Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Karvat asiakkaalla  (Luettu 4189 kertaa)

Poissa Kyybel

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Karvat asiakkaalla
« Vastaus #40 : Helmikuu 21, 2025, 05:26:16 »
Meneekö tämä ketju nyt kiteytettynä niin, että ei karvoilla väliä kunhan niitä ei jää hampaiden väliin ja kaikki muistaa pestä alueet joissa karvat voi kasvaa...myös perseen.
Suht helppo lista muistaa🌹♥️🌹
Hupsista...

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (5)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #41 : Helmikuu 21, 2025, 08:11:26 »
Meneekö tämä ketju nyt kiteytettynä niin, että ei karvoilla väliä kunhan niitä ei jää hampaiden väliin ja kaikki muistaa pestä alueet joissa karvat voi kasvaa...myös perseen.
Suht helppo lista muistaa🌹♥️🌹

Juurikin näin :) Eli ihan hyvä perushygienia riittää puolin ja toisin, karvoilla tai ilman :)
Kemissä kunnes tie taas muualle vie 😘

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #42 : Helmikuu 21, 2025, 09:52:58 »
Entäs naiset.. Ootteko aina putipuhtaita ja tuoksutte eloveenalle.. Ei se näikään ole aina mennyt..

ei kai tässä nyt vain päässyt joku kalikka kalahtamaan, vai mikä älähdytti?
Luulen, en siis tiedä ja luulohan ei ole tiedon väärti. Mutta niin, ehkä tällä karvaperseellä on samanlaisia kokemuksia kuin itsellänikin. Eli joskus on ihmetyttänyt että huora ei osaa pitää huolta hygieniastaan. Nyt en en pelkästään puhu siitä pillusta jonka kanssa saa varmasti pH arvoilla jokainen omat kikkailunsa tehdä. Olen siis tullut tulokseen että tämä(kään) asia ei riipu sukupuolesta.

mutta eihän kukaan näin ole sanonutkaan että riippuisi. joten edelleen herää kysymys, että miksi ne defenssit nostaa päätään kun likaisista asiakkaista puhutaan, ku ei nää sulje toisiaan pois 🥲
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #43 : Helmikuu 21, 2025, 13:02:57 »
Entäs naiset.. Ootteko aina putipuhtaita ja tuoksutte eloveenalle.. Ei se näikään ole aina mennyt..

ei kai tässä nyt vain päässyt joku kalikka kalahtamaan, vai mikä älähdytti?
Luulen, en siis tiedä ja luulohan ei ole tiedon väärti. Mutta niin, ehkä tällä karvaperseellä on samanlaisia kokemuksia kuin itsellänikin. Eli joskus on ihmetyttänyt että huora ei osaa pitää huolta hygieniastaan. Nyt en en pelkästään puhu siitä pillusta jonka kanssa saa varmasti pH arvoilla jokainen omat kikkailunsa tehdä. Olen siis tullut tulokseen että tämä(kään) asia ei riipu sukupuolesta.

mutta eihän kukaan näin ole sanonutkaan että riippuisi. joten edelleen herää kysymys, että miksi ne defenssit nostaa päätään kun likaisista asiakkaista puhutaan, ku ei nää sulje toisiaan pois 🥲
KäteenHeiluttaja

Poissa Mmeoww

• Jr. Member
  • Galleria (5)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #44 : Helmikuu 25, 2025, 01:07:30 »
Eipä oo oikeestaan väliä. Mua miellyttää enemmän se, miten yläpää toimii, kuitenkin.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 25, 2025, 01:11:26 kirjoittanut Mmeoww »
Dancing 'round the tombstones
Cemetery thighs alive, young and breathing
-Rosa

Poissa NaapurinNoora

• Newbie
  • Galleria (7)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #45 : Helmikuu 25, 2025, 11:40:44 »
Tää on itselle kyllä aihe jolla ei ole loppupeleissä yhtään mitään väliä. 💁🏻‍♀️ Eikä muuten jää kyllä mieleenkään minkälaista karvoitusta tai sen puutetta asiakkailla on ollut. 😊
Rakkaudesta lajiin. ♥️

Helsinki 10.-11.3.

Poissa STT

• Hero Member
« Vastaus #46 : Helmikuu 25, 2025, 15:38:03 »
Joskus luin juttua että kondomi saattaa hajota jos joku karva menee sen ja peppureiän väliin ja se hankaa sitä kumia siinä. Sen verta vähän on ollut aiheesta juttua että epäilen sen olevan vain foliohattuhommia ja ainoa joka siihen uskoon on Donald Trump, sen takiahan se on ajanut takaraivonsa kaljuksi.

Poissa physiomama

• Jr. Member
  • Galleria (11)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #47 : Helmikuu 27, 2025, 09:51:13 »
Se nyt on ihan asiakkaan asia millaisena haluaa karvansa pitää. En ala karvoituksen perusteella valikoimaan :D

Kumpia näkee asiakkailla enemmän, villejä viidakoita vai jollain tavalla trimmattuja? Itse sheivaan kyllä koska en kertakaikkiaan edes kehtaisi mennä kauhean pöheikön kanssa kenenkään luo. 😁

Mutta naisella sen sijaan toivoisin näkeväni pörrön. Ja mä kyllä valikoisin hyvinkin mielelläni pt:t aina pörrön perusteella mutta harmi kyllä ne on niin harvinaisia ettei niin voi tehdä.

Kyl enemmän on niitä jotka ovat siistineet karvansa. (: mulle on ihan sama vaikka tulis puskan kaa.

Sillon ku aloitin OF eli pari vuotta sitten, mulla oli viel enemmän karvaa. Mut nyt ku teen näitä duuneja myös niin oon pitäytynyt kiitoradassa. Ku sit taas moni toivois posliinia ja jotkut puskaa ni se on sellainen välimalli sit. :D
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla.
Oma studio Turkkuses. (En reissaa.)
OFssä paljon matskua myös 🎥😽🍆👩‍❤️‍💋‍👩

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #48 : Helmikuu 27, 2025, 22:26:58 »
Mut nyt ku teen näitä duuneja myös niin oon pitäytynyt kiitoradassa. Ku sit taas moni toivois posliinia ja jotkut puskaa ni se on sellainen välimalli sit. :D

Turuus on tuttu kiitorata, siis siel lentokentäl. Käyny jokusen kerran. Kuha löytäis aikaa vierailla arkena Turuus, niin vois tulla muutkin kiitoradat tutuks ;D

Ja siis kiitorata / siistitty puska on paras. Makuasioitahan nämä on toki 😋

Poissa Mmeoww

• Jr. Member
  • Galleria (5)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #49 : eilen kello 19:50:52 »
Tuli tästä karvotuksesta mieleen, että karvainen keho tuoksuu voimakkaammin feromoneista myös.

Eli karvat ja luonnollisuus ylipäätään voi olla tosi jees. Sit ratsastaessa karvotus tuntuu erilaiselle, ainakin paljon paremmalle kuin se piikikäs siili mikä jää sheivauksesta.
Dancing 'round the tombstones
Cemetery thighs alive, young and breathing
-Rosa