Hyvää iltaa kaikille! Haluaisin vastata yleisesti näihin kommentteihin, sillä tapahtumista on kulunut aikaa, eikä yksityiskohtia ole kerrottu niin tarkasti, että voisin muistaa niitä täysin.
Kuvista: Ammattikuvani ovat vanhoja, ja se on totta. Nykyään päivitän mieluummin säännöllisesti kotikuvia ja videoita, koska ammattikuvat eivät enää ole yhtä suosittuja. Sisältöäni löytyy useilta alustoilta ja sosiaalisesta mediasta, jossa kaikilla on pääsy viikoittain ilmaiseen sisältöön ja arkeeni. Kehoni ja ominaisuuteni voi nähdä ilman illuusioita. Kuten mainittiin, minulla on paljon vanhaa materiaalia, mukaan lukien vuosien takaisia videoita. Silloin videoiden manipulointi ei ollut mahdollista, joten todisteet löytyvät suoraan sieltä kaikille kiinnostuneille. Penikseni, josta heräsi kysymyksiä, on nähtävissä videoilla, ja voin vakuuttaa, että vanhoissa videoissa ei voi suurentaa mitään – ja ajan myötä se ei myöskään pienene.
Rehellisesti sanottuna, hyväntuulisesti voin todeta, että en vaihtaisi nykyistä ulkonäköäni tai työskentelytapojani vuosien takaiseen. Olen kuin viini: mitä enemmän aikaa kuluu, sitä paremmaksi muutun!
Sydämellinen kiitos positiivisesta kommentista. Tieto siitä, että joku, jolla oli hyvä kokemus, tuli jakamaan sen tänne, motivoi ja rohkaisee minua jatkamaan omistautumistani työhöni.
Mitä negatiivisiin kommentteihin tulee, pahoittelen vilpittömästi, jos tapaaminen ei täyttänyt odotuksia. Annan aina kaikkeni ja otan työni hyvin vakavasti. Mielestäni tapaaminen onnistuu vain, kun molemmat osapuolet lähtevät siitä onnellisina. On kuitenkin tärkeää muistaa, että yhteys riippuu molemmista osapuolista, ja ilmapiiri voi vaikuttaa lopputulokseen. En ole täällä myymässä illuusioita, mutta en myöskään voi osoittaa mukavuutta ja nautintoa ilman vastavuoroisuutta.
Onneksi suurin osa kokemuksista on ollut positiivisia. Olen erittäin kiitollinen kaikille, jotka jakavat koherentin ja yksityiskohtaisen palautteen, olipa se positiivista tai rakentavaa. Toivon, että seuraavalla vierailullani maahan voin jatkaa erityisten hetkien luomista ja saada rehellistä palautetta. Kiitos kaikille!