Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minkä rajan jälkeen olet päätynyt entisen asiakkaan tyttöystäväksi?  (Luettu 2511 kertaa)

Poissa Idiootti

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Mutta sii kai on kärjistäen suomalainen rakkaustarina, suoraan kännisestä baaripanosta viikon päästä Ikeaan shoppailemaan.

Vaikka miten tutustuttaisiin ja oltaisiin maksetuilla tärskyillä hyvää pataa, ei asiakastapaamiset ainakaan itellä mitenkään mene tän deittailuajan alle. Ne ei ole SIVIILItapailua vaan mulle työtä, asiakkaalle maksettu palvelu.

Tämän takia olen ulkoistanut tyttöystävähommat ammattilaisille. Ei tartte lähteä IKEA:an.  ;D

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (11)
  • ***** Huikea tyyppi
Mutta sii kai on kärjistäen suomalainen rakkaustarina, suoraan kännisestä baaripanosta viikon päästä Ikeaan shoppailemaan.

Vaikka miten tutustuttaisiin ja oltaisiin maksetuilla tärskyillä hyvää pataa, ei asiakastapaamiset ainakaan itellä mitenkään mene tän deittailuajan alle. Ne ei ole SIVIILItapailua vaan mulle työtä, asiakkaalle maksettu palvelu.

Tämän takia olen ulkoistanut tyttöystävähommat ammattilaisille. Ei tartte lähteä IKEA:an.  ;D

Kaikki unelmat, toiveet ja sielu kuolee IKEAn loisteputkien alla. Mut naurattaa edelleen se joku jenkkiäijä, joka pidätettiin koska hän liimaili feikkikulkusuuntanuolia IKEAn lattiaan.
Jyväskyläilemässä 5.-8.3.

Poissa Meneva

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Eiköhän tuo työ anna aika hyvän (rokotusta vastaavan) suojan parisuhdetta vastaan.

Kyllä. Lieventää oireita ja lyhentää kestoa.

Poissa Kyybel

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Ei ole tullut vielä tarpeeksi rikasta asiakasta sydäntäni viemään...muutama viehättävä kylläkin mutta eipä muuta
Hupsista...

Poissa Kiimatar

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Absurdi ajatus että asiakkaan kanssa voisi muodostua oikea tasapainoinen suhde, kumppanuus. Itse en siis tähän usko.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Siis hetkinen....lyöt x määrän euroja pöytään ja huorasta tulee sun nainen? Luulen että tämän jälkeen maksat kaiken ja annat vähän viikkorahaa, eli huorasta tulee sun huora. Sillä erolla toki että joskus särkee päätä.
KäteenHeiluttaja

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi

Kaikki unelmat, toiveet ja sielu kuolee IKEAn loisteputkien alla. Mut naurattaa edelleen se joku jenkkiäijä, joka pidätettiin koska hän liimaili feikkikulkusuuntanuolia IKEAn lattiaan.

Annilta hyvä toteamus. Kyl ne miehenkin unelmat siellä IKEAssa viimeistään kuolee. Ainakin, jos on maksumies. Ei siis maksullinen mies ;D

Vielä joutuu sen sadan kilon pahvilaatikosta kuoritun levypinon kasaamaan eikä edes pillua saa palkaksi. Been there, done that, run away  ::)

Poissa AegonX

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Tapaamisilla näet toisesta muutenkin vain hyvin kapean puolen ja ammattilainen harvemmin avaa sanaista arkkuaan kovin kontroversiaaleista aiheista, että kävisi ilmi olisiko hän kuinka mätsi siviilissä.

Harvemmin, mutta kaikenlaisia poikkeuksia on. Olen ollut tilanteessa missä PT mm. kertoo minulle asiakkaasta johon on kahden tapaamisen jälkeen juuri parhaillaan akuutisti kovin ihastunut, haaveilee suhteesta sen kanssa jne. (Samainen PT muutenkin kertonut minulle elämästään niin perinpohjin että tiedän tuonkin tarinan olleen totta.)

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Itselläni se raja meni muistaakseni suurin piirtein siinä kohtaa kun asiakas oli muutaman kuukauden aikana käyttänyt tapaamisiin yhteensä jo noin 20 000 euroa ja huomasin tekstailevani hänen kanssaan ilmaiseksi vapaa-ajallani lähes kellon ympäri. Yksissä tuumin todettiin sitten lopulta, että ehkä tässä on nyt sitten kyse vähän muustakin kuin asiakassuhteesta.
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Yksissä tuumin todettiin sitten lopulta, että ehkä tässä on nyt sitten kyse vähän muustakin kuin asiakassuhteesta.
Tässä asia hyvin kiteytettynä

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Absurdi ajatus että asiakkaan kanssa voisi muodostua oikea tasapainoinen suhde, kumppanuus. Itse en siis tähän usko.

Ei kai se nyt sentään absurdia ole. Itse tosin harrastan siinä asennossa, että tästä lajista ei etsitä tyttöystäviä mutta siitä ei pääse mihinkään, että kyllä monikin pt on asiakkaan kanssa päätynyt suhteeseen, tälläkin saitilla kirjoittelee useampikin pt, jotka joko ovat tai ovat olleet parisuhteessa entisen asiakkaan kanssa . Ja ainakin täällä kirjoittelemiensa kokemusten perusteella kaikki ovat tainneet olla niihin suhteisiin ihan tyytyväisiä ja pitävän/pitäneen niitä ihan tasapainoisina.

Eikä se ole absurdia siksikään, mitä Viola tuossa aiemmin kirjoitti:
Naiset ovat emotionaalisia tuntevia ihmisiä jotka tekevät (yleensä) parisuhdetta koskevat päätökset toimivan kemian perusteella. Jos sitä löytyy, voi antaa itselleen mahdollisuuden rakastua.

Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa AegonX

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Itselläni se raja meni muistaakseni suurin piirtein siinä kohtaa kun asiakas oli muutaman kuukauden aikana käyttänyt tapaamisiin yhteensä jo noin 20 000 euroa ja huomasin tekstailevani hänen kanssaan ilmaiseksi vapaa-ajallani lähes kellon ympäri. Yksissä tuumin todettiin sitten lopulta, että ehkä tässä on nyt sitten kyse vähän muustakin kuin asiakassuhteesta.

Kannattava toteamus, koska sen myötä parin ei tarvitse antaa niin paljon rahaa verottajalle.

(Ja nyt juuri tässä kohtaa tajusinkin, mikä olisi yksi ihan hyvä tapa määritelmällisesti erottaa sokerisuhde seksityöstä -- sokerisuhde on niin toistuvaa tapaamista, että osapuolet voivat ja haluavat pienentää verotaakkaa katsomalla olevansa jonkinlaisessa suhteessa.)