Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Karvat asiakkaalla  (Luettu 3116 kertaa)

Poissa Kielitieteilijä

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Karvat asiakkaalla
« Vastaus #20 : Helmikuu 17, 2025, 01:30:20 »
Minä olen kaiken muun oudon lisäksi naturisti ja pidän uimisesta. Erityisesti oikein kuumalla kelillä se karvoitus on 💦
Talveks annan kasvaa ja hiukan itse siistin välillä mutta kesän koittaessa sokeroidaan ainakin melkein kaikki. Sänkeähän tässä ei synny ensinkään, häpy on pehmeä ja sileä kuin pt.n poski 🤭

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #21 : Helmikuu 18, 2025, 16:47:36 »
Trimmattuja ja kokonaan karvattomia tulee vastaan enemmän kuin karvapöheiköitä. Itselleni on sinänsä sama onko karvoja vai ei, kunhan on puhdasta.
💎 Vantaalla Kivistössä 25.-27.2. 💎

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #22 : Helmikuu 18, 2025, 17:26:28 »
Pallit pestyinä karvaisina kyllä käy, sekä karvattomina. Ihan yhtä ihania!

Mutta kuinka ollakaan. Rintakarvoja ei monesti tuu pestyä ja ne haisee ihan hirveelle.
Tähän kiinnittäkää  huomiosta, te kiihottavat karvaiset miehet. :inlove:
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Hupi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : Helmikuu 18, 2025, 18:29:06 »
Vähän ohi aiheesta, mutta itse olen erittäin tarkka omasta hygieniasta. En sinäänsä katsele tovereiden kulleja mutta sen verran olen huomannut että moni käy kusella vetämättä esinahkaa pois terskan päältä, eli kusi menee sinne terskan ja esinahan väliin muhiin kaikkien bakteerien kanssaa. YÖK! Joku onnekas hotkasee tuosta sitten kullin kitusiin 👍

Toinen mikä ihmetyttää niin kynnet?! Leikkaamattomat, paskaset kynnenaluset... ja niitä sitten työnnetään....
EI KOHTA TULEE OKSU JO PELKÄSTÄ AJATUKSESTA.

Poissa Hupi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Helmikuu 18, 2025, 18:31:50 »
Ja vaikka käviskin suihkussa hupsukalla niin ymmärtääkö pestä sen esinahan välin?! Tuskin jos ei ymmärrä olla kusematta siihen väliin....

Poissa Merkonomi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #25 : Helmikuu 18, 2025, 19:15:30 »
^ No aika paljon täytyy kyl vilkuilla sivuilleen siinä pisuaarilla ollessaan havaitakseen missä positiossa kanssakusijan esinahka on. Ja onko edes mahdollista kusta huppu päällä ilman lattian ja seinien kastelua?

Itse ihmettelen aina miten  pisuaareissa on yleensä niin helvetin pitkiä irroneita munakarvoja. Eivätkö kaikki ymmärä että puska on pidettävä siistinä ja trimmattuna? Eihän sitä partaakaan anneta rehottaa miten sattuu.
Tjohej va de går mellan pattar o lår

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #26 : Helmikuu 18, 2025, 19:16:19 »
En sinäänsä katsele tovereiden kulleja mutta sen verran olen huomannut että moni käy kusella vetämättä esinahkaa pois terskan päältä, eli kusi menee sinne terskan ja esinahan väliin muhiin kaikkien bakteerien kanssaa.
Kyllä aika saatanan tarkkaan kavereiden kyrvät syynäät kun noin tarkkaa tietoa on että kuka vetää liikkuvat taakse ja kuka vaan kusta lorottaa. Tähän ikään mennessä en ole kertaakaan noin TARKKAAN KYTÄNNYT ystävien letkuja. Että mulla ei ole mitään tietoa esinahan käsittelystä siinä pisuaarilla  :laught:

Mutta ymmärrän, babysteps kun kaapista ulos tullaan  :headbang:
KäteenHeiluttaja

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : Helmikuu 18, 2025, 19:47:07 »
Ja vaikka käviskin suihkussa hupsukalla niin ymmärtääkö pestä sen esinahan välin?! Tuskin jos ei ymmärrä olla kusematta siihen väliin....

Kyllä oikeesti melkein kaikki asiakkaat tulee mun eteen putipuhtaana ja raikkaana. Sitten on ne muutamat, jotka käyvät suihkussa kääntymässä ja tulevat mun sänkyyn hien hajuisena, ja vielä sitäkin harvemmin on niitä juustomunia joiden kohdalla tekee mieli kyseenalaistaa oma ammatinvalinta. Heitä varten on kosteuspyyhkeitä käden ulottuvilla, onneksi olen tarvinnut niitä vain äärimmäisen harvoin.

Olen joskus miettinyt, että kuinka pahasti menisi miehinen itsetunto näiltä herroilta säpäleiksi, jos hupakko passittaa takaisin suihkuun ja käskee pesemään saippualla esarin alta. Nolostuisiko siitä niin pahasti, että ei enää kehtaisi tulla sieltä suihkusta pois, puhumattakaan, että enää seisoisi sen jälkeen?

Olen kuullut kauhutarinoita niistä pesemättömistä karvaisista persvaoista, mutta onnekseni en ole sellaista koskaan kohdannut.

Poissa TuhmaMyy

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #28 : Helmikuu 19, 2025, 17:53:34 »

Kyllä oikeesti melkein kaikki asiakkaat tulee mun eteen putipuhtaana ja raikkaana. Sitten on ne muutamat, jotka käyvät suihkussa kääntymässä ja tulevat mun sänkyyn hien hajuisena, ja vielä sitäkin harvemmin on niitä juustomunia joiden kohdalla tekee mieli kyseenalaistaa oma ammatinvalinta. Heitä varten on kosteuspyyhkeitä käden ulottuvilla, onneksi olen tarvinnut niitä vain äärimmäisen harvoin.

Olen joskus miettinyt, että kuinka pahasti menisi miehinen itsetunto näiltä herroilta säpäleiksi, jos hupakko passittaa takaisin suihkuun ja käskee pesemään saippualla esarin alta. Nolostuisiko siitä niin pahasti, että ei enää kehtaisi tulla sieltä suihkusta pois, puhumattakaan, että enää seisoisi sen jälkeen?

Olen kuullut kauhutarinoita niistä pesemättömistä karvaisista persvaoista, mutta onnekseni en ole sellaista koskaan kohdannut.

Jep, onneksi suurin osa asiakkaista on putipuhtaita sänkyyn tullessaan, mutta ikävä kyllä pari tällaista (hygienian puolesta) kauhuasiakasta on tullut vastaan. Oon joutunut kerran käskemään erään herran uudestaan suihkuun kun ensimmäisen suihkun jälkeen haisi niin vahvasti hieltä ettei tarvinnut edes päästä iholle asti ennen kuin haistoin hänet. Kahdesta suihkusta huolimatta jäi valkoisiin lakanoihin pitkä paskatahra😵‍💫
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 19, 2025, 17:57:30 kirjoittanut TuhmaMyy »

Poissa M50Pirkanmaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : Helmikuu 19, 2025, 19:15:24 »
Entäs naiset.. Ootteko aina putipuhtaita ja tuoksutte eloveenalle.. Ei se näikään ole aina mennyt..

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #30 : Helmikuu 19, 2025, 19:27:06 »
Nonii ja taas mennään 🍿🍿🍿

Kuka ihme haluaa kaurapuurolle haisevan huoran?
Nokialla 21.-23.2.

Poissa M50Pirkanmaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #31 : Helmikuu 19, 2025, 19:34:27 »
Jes.. Hyvä että ymmärsit.. Illanjatkoja sullekin..

Paikalla häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #32 : Helmikuu 19, 2025, 19:39:41 »
Entäs naiset.. Ootteko aina putipuhtaita ja tuoksutte eloveenalle.. Ei se näikään ole aina mennyt..

ei kai tässä nyt vain päässyt joku kalikka kalahtamaan, vai mikä älähdytti?
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa M50Pirkanmaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : Helmikuu 19, 2025, 20:04:19 »
Ikävä kyllä teille.. Ei päässyt.. Ihmettelen vaan..

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #34 : Helmikuu 19, 2025, 20:34:57 »
.. Ihmettelen vaan..

Mitä tarkalleen ottaen ihmettelet?
Palveluntarjoajien mahdollisesta huonosta hygieniasta/ hien ja paskan hajusta on tällä saitilla ihan yhtä lailla kirjoiteltu, useammassakin ketjussa. Se ei todellakaan ole ollut mikään "vaiettu" tai "kielletty" aihe, jos sitä meinaat?

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 19, 2025, 20:37:26 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #35 : Helmikuu 19, 2025, 20:41:00 »

Veikkaan että suurimmalle osalle ammattimaisista pt:stä hyvä hygienia, puhtaus ja hajuttomuus on todella tärkeää. Itselle myös. Tässä tapauksessa sen pt:n valikointi osoittautuu tärkeäksi prosessiksi :)
Kemissä kunnes tie taas muualle vie 😘

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #36 : Helmikuu 19, 2025, 21:05:41 »

Tässä keskusteltiin hupsun luokse tulevan turskan hygienian tasosta joten uskon, että vastauksen on hyvä myös koskea nimenomaan näitä hupsuttelutilanteita.

Uskon, että jokainen ammatikseen hupsutteleva huolehtii omasta hygieniastaa erittäin hyvin. Otan asiakkaan aina vastaan puhtaana ja tuoksuttomana, ellei toisin toivota. (Sama koskee myös siviilielämääni, btw).

Paikalla häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #37 : Helmikuu 19, 2025, 21:12:05 »
Ikävä kyllä teille.. Ei päässyt.. Ihmettelen vaan..

mikä siinä ihmetyttää? kai sen nyt voi sanoa ääneen että juustomunat ja paskarantujen peseminen lakanoista ällöttää, vaikka jossain joku kollega olisikin mahdollisesti joskus ollut vähemmän freesinä tapaamisella :D
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa TuhmaMyy

• Jr. Member
« Vastaus #38 : Helmikuu 20, 2025, 23:07:58 »

Kyllä varmasti on joillain palveluntarjoajillakin deodorantti pettänyt tai muuten hygienian tasossa toivomista. Komppaan AnnaB:tä ja Livyaa, että ammattihoroille oma henkilökohtainen hygienia on kyllä lähtökohtaisesti prioriteettilistalla hyvin korkealla. Tai ainakin vaikea kuvitella, että haiseva palveluntarjoaja olisi yleinen ilmiö jota asiakkaiden pitää pelätä 😄

Väittäisin että huono hygienia on lähes aina puhtaasti vahinko tai ajattelemattomuutta, jonka 99% asiakkaista ihan mielellään korjaa, kun lempeästi ehdottaa, että pitäisikö vielä kuitenkin kipaista suihkun kautta kun on ehkä vähän ehtinyt hiota sitten viime suihkun.

VAIKKA on mulla on tällainen foliohattuteoria, että kerta toisensa jälkeen karsealla hygienialla tapaamiseen tulevat asiakkaat on jonkin sortin sadisteja, jotka nauttii siitä että liian kiltti pt joutuu vedet silmissä lutkuttamaan sissijuustoista mulkkua kun ei kehtaa pyytää asiakasta pesulle.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2025, 23:11:11 kirjoittanut TuhmaMyy »

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #39 : eilen kello 00:27:03 »

ei kai tässä nyt vain päässyt joku kalikka kalahtamaan, vai mikä älähdytti?
Luulen, en siis tiedä ja luulohan ei ole tiedon väärti. Mutta niin, ehkä tällä karvaperseellä on samanlaisia kokemuksia kuin itsellänikin. Eli joskus on ihmetyttänyt että huora ei osaa pitää huolta hygieniastaan. Nyt en en pelkästään puhu siitä pillusta jonka kanssa saa varmasti pH arvoilla jokainen omat kikkailunsa tehdä. Olen siis tullut tulokseen että tämä(kään) asia ei riipu sukupuolesta.
KäteenHeiluttaja