Kellään kokemusta kyseisestä naisesta?
Ilmottelee naapurisivustolla.
Ilmottelee naapurisivustolla.
Uutiset:
No hei Tonzu🫶
Ymmärrän hyvin että et saa vastauksia sun kysymmyksen koska ne ken tietä ja tunte minua on kaikesta jo kirjoittanut kaiken😉
Koska en ole oppinut vieläkin kaikkia temppuja...[vaikka kokeiltu on mitä vaan🤫] nii oon ns jotkuille miehille vaan ns vanilla nainen.😚ken tykkää sinkkuna naisena sellaisestä seksitä kun että olisin kapakkaan ruusu 🤭
Ymmärrään sun uteliaisuutta koska sit kun ma aloittin tän ns ammattin olit sinä vasta 10v😄 ...jos sun nykyinen ikää on se mitä sanot😉
Eli laita hakuun Karmel ja saat tietää paljon. Kirjoitettu on hyvää mut kyllä minulla on myös huonojakin puolia...sitä saa mitä tilaa, en hymyilee eikä toivottaa tervetulleksi jos käytäytyt kun possu🤨...en ole pakotettu tähan kaiken ja väkisin en haluaa ei kenenkään rahoja. Jotkujen mielestä tää on työ kun työ mut minulle tää on enemmän harrastus😘
Toimin just sen mukaan minkälläinen on fiilis eli ....ei saa minua tekemään ei mitään mistä en tykkää🫦
Tuli nyt pitkä tarina mut kun en ole enää tavattavissä niin usein kuin alkuvuosina sit ajattelin että kerron itse...sit itsestään🫣😄
Tulipas paljon kirjoitus virheeitä mut ....kaikki sen tietä että puhun paremmin kuin kirjoittaan🤭
Pitääkäät huolta itsestään🫂
Halattaan kun tavattaan....