Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakoinnin vilkkaimmat ajat  (Luettu 3559 kertaa)

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakoinnin vilkkaimmat ajat
« Vastaus #40 : Helmikuu 06, 2025, 12:39:28 »
Arkiaamut on varmaan niitä hiljaisimpia?
Pt tykkää nukkua pitkään, mutta minulle ainoa mahdollinen ajankohta on aamupäivä arkena.
Yhdeksän on aika monelle aivan nounou mutta ei onneks aina eikä kaikille. Siks toiseks minä sovin treffit vähintäänkin pari päivää etukäteen 🤗

Arkiaamupäivisin on kyl yllättävän hyvin kysyntää. Mul ei oo ongelma et nukkuisin pitkään, minien takia pitää herätä viimeistään klo 7.30 MUTTA juuri heistä johtuen en ehdi ennen klo 9 juurikaan ottaa vastaan tai edes tasan 9 koska pitää yks varmistaa lähtee kouluun ja toinen viedä dagikseen. Sit ku ovat molemmat koulussa ni vähän helpottaa toi aamurumba. Tällä hetkellä sellaiset extempore aamuajat on kyl haastavia. Siks oliskin parempi et varais etukäteen jos sellaista haluaa 😇

Mut joo, itse haaveilen tekeväni tilastoja siitä, mitkä viikonpäivät on vilkkaimpia, mutta vihaan excelin tekoa. 😅😅 olis helpompi ennakoida millon pitää vapaapäivää. Joka tapauksessa vain arkisin teen.
Tietty viikot vaihtelee ni ei välttämättä löydy sellaista toistuvaa trendiä et mitkä päivät parhaita.

Sama homma täällä, silloin harvoin kun pystyn arkiaamuja myymään niin vapaat ajat menee kyllä nopeasti
Nokialla 21.-23.2.

Poissa Herra 1971

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #41 : Helmikuu 06, 2025, 12:49:59 »
Eräs tuttu hupakko ottaa asiakkaita aamulla 5-8 välillä ja tuo aika on hänellä ainakin se vilkkain asiakkaiden suhteen. Varmasti moni työssäkäyvä ukkomies arvostaa juuri tuota ajankohtaa ja hyvin harva muu tarjoaa noin aikaisia aamuja.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #42 : Helmikuu 06, 2025, 13:05:57 »
^Kyllä, myös lounasaikaan on vilkasta
Nokialla 21.-23.2.