Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Karmel kokemuksia?  (Luettu 2985 kertaa)

Poissa Tonzu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Karmel kokemuksia?
« : Helmikuu 14, 2025, 11:19:22 »
Kellään kokemusta kyseisestä naisesta?
Ilmottelee naapurisivustolla.

Poissa Karmel

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Karmel kokemuksia?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 12, 2025, 12:52:08 »

No hei Tonzu🫶
Ymmärrän hyvin että et saa vastauksia sun kysymmyksen koska ne ken tietä ja tunte minua on kaikesta jo kirjoittanut kaiken😉
Koska en ole oppinut vieläkin kaikkia temppuja...[vaikka kokeiltu on mitä vaan🤫] nii oon ns jotkuille miehille vaan ns vanilla nainen.😚ken tykkää sinkkuna naisena sellaisestä seksitä kun että olisin kapakkaan ruusu 🤭
Ymmärrään sun uteliaisuutta koska sit kun ma aloittin  tän ns ammattin olit sinä vasta 10v😄 ...jos sun nykyinen ikää on se mitä sanot😉
Eli laita hakuun Karmel ja saat tietää paljon. Kirjoitettu on hyvää mut kyllä minulla on myös huonojakin puolia...sitä saa mitä tilaa, en hymyilee eikä toivottaa tervetulleksi jos käytäytyt kun possu🤨...en ole pakotettu tähan kaiken ja väkisin en haluaa ei kenenkään rahoja. Jotkujen mielestä tää on työ kun työ mut minulle tää on enemmän  harrastus😘
Toimin just sen mukaan minkälläinen on fiilis eli ....ei saa minua tekemään ei mitään mistä en tykkää🫦
Tuli nyt pitkä tarina mut kun en ole enää tavattavissä niin usein kuin alkuvuosina sit ajattelin että kerron itse...sit itsestään🫣😄
Tulipas paljon kirjoitus virheeitä mut ....kaikki sen tietä että puhun paremmin kuin kirjoittaan🤭
Pitääkäät huolta itsestään🫂
Halattaan kun tavattaan....

Ei se määrä-vaan se laatu <3

Poissa Höpöjöpö

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Maaliskuu 12, 2025, 13:28:12 »
Ootkos Karmel mussukkainen tulossa lappeenrantaan milloin ?

Poissa Karmel

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Maaliskuu 12, 2025, 14:07:07 »
Mmmm....katos Karmel mussukkainen🫦 on jo nyt Lappeenrannassa🤫
Mut en ota vieraita heti seuraavalla päivällä tulon jälkeen🫣 huomenna, torstaina....jep,jep😉 tervetuloa🤭

Poissa Höpöjöpö

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Maaliskuu 12, 2025, 14:47:57 »
No sittenhän meillä on treffit  :inlove:

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #5 : Maaliskuu 12, 2025, 15:09:13 »

No hei Tonzu🫶
Ymmärrän hyvin että et saa vastauksia sun kysymmyksen koska ne ken tietä ja tunte minua on kaikesta jo kirjoittanut kaiken😉
Koska en ole oppinut vieläkin kaikkia temppuja...[vaikka kokeiltu on mitä vaan🤫] nii oon ns jotkuille miehille vaan ns vanilla nainen.😚ken tykkää sinkkuna naisena sellaisestä seksitä kun että olisin kapakkaan ruusu 🤭
Ymmärrään sun uteliaisuutta koska sit kun ma aloittin  tän ns ammattin olit sinä vasta 10v😄 ...jos sun nykyinen ikää on se mitä sanot😉
Eli laita hakuun Karmel ja saat tietää paljon. Kirjoitettu on hyvää mut kyllä minulla on myös huonojakin puolia...sitä saa mitä tilaa, en hymyilee eikä toivottaa tervetulleksi jos käytäytyt kun possu🤨...en ole pakotettu tähan kaiken ja väkisin en haluaa ei kenenkään rahoja. Jotkujen mielestä tää on työ kun työ mut minulle tää on enemmän  harrastus😘
Toimin just sen mukaan minkälläinen on fiilis eli ....ei saa minua tekemään ei mitään mistä en tykkää🫦
Tuli nyt pitkä tarina mut kun en ole enää tavattavissä niin usein kuin alkuvuosina sit ajattelin että kerron itse...sit itsestään🫣😄
Tulipas paljon kirjoitus virheeitä mut ....kaikki sen tietä että puhun paremmin kuin kirjoittaan🤭
Pitääkäät huolta itsestään🫂
Halattaan kun tavattaan....

Erikoinen vastaus aloittajan kysymykseen, mutta ei lainkaan huonolla tavalla!  :D

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : Maaliskuu 12, 2025, 23:47:19 »
Koskaan en ole Karmelia tavannut enkä ehkä tapaakaan, mutta useasti olen arvostanut hänen mielipiteitään etenkin edellisellä foorumilla. Ja hän minun. Karmel taitaa olla tuolta lahden eteläpuolelta, missä naiset ovat vielä naisia, eivätkä luule/pyri olevansa/olemaan miehiä. Old school lady näin kirjoitustensa perusteella 😉
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2025, 23:50:40 kirjoittanut velihopea »

Poissa Footsteri

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #7 : Maaliskuu 17, 2025, 15:14:07 »
Karmel on ihana nainen. :inlove: Harmi, että harvoin satutaan olemaan samalla kylällä samaan aikaan..

Poissa Julle95

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Maaliskuu 17, 2025, 21:12:49 »
On kokemuksia, mutta liian vanhoja niin että siitä olis mitään hyötyä kenellekään lukijalke. Varttuneemmat muistaa Hakanimestä. Huorien huippua silloin.

Poissa Majemies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Maaliskuu 18, 2025, 09:17:07 »
Karmel kävi täällä Oulussa päin joulukuun alussa suunitteli pois muuttoa hesasta.

Poissa Karmel

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Maaliskuu 19, 2025, 14:20:32 »
Hei kaikille taas! :inlove:
Onhan näitä kyselyä tullut eli ajattelin että teen  ns "pressin"tietottely täällä!🤭...tunne kunin joku Staralla :weightlifting:🤣

Kyllä minä samanlainen oon kun silloin Hakaniemessä eli...sitä saa mitä tilaa!🥰
mut...kun silloin oli nuori ja kaunis sit nyt vaan kaunis🤧😆

Jep...enää en asuu Hesassa mut kuitenkin PK seudulla...kotona en tee muuta kun laitan ruoka, siivoan ja nukun🤭

Missä mie otan vastaan....?
Siellä sun täällä missä satun olemaan...eli reissan jos kotona on tylsää🤫
Asunko Lappeenrannassa...?
En...eli sattumalta vaan täällä kertaa pitempään ja  kun oon laiska tekemään businessia sit sellaiset 1...2 max 3 "potilasta" per päivää😉on minulle siihen aikataulun sopiva.
FOOTER...Kyllä me vielä tavattaan.
Jos asut samassa kaupungissä missä ennen🥰 ei sellaista potilasta voi unohtaa🫣

Poissa Antza

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #11 : Maaliskuu 19, 2025, 19:44:57 »
Alkaa tuntumaan,että olis varmaan päästävä Karmelin hellään hoitoon..☺️☺️

Poissa Cick

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta