Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Silmät kiinni  (Luettu 1844 kertaa)

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Silmät kiinni
« Vastaus #20 : Helmikuu 02, 2025, 21:32:06 »
Toisaalta, voishan sitä semmonen hullun kiilto silmissä tuijottaa silmiin koko aktin ajan. Eiköhän sellaiselle palvelullekin ostajia löytyis  ;D

Jos sovitaan, että minä tuijotan takaisin samanlaisella hullun kiillolla silmissä, niin ... ehkä. Olisipa ainakin uusi kokemus  ;D

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (5)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #21 : Helmikuu 02, 2025, 22:52:07 »
Toisaalta, voishan sitä semmonen hullun kiilto silmissä tuijottaa silmiin koko aktin ajan. Eiköhän sellaiselle palvelullekin ostajia löytyis  ;D

Jos sovitaan, että minä tuijotan takaisin samanlaisella hullun kiillolla silmissä, niin ... ehkä. Olisipa ainakin uusi kokemus  ;D

Siinä vasta olisikin elämys  ;D
Kemissä kunnes tie taas muualle vie 😘

Poissa Cece

• Sr. Member
  • Galleria (1)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #22 : Helmikuu 02, 2025, 23:01:38 »
Hmm, mä en ole tainnut kiinnittää tollaseen asiaan ikinä mitään huomiota😄
Täytyy katella ens kerralla onko ne silmät auki vai ei🤔
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #23 : Helmikuu 02, 2025, 23:10:32 »
Jos ensi kerralla menisi suoraan silmät suljettuna paikan päälle  :whipping:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 15 )

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : Helmikuu 02, 2025, 23:15:00 »
No eipä niitä silmiä nyt tuu kateltua kuin lähärissä. Ja silloin on mm. hetkittäinen suutelu tärkeämpää. Ja jos suudellessa on silmät auki, on jotain melkein jo vialla 🙄 Suudellessa kun keskitytään vaihtamaan informaatiota tunto-, maku- ja hajuaistilla, jotka ohittaa monta tietoisen mielen asettamaa aitaa.

Takaapäin nussiessa on sitten aivan sama onko silmät kiinni vai auki kun niitä ei näe. Nenään leijaileva pillun tuoksu on tuolloin se driving force :behind:

Poissa gorth

• Full Member
« Vastaus #25 : Helmikuu 02, 2025, 23:16:37 »
Onhan tuo lähärissä tai nainen ratsailla ihan saatanan kuumaa suukotella ja katsella silmiin. Ei nyt semmonen maaninen tuijotus, mutta aina välillä.
When beauty shows its ugly face, just be prepared

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #26 : Helmikuu 02, 2025, 23:20:02 »
Kyllä itsekin saatan sulkea välillä silmäni, joten ei haittaa toisin päinkään. Ei omalle kohdalle tosin sellaista ole tainnut tullakaan, että koko ajan ois simmut kiinni.

Silmiin liittyen, semmoinen kiva, hetkittäinen katsekontakti kyllä sytyttää.

Poissa Pataässä

• Full Member
« Vastaus #27 : Helmikuu 03, 2025, 23:52:48 »
Minä taidan olla sitten aika pervo, kun pidän pääsääntöisesti silmät auki, siis myös suudellessa. Minullahan siinä on edessä kauniit kasvot/silmät, mutta ymmärrän toki, että vastapuolella näin ei ole. Joten ei haittaa, vaikka toinen sulkeekin silmänsä.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Paikalla NaapurinNoora

• Newbie
  • Galleria (7)
« Vastaus #28 : Helmikuu 04, 2025, 15:13:32 »
Tämä onkin aihe johon en varsinaisesti itse ole edes kiinnittänyt huomiota.   ;D  Kyllä seksin aikana ihan muut asiat mielessä.  :behind:
Rakkaudesta lajiin. ♥️

Helsinki 10.-11.3.

Poissa guuguuman

• Full Member
« Vastaus #29 : Helmikuu 04, 2025, 15:28:29 »
Ei haittaa. Itse asiassa mua aina jotenkin häiritsi yhden eksän kanssa kun se suihinottaessa tuijotti mua silmiin sieltä alhaalta.

Poissa Usva

• Newbie
  • Galleria (5)
« Vastaus #30 : Helmikuu 05, 2025, 10:50:58 »
Mie taidan aika paljon katsella silmiin, mutta välillä keskityn vain nautiskelemaan silmät kiinni. Paljon myös hymyilen, mistä oon monesti kuullutkin, ja se hymy nousee silmiin asti. Kyse on vuorottaista yhteydestä nauttimisesta ja seuraavassa hetkessä kehon tuntemuksiin keskittymisestä. Usein suuseksiä vastaanottaessa silmäni menevät kiinni ja lähetyssaarnaajassa tai ratsastaessa katsekontaktia on enemmän.

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #31 : Helmikuu 05, 2025, 12:08:16 »
Taidan olla vaan niin ruma ja huono kaikessa,että oon miettiny pahoittelu ja anteeksi pyyntö viestien laittamista kaikille, ketkä olen miun seuraan rahalla pakottannu,ei olis pitäny koskaan harrastusta alottaa,vaan pysytellä poissa toisten tieltä.
Maksuseksissä kyse on kaupankäynnistä, eli sinä maksat palvelusta. Se ei ole pakottamista, sen enempää kuin auton ostaminen tai ruokaostosten teko. Toki seksikauppaan tiedetään joskus liittyvän pakottamista, mutta se on eri asia. Maksamalla tuotteesta tai palvelusta et pakota ketään mihinkään.
Anteeksi pyytäminen myyjältä on ajatuksenakin älytön. Ethän autokaupassakaan pyydä myyjältä anteeksi auton ostoa. Seksin ostamisen voisit pyytää anteeksi lähinnä jos sinulla olisi kotona vaimo, mutta silloinkin pyytäisit anteeksi vaimolta, et myyjältä. Huoralta voit pyytää anteeksi siinä tapauksessa, jos olet rikkonut hänen rajojaan, läpsinyt bdsm-sessiossa liian kovaa tai esim. päästänyt pierun suihinoton aikana.
Hupakot ovat meitä, yksinäisiä ja surkeita poikamiehiä varten. Parasta tässä poikamiehuudessa on juuri se, että voi käydä huorissa niin paljon kuin haluaa ja harrastaa seksiä ihanien, maksullisten naisten kanssa niin paljon kuin kukkaro sallii. Nauti sinäkin tästä vapaudesta täysillä ja niin paljon kuin rahatilanne sallii! Sinunkin elämääsi saattaa emäntä ilmaantua yllättäen juuri silloin kun sitä vähiten odottaa. Silloin tämä lysti loppuu. Nauti tästä vapaudesta nyt täysillä! Tartu nyt näihin pieniin onnen hetkiin, joita elämä tarjoaa. Ne ovat arvokkaita.

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #32 : Helmikuu 05, 2025, 14:57:26 »
No juu,on se parempi, kun jätän pahoittelut kirjottamatta,toi kumpuaa taas kerran siitä, että mulla ei oo mitään väliä, mutta muiden hyvinvointia ajatellen ehkäpä liiaksi...olenko varmasti ollut riittävän kohtelias, huomioiva ja onko toinen kokenut yhteisen ajan yhtään vaivaannuttavana...ihan liikaa käytän aikaa pohtimiseen,se on minus vikana.
Ikuisesti yksinäinen

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #33 : Helmikuu 05, 2025, 16:29:46 »
Nyt vähän asennetta siihen hommaan. Kiitos.
KäteenHeiluttaja

Poissa Pataässä

• Full Member
« Vastaus #34 : Helmikuu 05, 2025, 22:05:31 »
Taidan olla vaan niin ruma ja huono kaikessa,että oon miettiny pahoittelu ja anteeksi pyyntö viestien laittamista kaikille, ketkä olen miun seuraan rahalla pakottannu,ei olis pitäny koskaan harrastusta alottaa,vaan pysytellä poissa toisten tieltä.
Maksuseksissä kyse on kaupankäynnistä, eli sinä maksat palvelusta. Se ei ole pakottamista, sen enempää kuin auton ostaminen tai ruokaostosten teko. Toki seksikauppaan tiedetään joskus liittyvän pakottamista, mutta se on eri asia. Maksamalla tuotteesta tai palvelusta et pakota ketään mihinkään.
Anteeksi pyytäminen myyjältä on ajatuksenakin älytön. Ethän autokaupassakaan pyydä myyjältä anteeksi auton ostoa. Seksin ostamisen voisit pyytää anteeksi lähinnä jos sinulla olisi kotona vaimo, mutta silloinkin pyytäisit anteeksi vaimolta, et myyjältä. Huoralta voit pyytää anteeksi siinä tapauksessa, jos olet rikkonut hänen rajojaan, läpsinyt bdsm-sessiossa liian kovaa tai esim. päästänyt pierun suihinoton aikana.
Hupakot ovat meitä, yksinäisiä ja surkeita poikamiehiä varten. Parasta tässä poikamiehuudessa on juuri se, että voi käydä huorissa niin paljon kuin haluaa ja harrastaa seksiä ihanien, maksullisten naisten kanssa niin paljon kuin kukkaro sallii. Nauti sinäkin tästä vapaudesta täysillä ja niin paljon kuin rahatilanne sallii! Sinunkin elämääsi saattaa emäntä ilmaantua yllättäen juuri silloin kun sitä vähiten odottaa. Silloin tämä lysti loppuu. Nauti tästä vapaudesta nyt täysillä! Tartu nyt näihin pieniin onnen hetkiin, joita elämä tarjoaa. Ne ovat arvokkaita.

Itsekin aikoinaan harmittelin kovasti kumppanin puutetta, mutta nykyään se ei enää niin aiheuta alakuloa. Ja syynä on juuri tuo asioiden hyviin puoliin keskittyminen. Sitä niin helposti keskittyy niihin huonoihin puoliin ja puutteisiin, että unohtaa ne hyvät puolet.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?