Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alkoholia asiakkaan kanssa  (Luettu 3141 kertaa)

Poissa omen2077

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Alkoholia asiakkaan kanssa
« : Helmikuu 16, 2025, 22:32:41 »
Suosittele tyttöä, joka juo alkoholia asiakkaan kanssa.

Poissa Vikingo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alkoholia asiakkaan kanssa
« Vastaus #1 : Helmikuu 17, 2025, 06:38:54 »
Vaatinee hieman tarkennusta. Tarkoitatko lasillisia vai enemmän?

Poissa Keno pappi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Helmikuu 17, 2025, 12:21:34 »
Näissä on niin kova huumaus ja tainnutusriski että harva varmaan suostuu oman turvallisuutensa vuoksi.
Sori miehet. Ei kiinnosta lukea teidän yksityisviestejä. Estolistalle joutaa jollei tätä kunnioita.

Poissa Mie

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : Helmikuu 17, 2025, 13:05:49 »
Oon minä yhden hupakon(ei ole enää aktiivinen) kanssa vähän ryypiskellyt. Olin illan viimeinen asiakas niin hän itse kysyi, että lähdetäänkö lähi baariin ottaan muutamat oluset!?  :drinking: Mullehan se vain sopi erittäin hyvin koska olin aikonut itsekin mennä olusille kyseisen tapaamisen jälkeen. Meillä oli mukava loppuilta juteltiin niitä näitä. Olin siinä puolen yön aikaan lähdössä kotiin kun viimeinen bussi kotiin päin oli lähdössä niin tää tyttö sanoi että otetaan nyt vielä ainakin yhdet ja tuu sitten hänen luo yöksi! Hetken mietittyäni myönnyin tähän. Aamulla nukuttiin aika pitkään kun ei hänellä ollut varauksia ennen iltapäivää. Kyselin aamulla että pittääkö maksaa majapaikasta mitään? Hän siihen sanoi tottakai pitää maksaa ei tämä mikään ilmainen majatalo ole! Ehdin jo ajatella, että kuinkahan paljon hän mahtaa pyytää kun ei minulla ollut yhtään käteistä mukana! Näki ilmeisesti mun ilmeestä mitä mietin!? Hän alkoi nauraa ja sanoi, että ollaan sujut jos hoidetaan maksu aamupanolla kun häntä aina pienessä krapulassa panettaa!   :behind:  No eipä tarvinnut kahdesti miettiä asiaa joten siinä ennen lähtöä vielä kivat hetket vietettiin!  :blowjob:

Poissa Turskuttaja

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Helmikuu 19, 2025, 10:56:03 »
Yksi mukava gimma Vantaalta tarjosi akti jälkee muutaman tuopin ja tequla.

Poissa Mmeoww

• Jr. Member
  • Galleria (4)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #5 : Helmikuu 20, 2025, 01:53:36 »
Joskus oon juonu asiakkaan kanssa oluset ja jääty fiilistelee jazzia ja progea sessarin jälkeen.. En sen aikana..
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2025, 02:05:56 kirjoittanut Mmeoww »
Dancing 'round the tombstones
Cemetery thighs alive, young and breathing
-Rosa

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : Helmikuu 20, 2025, 11:50:17 »
onhan siinä aika iso ero ottaa asiakkaan kanssa ravintolassa ruoan kanssa pari lasia viiniä mitkä tarjoilija tuo pöytään, tai vaikka saunassa sihauttaa auki kaljatölkin, verrattuna siihen että lähtisi ihan tosissaan ryyppäämään tai joisi asiakkaan tarjoamasta avatusta pullosta tai lasista, mistä et itse tiedä mitä sinne on saatettu lisätä.

itse en halua olla kännissä, kun en ylipäätään pidä siitä olotilasta, mutta nautin kyllä juurikin hyvästä viinistä tai kylmästä saunakaljasta silloin tällöin. katson siis tapauskohtaisesti kuinka paljon, millaisissa tilanteissa ja kenen seurassa haluan juoda.
nähdään, terkuin ihana isa 😘