Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pt nuoltavaksi  (Luettu 3506 kertaa)

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pt nuoltavaksi
« Vastaus #20 : Helmikuu 10, 2025, 23:57:26 »
Tuntuu, että suurin osa karsastaa jos vaikka 60min aika, riskinä että joutuu paskan lipsuttelun kohteeksi kokonaiseksi tunniksi

Sinäpä se itse sanoitkin..
Jos se on vaan huonoa " ei tunnu missään " niin toihan on helppo keissi . " vartin " välein esittää

että tekee hyvää saa lepäillä tunnin halutessaan voi loppuun opastaa jos haluaa...
kysyvälle vastataan

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : Helmikuu 11, 2025, 00:04:18 »
Olisko tässä uusi palvelumahdollisuus, lipsuttelukoulu? Nääh, kaikki pitää itseään keskivertoa parempana ellei täydellisenä.

Tuollainen kiinnostaisi ja onhan lipsuttelukoulu on jo nimenä niin hyvä, että varmasti laittaisin sen ykkössijalle yhteishaussa. ;D

...

Jos tällaista lähtee varta vasten buukkaamaan niin kantsii ehkä tuoda myös pt:lle ilmi että tiedostaa, että pt voi haluta keskeyttää jutun eri syistä ja se on sulle ok. Ja että kykenet ottamaan vastaan ohjeita suorituksen aikana, paitsi jos et kykene.

Itse olen koettanut aina muistaa sanoa, että saa antaa ohjeita, mutta en muista koskaan kenenkään niitä antaneen. Olenko sitten ollut niin huono, kun ainoat kommentit on tyyliin ehdotukset siirtyä nuolemisesta yhdyntään tms.? ::)
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa EmmaX

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Helmikuu 11, 2025, 06:49:35 »
Nyt alkoi kiinnostamaan millaista on paska lipsuttelu?

Huono lipsuttelu voi olla liian kovalla paineella tehty, tai tungetaan sormia kovakouraisesti mukaan, kielen kärjellä "raastaminen" tai koko naamalla hinkkaaminen niin että parta raapii klittaa.
En tiedä miten on tehty mutta olen muutaman kerran joutunut sanomaan että nyt sattuu.

Tämä. Yllättävän moni ei ymmärrä, että kyseessä on tekniikka- eikä voimalaji.
Lappeenranta 26-27.2

Poissa Ribbeli

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #23 : Helmikuu 11, 2025, 07:13:07 »

Kerran eräs Tsekkimimmi pyysi tunnin varaukseni jälkeen vielä kielihoitoa..
  Olin varannut ajan aamulla kuudelta,kertoi seuraavan asiakkaan tulevan klo.10.
  Sanoi tykkäänvänsä kun häntä nuollaan ja nyt on aikaa ennen seuraavaa asiakasta.
  Noin puolituntia nuolin häntä ja samalla hän sai kaksi orgasmia ja oli oikein tyytyväinen.

Poissa physiomama

• Jr. Member
  • Galleria (10)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : Helmikuu 12, 2025, 13:22:36 »
Oon mä antanut varata sellaisen ajan jossa tarkoituksena ollut vaan mun nuoleminen :D ja tää yks tyyppi ainakin oli siin sen verran hyvä että sain aidon orgasmin ja ajantaju katosi :D

Mut siin komppaan kollegoita et jotkut tekee sen niin kovaa et sattuu. Esim leukaluu painaa mun häpyluuhun. Tai parransänki raapii melkein verille. Tai survoo sormet kuivina sisään vauhdilla. Auts...
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla.
Oma studio Turkkuses. (En reissaa.)
OFssä paljon matskua myös 🎥😽🍆👩‍❤️‍💋‍👩

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #25 : Helmikuu 12, 2025, 18:19:34 »
Mä kyllä ihan todella tykkään kun nuollaan, kun se tehdään riittävän hellästi lipsuttelemalla 🤤 Mutta ajatus siitä että joku nuolisi tunnin, on kyllä ahdistava! Ensinnäkin nivuset väsyy koipien levittelystä. Toiseksi pillu väsyy. Kolmanneksi klitorikseni tarvitsee taukoa orgasmin jälkeen.

Jäin myös miettimään "molemmista päistä kaunis". Minkälainen siis on kaunis pillu joka aloittajalle kelpaa nuoltavaksi?
Mä en lähtökohtaisesti ajattele, että pillu on kovinkaan kaunis elin. Mutta olenkin enemmän kyrpiin päin kallellaan.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Paikalla äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : Helmikuu 12, 2025, 18:48:19 »
Mä en lähtökohtaisesti ajattele, että pillu on kovinkaan kaunis elin. Mutta olenkin enemmän kyrpiin päin kallellaan.

Mä en ole nähnyt yhtään kaunista kyrpää, mutta tosi monta nättiä pillua. Mun kyrpäni on pilluihin päin kallellaan. Johtunee siitä.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #27 : Helmikuu 12, 2025, 18:59:05 »

Mä en ole nähnyt yhtään kaunista kyrpää, mutta tosi monta nättiä pillua. Mun kyrpäni on pilluihin päin kallellaan. Johtunee siitä.

Ollakseni rehellinen, en mä kyrpiäkään pidä kauniina 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Hupi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #28 : Helmikuu 12, 2025, 19:23:27 »
Luulen että jommankumman sukupuolen mielestä sukupuolielimen täytyy pelkästään näyttää kauniilta tai haluttavalta.
Muuten lisääntymistä ei koskaan tapahtuisi jos visuaalisesta ärsykkeestä ei ole milloinkaan mielissään.

Poissa hugecock10

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : Helmikuu 12, 2025, 19:38:17 »
Mä jäin pohtimaan että eikö tuossa tule jo mahdollisesti niska ja leuka (ja kieli) kipeäksi jos tunnin ajan meinaa putkeen lipsutella?🤔 Toki en ole kuin kerran itse kokeillut mutta huomattavasti lyhyemmän ajan, niin en tiedä😁

Pekoselle vastauksena, että ainakin sellainen lipsuttelu ei oikein tunnu missään, jossa lipsutellaan tyyliin vain toista häppäriä.🤷‍♀️
Joskus tuli käytyä eräiden serkusten luona kylässä kun toinen oli suositellut pyytämään mua paikalle, pari tuntia yhteensä tytöt sai kieltä vuorotellen kun toinen toipui niin toinen sai😀 kieli tuli vähän kipeäksi ja epätasainen alahammasrivi rikkoi alapuolen ihon jänteiden, vai mitä nyt onkaan siinä,kohdilta...ei sitä siinä hetkessä huomannut mutta aamulla sitten. No mutta kivaa oli kaikilla enkä tekisi toisin vaikka ajassa tilanteeseen palaisin.

Paikalla äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #30 : Helmikuu 12, 2025, 19:41:42 »

MitämitäMITÄ! 🤣
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Jr. Member
« Vastaus #31 : Helmikuu 12, 2025, 19:43:34 »

Olet tuossa aivan oikeassa ;D

Pilluthan tyypillisesti ovat varsin esteettisiä elimiä. Ja niissä on ihanaa variaatiota, ja preferenssejä voi ja saakin olla, en tosin tiedä kannattaako siitä aloittaa omaa aihettaan  :-\

Ja, kyrvistä ... muuten samaa mieltä, mutta ihan täysin omana ja puolueellisena näkemyksenäni sanoisin, että on kuitenkin yksi erittäin kaunis tyyppi. Sellainen kuin minulla  :D

Poissa TuhmaMyy

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #32 : Helmikuu 13, 2025, 13:32:17 »
Mä kyllä ihan todella tykkään kun nuollaan, kun se tehdään riittävän hellästi lipsuttelemalla 🤤 Mutta ajatus siitä että joku nuolisi tunnin, on kyllä ahdistava! Ensinnäkin nivuset väsyy koipien levittelystä. Toiseksi pillu väsyy. Kolmanneksi klitorikseni tarvitsee taukoa orgasmin jälkeen.

Täysin samoilla linjoilla. Jalat ei välttämättä väsy, mutta vaikka nuoleminen olisi hyvää ja saisin orgasmin, niin kyllä mä tarvitsen taukoa sen jälkeen. Oon niin herkkänä sen jälkeen, että jos jatkaa niin se alkaa vain sattua.

Plus, jos se nuoleminen ei tunnu hyvältä, tai jopa sattuu niin tunnin verran vain makaaminen tuntuisi aivan loputtoman pitkältä ajalta vaan maata selällään ja esittää. Mieluummin nussin asiakkaan kanssa niin ei tarvitse feikata😄

Poissa mielipimppaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : Helmikuu 13, 2025, 14:36:48 »
Intohimoisena vitun nuolijana täytyy sanoa, että tunti on kyllä pitkä aika tässäkin ilman taukoja, jos monessa muussakin hommassa.
Pisin kokemus itselläni lienee noin puoli tuntia, kun esileikki muuttuikin jatkuvaksi 69:ssä kieriskelyyn aina nieluun asti.
Tämä ei ollut ollenkaan raskas suoritus lihaksistolle, koska välillä alla, kyljillään päällä kieriskelyä ja lopulta ihan suuhun panemalla päältä päin loppuun asti samalla nuollen.

Tällainen puolen tunnin jatkuva suukosketus laittaisi niskalihkaset klassisessa vitun nuolennassa erittäin koville, eikä naisellekaan helpoin olla tuota aikaa paikallaan.

Poissa pillut_pyöreeks

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #34 : Helmikuu 13, 2025, 15:31:15 »
Nyt kyllä kaivattaisiin bi/Lesbo-tyttöjen näkemystä asiaan....

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #35 : Helmikuu 13, 2025, 16:43:05 »

Johtunee siitä että et ole vielä nähnyt mun ylvästä rakkauden pylvästä.. hän on kaunis kuin kreikkalainen veistos ja yhtä kovakin. 😁
Livekonsertit 2025: 2  (2024:20)

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #36 : Helmikuu 13, 2025, 17:30:00 »

Johtunee siitä että et ole vielä nähnyt mun ylvästä rakkauden pylvästä.. hän on kaunis kuin kreikkalainen veistos ja yhtä kovakin. 😁

Mulla olis kyllä nyt semi-pörrö sun rakkauden pylvään alttariksi. :whipping:

Olen vähän kateellinen ihmisille, jotka pitää omaa elintään kauniina. Olen aina pitänyt pilluani rumana. Mutta ihan hyvin mä sen kanssa tuun juttuun, sisin on tärkein! 😂
Pk-seutu

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #37 : Helmikuu 13, 2025, 17:35:22 »
Luulen että jommankumman sukupuolen mielestä sukupuolielimen täytyy pelkästään näyttää kauniilta tai haluttavalta.
Muuten lisääntymistä ei koskaan tapahtuisi jos visuaalisesta ärsykkeestä ei ole milloinkaan mielissään.

nojaa ihmiskunta on pysynyt hengissä vaikka hommaa hoidettiin peiton alla pimeässä... tai eräät uskovaiset " lahkeen kautta ".
kysyvälle vastataan

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #38 : Helmikuu 13, 2025, 18:50:54 »

Mulla olis kyllä nyt semi-pörrö sun rakkauden pylvään alttariksi. :whipping:

Olen vähän kateellinen ihmisille, jotka pitää omaa elintään kauniina. Olen aina pitänyt pilluani rumana. Mutta ihan hyvin mä sen kanssa tuun juttuun, sisin on tärkein! 😂

Pörrö on aina plussaa ja saa pinpan näyttämään vieläkin kauniimmalta, semi-pörrökin. 😁 Tosin en ole koskaan nähnyt varsinaisesti rumaa pinppaa, pörröttömiäkään.
Livekonsertit 2025: 2  (2024:20)

Poissa Kielitieteilijä

• Jr. Member
« Vastaus #39 : Helmikuu 13, 2025, 21:32:00 »

Jäin myös miettimään "molemmista päistä kaunis". Minkälainen siis on kaunis pillu joka aloittajalle kelpaa nuoltavaksi?
Kyllä minun silmään pillu on  :inlove: kaunis, niitähän on erimallisia mutta kaik kauniita!
Nuolemisesta; Minusta tuntuu oudolta jos kieleilijä ei huomaa, seuraa ja tunne kuinka toinen kokee?
Siis mitä hittoa.... Minä pidän itseäni hyvinkin itseohjautuvana, maistelen, kutittelen ja haen reaktiota.... Se sykkivä supistelu on niin järisyttävän kiihottavaa itsestä ja jos tytsy käy vaikka hiuksiini kiinni niin wau👀
Siitähän siinä on kyse, tehdään toiselle hyvää 💋