Keikkapäiväkirja - Tampere
Mietin pitkään jaksanko tai haluanko kirjoittaa tästä keikasta mitään, mutta tulin siihen tulokseen että koitan jotain sanoa kuitenkin. En ole varma onko tää liian henkilökohtaista tai ns. huonoa mainosta, mutta toisaalta ei varmaan ole pahitteeksi näyttää sitä, että seksityöntekijäkin on inhimillinen tunteva olento.
Lähdin keskellä sielua repivää henkilökohtaista kriisiä keikalle Tampereelle. Olin ottanut ensimmäistä kertaa ennakkovarauksia varausmaksulla, enkä halunnut perua niitä, vaikka tuntui, että haluaisin vain hautautua peiton alle hämärään huoneeseen muutamaksi viikoksi.
Istuin bussissa vakkaripaikallani ja itkin hiljaa suurimman osan matkasta. Aamupäivänä bussissa ei ollut paljoa matkustajia, mutta mummo mun takavasemmalla varmasti näki ja kuuli kaiken sen niiskuttamisen vaikka koitin pysyä enimmäkseen kasassa ja niin hiljaa kuin pystyn.
Päästyäni pienen säätämisen jälkeen majapaikkaani istuin ensimmäiseksi sohvalle ja annoin itselleni luvan parkua kuin pikkulapsi vähän aikaa, ja sen jälkeen keräsin itseni kasaan, purin matkalaukun, kävin suihkussa ja valmistauduin pelonsekaisin tuntein ottamaan asiakkaan vastaan.
Kaikki ennakkoon varatut tapaamiset olivat pitkiä gfe-tapaamisia joissa on pakko olla 100% läsnä ja tuntosarvet herkkänä asiakkaan tunteille ja tarpeille. Pelkäsin, että en pystyisi olemaan hyvä asiakaspalvelija, ja pelkäsin että asiakkaat huomaisivat, että mulla oli joku hätänä ja pilaisin heidän erityisen hetkensä.
Mulle on tosi tärkeää aina antaa paras mahdollinen kokemus mun kanssa jokaiselle asiakkaalle, parasta mahdollista palvelua johon pystyn ja aitoa läsnäoloa. Itselleni niitä saattaakin olla useita päivässä, mutta asiakkaalla on aivan eri tilanne tulla tunnin tyttöystävätunnelmaan, siihen on latautunut paljon odotuksia ja siihen myös laitetaan paljon rahaa. Olisi kamalaa pilata sellainen asiakkaalle omilla huolilla.
Selvisin ensimmäisen päivän tapaamisista läpi ja sain näiltä asiakkailta aivan ihanaa palautetta tapaamisen aikana, joten uskallan ajatella, että pystyin työntämään omat huolet taka-alalle riittävän hyvin. En kuitenkaan ottanut vastaan muita, kuin nämä jotka oli jo etukäteen varattu.
Yksi moka kävi, kaiken tämän tuskailun keskellä unohdin erään asiakkaan asutoiveen. Onneksi meni sattumalta vain osittain pieleen eikä ihan kokonaan, mutta harmitti silti tosi paljon kun se kävi ilmi ja vielä jälkikäteenkin. Sain kuitenkin vaikutelman siitä, että asiakas oli kokemukseensa tästä huolimatta hyvin tyytyväinen joten osaan ehkä olla ottamatta tätä liian raskaasti.
Olin kertonut omasta tilanteesta muutamalle kollegalle ja tukeuduin heihin. Olin tosi liikuttunut siitä myötätunnon ja huolenpidon määrästä mitä sain heiltä. Menin kuumaan kylpyyn, kuuntelin rauhoittavaa musiikkia ja kävin aikaisin nukkumaan nenäliinapaketti kainalossa. Olin tosi kiitollinen siitä, että olin pystynyt tekemään työni hyvin. Ennen nukahtamista ajattelin, että on hyvä, ettei tällä kertaa ollut aamulle sovittuna tapaamisia ja päätin, että nukun pitkään.
Aampäivällä kun heräilin otin ensimmäiseksi naapurista pois kaikki muut paitsi hierontaan liittyvän ilmoituksen. Valitsin tehdä vähemmän töitä ja siten ansaita vähemmän, sillä en vaan yksinkertaisesti kokenut, että pystyisin tarjoamaan enempää sen tasoista läsnäoloa, mikä mun mielestä on tällä alalla hyvää asiakaspalvelua.
Dommet ja roolileikit ei olisi tällä kertaa onnistuneet mitenkään ja onni oli, että niitä ei oltu varattu ennakkoon. Ne vaatii vielä yhden isomman vaihteen silmään verrattuna gfe:hen, sillä siinä missä jälkimmäinen vaatii intuitiivista läsnäoloa ja hetkeen heittäytymistä, niin Domme ja roolileikit vaativat etukäteen suunnittelemista ja tilanteen huolellista ohjaamista ja kannattelua koko tapaamisen ajan.
Mulla oli siinä päivää käynnistäessä todella nuutunut olo ja näytin kaiken itkemisen jälkeen ihan myyrältä. Kävin vähän kävelemässä raittiissa ilmassa. Tampereella satoi lunta kun kävin kaupassa ja hetken aikaa kaikki oli kaunista ja valkoista. Ulkoilun ja suihkun jälkeen alkoi tuntua taas ihan ihmiseltä ja vähän meikkiä sai silmätkin näyttämään suhteellisen normaalilta.
Sovitut tapaamiset sujuivat hyvin ja sain niistä itsellenikin voimaa. Gfe:ssä on se hyvä puoli, että siinä saa olla kainalossa rutisteltavana itsekin. Tuntui hyvältä saada positiivista palautetta ja nähdä miten hyvä olo asiakkaille tuli mun kanssa. Jotain lohdullista näissä oli itsellekin. Ihaninta oli, kun mun omasta mielestä turvonneen näköisiä itkusilmiä ihasteltiin kauniiksi.
Sellaisen jännän huomion tein, että tässä tunnetilassa missä olen tällä hetkellä tuntui todella vaikealta vetää päälle mustaa pitsiä. Dramaattinen ja seksikäs musta pitsi luo mulle tietyn fiiliksen ja tunnelman, ja juuri nyt olisin mielummin laittanut päälle jotain hempeämpää, mitä en osannut lainkaan odottaa, eikä mulla ollut mukana kuin mustaa ja punaista. Sileä ja ihana vaaleanpunainen aamutakki sentään oli mukana, siihen pukeutuminen tuntui hyvältä.
Illalla puhuin pari pitkää puhelua kollegoiden kanssa ja etenkin yksi sanoi tosi ihanasti siitä, että sillä on selkeästi joku tarkoitus, että tällä kertaa asiakkaaksi sattui pelkästään juuri sellaisia ihmisiä, jotka oli ihania ja mun kanssa samalla aaltopituidella, ja joiden kanssa läsnäolo ja ihokontakti ei ollut vain yhdensuuntaista.
Alun perin oli tarkoitus tehdä vielä kolmantena päivänä täysi työpäivä, mutta päätin kuunnella oman sielun tarpeita ja otin jo illalla pois näkyviltä myös viimeisenä esillä olleen hierontaa koskevan ilmoituksen. Olin sopinut itselleni hieronnan viimeiselle päivälle, jota mulle tarjottiin jo alkuviikosta. Harmillisesti sain aamulla ilmoituksen sairastumisesta ja siten hieronnan peruuntumisesta. Olen kyllä vähän pettynyt.
Eipä siinä mitään, pesin kaikessa rauhassa pyykkejä, siivoilin, pakkasin kamat ja ostin lipun aikaisempaan bussiin, kuin mihin oli tarkoitus alun perin mennä.
Ennakkovarausten rajaaminen tällä kertaa vain varausmaksulle oli todella hyvä juttu, eikä vaikuttanut negatiivisesti ennakkovarausten määrään. Jännitin sitä vähän etukäteen, että viekö se asiakkaita, mutta koen, että se madalsi omaa stressitasoa, kun tiesin että ei tarvitse pelätä ohareita ja viime hetken peruutuksia ties mistä syystä. Ainoa viimehetken peruutus tällä reissulla olikin sellainen, joka ei edes ollut maksava asiakas vaan joku, joka oli tarjonnut palvelua minulle.
Aion pitää ennakkovarausmaksun jatkossakin keikoilla, sillä silloin parhaat ajat menevät niille jotka ihan oikeasti niitä haluavat, eikä sellaisille jotka arpoo viime hetkeen asti, että ovatko lopulta edes tulossa. Tokihan niitä ohareita olisi voinut nytkin tulla, jos olisin ottanut enemmän saman päivän varauksia. Siinä mielessä en siis nähnyt nyt sitä todellista kuvaa Tampereesta.
Nyt kun kirjoitan tätä keikkarapsaa loppuun perinteisesti kotimatkalla bussissa mietin, miten tyytyväinen voin olla itseeni siinä mielessä, että pystyin hoitamaan sovitut työt hyvin tilanteesta huolimatta, ja että pystyin astumaan ulos omasta henkilökohtaisesta kriisistä ja kohtaamaan asiakkaan siinä roolissa missä kuuluukin, eli iloisena tyttöystävänä jolla ei ole huolen häivää.
Seuraavaksi onkin ohjelmassa Espoo, kunhan ensin pidän loppuviikon vapaata.