Minun fetissini on varmaan saanut juurensa varhaislapsuudessa, kun aamuisin sain köllötellä vanhempieni sängyn jalkopäässä ja hissukseen katselin aamun lastenohjelmia heidän makuuhuoneen pienestä telkkarista ja joskus leikin jollain lelulla.
Lapsen näkökulmasta ne suuret jalat siinä aamuhämärässä tuntuivat turvallisilta, kun olivat sellaiset unilämpimät. En kuitenkaan muista, että ne olisivat saaneet silloin tuntemaan muuta kuin turvallisuuden tunnetta.
Olin samoihin aikoihin perhepäivähoidossa ja muistelen, että naispuoleisella hoitajallani oli melkoisen suuret jalat, lähes jopa samaa kokoluokkaa kuin isälläni. Päiväunien aikaan olisin niin kovasti halunnut hoitotädin jalkopäähän lepäilemään, mutta en koskaan uskaltanut kokeilla. Hänen jalkoihinsa tunsin jonkinlaista seksuaalista vetoa ja olin tuolloin noin 4-vuotias. Ne olivat minusta kauniin malliset ja symmetriset.
Sitten erään kerran kun olin 5-vuotias, niin silloinen uudempi hoitotäti otti villillä päällä olleen kaverini erikoisella tavalla rauhoittumaan omien jalkateriensä väliin. Hän siis alkoi lukemaan meille satua ja kaverini oli selällään lattialla, jolloin hoitotäti istuutui tuolille ja asetti jalkateränsä hänen korvien molemmille puolille. Minullahan alkoi pikkuveijari tilanteesta jöpöttämään ja olin kovin kateellinen kaverilleni..
Siitäpä eteenpäin aloin kiinnittää huomiota kaverieni äitien jalkoihin sekä myös kouluikäisenä oli alkuun liikkatunnit yhdistetty tyttöjen kanssa, niin siellä tuli tyttöjen paljaita jalkoja vilkuiltua välillä.
Erään ala-asteen aikaisen koulukaverini äiti oli huomattavan pitkä nainen (reilusti yli 180 cm) ja hänellä oli suuret ja kauniin muotoiset jalat. Hänestä fantasioin vielä tänäkin päivänä.. kuulin joitain vuosia sitten naiselta itseltään, että hän elelee nykyään yksikseen ja olisi kaivannut remppataitoista kaveria talonsa kanssa. Pähkäilin mielessäni pitkään, että tarjoutuisin auttamaan ja ehkä olisin voinut piristää vanhemman naisen arkea muutenkin.. harmi vaan seurustelin tuolloin kovin vakaasti, enkä ollut tällaisista sivustoista tietoinen ja saatikka mahdollisia seikkailuja valmis toteuttamaan. Nyt tilanne olisi toinen, jos hänen kanssaan satuttaisiin törmäämään..
Niin ja hänen tyttärellään on aivan tajuttoman upeat jalat. Lakkasi varpaankynsiään jatkuvasti ja ne oli aina tiptop viimeisen päälle. Teki mieli ottaa yhteisien leikkien aikaan hänen varpaat suuhun.. Nykyään taitaa olla onnellisesti naimisissa ja perheellinen.
Olen myös jossain vaiheessa maininnut, että pidän jos varpaankynnet on vähän ”normaalia” pidemmät, mutta siistit ja jalat on oltava huolitellut. Tämä sattui kun sattumalta murkkuiässä katselin jalkafetissikuvia, jossa naisella oli todella kauniit pitkät punaiseksi lakatut varpaankynnet.. kiihotuin todella nopeasti ja paikat meni sotkuun. Sen jälkeen näin eräässä maalaiskaupassa myyjätären, jolla oli myös erittäin kauniit ja pitkät punaiseksi lakatut varpaankynnet. Illalla hän oli verkkokalvollani, kun helpotin sitä teinipojan jatkuvasti kasvavaa purkautumisen tuskaa. Myös teini-iässä erään kaverini äidillä oli aina viimeisen päälle lakatut varpaankynnet ja hänelläkin oli erittäin kauniit pitkähköt kynsipedit. Ne pyörivät jatkuvasti verkkokalvoillani tiettyinä hetkinä.
Tässä pientä stooria minun jalkafetissini synnystä.