uutiset:
Ottamatta mitään kantaa siihen mitä Turussa on tapahtunut ja kenen kanssa, niin Nooraharha on eri henkilö kuin NaapurinNoora.
Nooraharhaa olen kerran tavoitellut, mutta aikataulu ei sopinut.
NaapurinNooralle terkut, että jos on täysin identtinen ilmoitus kolmessa eri maakunnassa, niin todennäköisesti en ota yhteyttä. Siinä on heti valmiiksi 2/3 riski, että kysely on pelkkää ajantuhlausta koska et ole siellä missä minä olen. Laita pliis edes jotain päivämääriä tai viikonpäiviä.
Ottamatta mitään kantaa siihen mitä Turussa on tapahtunut ja kenen kanssa, niin Nooraharha on eri henkilö kuin NaapurinNoora.
Nooraharhaa olen kerran tavoitellut, mutta aikataulu ei sopinut.
NaapurinNooralle terkut, että jos on täysin identtinen ilmoitus kolmessa eri maakunnassa, niin todennäköisesti en ota yhteyttä. Siinä on heti valmiiksi 2/3 riski, että kysely on pelkkää ajantuhlausta koska et ole siellä missä minä olen. Laita pliis edes jotain päivämääriä tai viikonpäiviä.
Kiitos selvennyksestä. Jostain kumman syystä olin sit silti päässyt estoille.
Mulla ilmoitukset tosiaan tällä hetkellä Kanta-Häme (Hml, Riihimäki), Päijät-Häme (Lahti) ja Uusimaa (Hyvinkää) oman maantieteellisen sijaintini vuoksi jolloin näihin edellä mainittuihin paikkoihin on suunnilleen sama matka. Teen pääsääntöisesti vain outcallia, joten ajelen sitten paikasta A paikkaan B sen mukaan miten keikkaa olisi. Teen tätä rakkaudesta lajiin päivätyön ohella jossa arkivapaita useampi viikossa, se mahdollistaa ajelun sinne sun tänne, mutta päivämäärien tai viikonpäivien määrittäminen ilmoitukseen olisi käytännössä mahdotonta koska elämässä on toki välillä muutakin kuin päivätyö tai hupakointi.