Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Karvat asiakkaalla  (Luettu 3145 kertaa)

Poissa Kyybel

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Karvat asiakkaalla
« Vastaus #40 : eilen kello 05:26:16 »
Meneekö tämä ketju nyt kiteytettynä niin, että ei karvoilla väliä kunhan niitä ei jää hampaiden väliin ja kaikki muistaa pestä alueet joissa karvat voi kasvaa...myös perseen.
Suht helppo lista muistaa🌹♥️🌹
Hupsista...

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (5)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #41 : eilen kello 08:11:26 »
Meneekö tämä ketju nyt kiteytettynä niin, että ei karvoilla väliä kunhan niitä ei jää hampaiden väliin ja kaikki muistaa pestä alueet joissa karvat voi kasvaa...myös perseen.
Suht helppo lista muistaa🌹♥️🌹

Juurikin näin :) Eli ihan hyvä perushygienia riittää puolin ja toisin, karvoilla tai ilman :)
Kemissä kunnes tie taas muualle vie 😘

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #42 : eilen kello 09:52:58 »
Entäs naiset.. Ootteko aina putipuhtaita ja tuoksutte eloveenalle.. Ei se näikään ole aina mennyt..

ei kai tässä nyt vain päässyt joku kalikka kalahtamaan, vai mikä älähdytti?
Luulen, en siis tiedä ja luulohan ei ole tiedon väärti. Mutta niin, ehkä tällä karvaperseellä on samanlaisia kokemuksia kuin itsellänikin. Eli joskus on ihmetyttänyt että huora ei osaa pitää huolta hygieniastaan. Nyt en en pelkästään puhu siitä pillusta jonka kanssa saa varmasti pH arvoilla jokainen omat kikkailunsa tehdä. Olen siis tullut tulokseen että tämä(kään) asia ei riipu sukupuolesta.

mutta eihän kukaan näin ole sanonutkaan että riippuisi. joten edelleen herää kysymys, että miksi ne defenssit nostaa päätään kun likaisista asiakkaista puhutaan, ku ei nää sulje toisiaan pois 🥲
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #43 : eilen kello 13:02:57 »
Entäs naiset.. Ootteko aina putipuhtaita ja tuoksutte eloveenalle.. Ei se näikään ole aina mennyt..

ei kai tässä nyt vain päässyt joku kalikka kalahtamaan, vai mikä älähdytti?
Luulen, en siis tiedä ja luulohan ei ole tiedon väärti. Mutta niin, ehkä tällä karvaperseellä on samanlaisia kokemuksia kuin itsellänikin. Eli joskus on ihmetyttänyt että huora ei osaa pitää huolta hygieniastaan. Nyt en en pelkästään puhu siitä pillusta jonka kanssa saa varmasti pH arvoilla jokainen omat kikkailunsa tehdä. Olen siis tullut tulokseen että tämä(kään) asia ei riipu sukupuolesta.

mutta eihän kukaan näin ole sanonutkaan että riippuisi. joten edelleen herää kysymys, että miksi ne defenssit nostaa päätään kun likaisista asiakkaista puhutaan, ku ei nää sulje toisiaan pois 🥲
KäteenHeiluttaja