Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: PT tuttavapiirissä.  (Luettu 2792 kertaa)

Poissa Tulli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
PT tuttavapiirissä.
« : Helmikuu 07, 2025, 09:49:31 »
Onko muilla ollut ikinä mielessä että tuttapiiristä paljastuisi PT?

Itse oon vähän jopa haaveillut ja leikitellyt ajatuksella.
Mitä itse tekisitte jos näin kävisi, käyttäisittekö palveluita?
Ja myisikö pt palveluitaan tutulle? :blowjob:
Tissit 😍

Poissa Ara

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: PT tuttavapiirissä.
« Vastaus #1 : Helmikuu 07, 2025, 10:14:21 »
On paljastunut ja olen sen jälkeenkin.  :behind: :blowjob:
Monet kerrat ei ole ole aiheuttanut kuin pienet naurut asialle alussa :inlove:

Poissa Edwin

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Helmikuu 07, 2025, 11:19:15 »
Naispuolinen ystävi on pt. Kertoi sen ehkä 5 v tuttavuuden jälkeen. Ystävyyttä taka hyt n.20v. En himoitse ystäviäni tai ystävien vaimoja/tyttöystäviä. Tämän pt.n ystävät kanssa on sellaisia keskustelija että huh

Poissa taage

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Helmikuu 07, 2025, 11:27:12 »
On kyllä. Menin ensitapaamiseen ja vastassa olikin tyttö jonka oon tuntenut vauvasta saakka. Hämmennys oli suuri molemmilla. Hetken keskusteltiin. Sovittiin että antaa mennä. Hauskaa oli ja on ollut sen jälkeenkin.

Poissa TuhmaMyy

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #4 : Helmikuu 07, 2025, 15:17:55 »
Kukaan tuttava ei oo kyllä uskaltautunut asiakkaaksi, vaikka pari varovaista kyselyä olen kyllä saanut 😄 ei mua kyllä haittaisi, kunhan etukäteen mainitsee että me tunnetaan myös siviilielämästä.

Poissa Seepeli

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #5 : Helmikuu 07, 2025, 18:41:03 »

Olen huomannut että asiakkaan näkökulmasta tapaamisen aikana on vaikeahkoa erottaa ystävän työrooli siitä ystävästä. Etenkin siinä kierrosten välissä kun raukeina höpötellään. Mut ei tuo tapaamisten ulkopuolella vaivaa.

Amator

Poissa Kissamainen

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #6 : Helmikuu 07, 2025, 18:59:53 »
Olen myynyt pt palveluita tutuille. Ihan hauskaa meillä oli.

Poissa BunnyRose

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #7 : Helmikuu 07, 2025, 21:42:34 »
En suostu ottamaan asiakkaaksi tuttuja tai edes läheisten tuttuja. Jos joku paljastuu jollain tavalla tutuksi, tarjoan vain kahvit 👌

Poissa Neponen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Helmikuu 08, 2025, 00:35:58 »
Juttelin kerran yhden illanvieton aikana erään vaimoni ystävän kanssa joka on lesbo, jotenkin tuli sen seksuaalinen suuntautuminen puheeksi ja kun kysyin jos hän on koskaan ollut miehen kanssa hän katsoi mua silmiin ja sanoi ”itse asiassa myyn äijille persettä”. Tästä tulikin mielenkiintoinen keskustelu. Miehet eivät häntä ilmeisesti kiihota yhtään mutta eivät ällötäkään, asiakkaan kanssa paneminen on suunnilleen kuin antaisi hieronnan paitsi että pitää esittää nauttivansa siitä. En ole ostanut häneltä palveluita enkä edes tiedä myykö enää tästä on jo kauan.

Poissa Timo Hississä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Helmikuu 08, 2025, 04:45:51 »
Yhtä epäilin mutten uskaltanut kysyä ja hänen kanssa vain vähän pussailtiin. En halunnut pidemmälle koska piti silloin olla aika paljon tekemisissä hiukan konservatiivisessa ympäristössä. Itselle helpompi niin.

Poissa Usva

• Newbie
  • Galleria (5)
« Vastaus #10 : Helmikuu 08, 2025, 09:03:15 »
Miulla rajaan vaikuttaa se, minkä verran henkilö miuta siviilissä tuntee. En halua että asiakas tietää juurikaan henkilökohtaisesta elämästäni. Sitten taas jos ollaan kerran kaverin juhlissa tavattu tms. ja puhuttu teatterista, voisin ottaa vastaan.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : Helmikuu 08, 2025, 12:01:56 »
Näin on käynyt mutta ei tullut eikä sellaisissa tilanteissa tulisi mieleenikään ottaa häneen yhteyttä tämän lajin puitteissa eikä mennä hänen asiakkaakseen eikä edes antaa hänen tietää, että tiedän. Ei edes puolella kasvonilmeellä. Haluan kunnioittaa hänen yksityisyyttään ja oikeuttaan pitää elämänsä eri osa-alueet erillään toisistaan. Haluan antaa hänen pitää salaisuutensa ja jatkaa turvallisin mielin. Olen ymmärtänyt, että monen pt:n pahimpia huolia ja pelkoja on juuri anonymiteetin menettäminen ja se, että siviilitutut, sukulaiset ym. saisivat tietää. Ei se tietysti kaikille ole ongelma, mutta se on heidän asiansa kertoa siitä ja muiden on syytä lähteä siitä oletuksesta, että yksityisyys ja anonyymiys on heille tärkeää.

Tästä samasta asiasta oli aikanaan laajaakin debattia täällä https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,7632.msg356583.html#msg356583 josta siteeraan itseäni:

Ei pidä lähteä ehdoin tahdoin saattamaan ketään (ja varsinkaan tuttujaan) kiusalliseen tai epämieluisaan tilanteeseen vain koska haluat "kokeilla omaa onneasi". Se on minusta aika itsekkäästi ajateltu. Todennäköisesti tulet vain aiheuttaneeksi säikähtämistä/pelästymistä tms. ja hänen turvallisuudentunteensa järkkymisen pitkäksi aikaa. Se ei ole kiva tunne hänelle, kun hän tajuaa, että hänen ehkä tarkoinkin varjeltuun salaisuuteensa on tullut särö. Sellaista voi tässä lajissa käydä, se on näihin hommiin kuuluva riski, mutta ei ketään saa sellaiseen tilanteeseen ajaa tahallaan ja vain omaa onneaan koettaakseen

Se on tietysti eri asia, jos pt itse tekee asian tiettäväksi tuttavapiirissään ja tekee hommaa julkisesti. Mutta se on eri asia.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Kielimies

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Helmikuu 08, 2025, 12:42:52 »
Ei varsinaisesti tuttava piiristä mutta yllätyin jokunen vuosi sitten ku sovittiin tapaaminen niin oven avasi kaupankassana työskentelevä 18-v neitokainen.Tavattiin sekstailun merkeissä melkein 3 vuoden ajan,sitten muutti pk-seudulle. :headbang:

Poissa Tulli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : Helmikuu 08, 2025, 15:30:53 »
Olen juurikin sitä miettinyt jos oven avaisikin yllättäen tuttu ihminen. Ja varmasti riippuu todella paljon millä tavalla pt olisi tuttu. Jos liian tuttu niin en tiedä jäisikö vain kahvin juonniksi.
Tissit 😍

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #14 : Helmikuu 08, 2025, 15:47:57 »
Tunnistin erään aika herkullisen pimun tietyssä yhteydessä ja päätin, että en tuo tunnistamistani mitenkään esiin tai mene käymään paneskelemassa. Toisaalta jos vasta ovella tunnistaisin että on kyseessä tuttu pimu vaikka duuniympäristöistä, harrastuksista tai vastaavista, veisin tilanteen loppuun asti jos se vain toiselle sopisi.

Poissa Jaakko747

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : Helmikuu 08, 2025, 18:28:40 »
Jos tän homman kääntäis väärinpäin että sun kumppani on pt ja joku oma tuttu haluis tulla asiakkaaksi niin miten se yleensä hoidetaan?

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #16 : Helmikuu 08, 2025, 18:29:08 »
PT joka väittää tätä tavalliseksi työkseen mutta kieltäytyy samalla palvelemesta liian tuttuja valehtelee itselleen.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #17 : Helmikuu 08, 2025, 19:02:01 »
Jos tän homman kääntäis väärinpäin että sun kumppani on pt ja joku oma tuttu haluis tulla asiakkaaksi niin miten se yleensä hoidetaan?

Muutaman kerran on käynyt että mulle asiakkaaksi haluava on kysynyt että haittaako jos tunnetaan. Vähän riippuu siitä mistä yhteydestä tunnetaan mutta noin pääsääntösesti ottaisin vastaan.
Puolisoni asiakkaissa on myös pari kertaa käynyt niin että on jostain yhteydestä tuttu tai on yhteisiä tuttuja, harrastuksia yms. Ihan samalla tai vielä suuremmalla diskreetillä nämä hoidetaan.

Ja alkuperäiseen kysymykseen ei, ei ole toistaiseksi tullut vastaan tilannetta että joku tuttava ilmenisi pt.ksi. Aika mielenkiintoista olisi jos näin käy.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2025, 19:05:04 kirjoittanut JuliaK »
Nokialla 21.-23.2.

Poissa Lapsuuden Sankari

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #18 : Helmikuu 08, 2025, 19:11:47 »
PT joka väittää tätä tavalliseksi työkseen mutta kieltäytyy samalla palvelemesta liian tuttuja valehtelee itselleen.
Mitä tarkoitat tällä? Ai että ei voi olla "tavallinen työ", jos ei suostu palvelemaan tuttuja?

Maailma on pullollaan tavalliseksi laskettavia töitä, joissa ammattilaiset eivät halua palvella tuttuja tai puolituttuja. Tai asiakkaan asemassa ei tahdo kohdata tuttavaa ammattilaista. Esimerkkejä keksii vaikka kuinka paljon. Gynekologi/urologi tai yleisemmin lääkärit/hoitajat. Sokeroijat/kosmetologit. Kalmasiivoaja/hautausurakoitsija. Eikä se varmaan ole erityisen kivaa tavata tuttavia poliisina eikä oikeuslaitoksen tai sosiaalihuollon edustajana, jos asia on vakava ja ikävä.

Totta kai PT saa jättää palvelematta tuttuja. Ketä edes palvelee se, että PT joutuu "väkisin" ottamaan jonkun henkiön vastaan? Siitä kun on yleensä seurauksena vain huono tapaahminen, jos jompi kumpi osapuoli arkailee tai ei ole täysillä mukana.

Poissa Kössi

• Full Member
« Vastaus #19 : Helmikuu 08, 2025, 19:15:32 »
Maailma on pullollaan tavalliseksi laskettavia töitä, joissa ammattilaiset eivät halua palvella tuttuja tai puolituttuja. Tai asiakkaan asemassa ei tahdo kohdata tuttavaa ammattilaista. Esimerkkejä keksii vaikka kuinka paljon. Gynekologi/urologi tai yleisemmin lääkärit/hoitajat. Sokeroijat/kosmetologit. Kalmasiivoaja/hautausurakoitsija. Eikä se varmaan ole erityisen kivaa tavata tuttavia poliisina eikä oikeuslaitoksen tai sosiaalihuollon edustajana, jos asia on vakava ja ikävä.

Ja ei se tarvitse sen kummempaa kuin esim. mikrotukihenkilöä, putkimiestä tai autonkorjaajaa tarvitsevan tutun/sukulaisen niin aika monella ammattilaisella alkaa olla parempaakin tekemistä.