Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: pt den rekisteri  (Luettu 3392 kertaa)

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (13)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: pt den rekisteri
« Vastaus #20 : Helmikuu 20, 2025, 20:40:26 »
^ No just näin.
Uusi numero joka sanoo että ollaan tavattu aikaisemmin on aina mahdollinen ohari, rajojen venyttäjä tai pahimmillaan väkivaltainen kusipää joka on tallennettu ÄLÄ VASTAA-OHARI -nimellä. Tottakai annan ajan vaikka en tunnista ja toivon parasta koska moni vaihtaa usein prepaidia.
Ihaninta on kuitenkin kun tuttu nimi kilahtaa luuriin ja siinä lukee oletko vapaa ensi viikolla  :inlove:
-𝑻𝒂𝒍𝒗𝒊𝒍𝒐𝒎𝒂𝒍𝒍𝒂-🌴

Poissa MikaM

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : Helmikuu 20, 2025, 20:45:45 »
Vaikka en kuulukaan oharien harrastajiin niin omasta puolestani niin alkaa tuntuu, että prepaid-liittymien käyttö on suotavaa ellei jopa järkevää. Näin olen siis toiminutkin ja tulen jatkossa toimimaan.

Numero vaihtuu siis vähintään puolen vuoden välein, joten ei näillä "roskakuski-Pekka" yms. niin väliä henk. koht. Saa joku seuraava numeron onnellinen omistaja (joskus kun numero kiertää takaisin käyttöön) olla PT:n luurissa tallessa  ;D

tää on kyllä taas näitä asioita mitä mä en ihan ymmärrä et mikä siinä nyt niin kammottaa jos palveluntarjoaja, kuka on niin pidetty että hänen luonaan kelpaa asioida uudelleen ja uudelleen, tallentaa sen puhelinnumeron mistä on otettu yhteyttä 😅 itse koen lähinnä ahdistavana täysin tuntemattomat yhteydenottajat ketkä väittävät että ollaan tavattu aiemmin, mutta keistä ei ole mitään aiempaa viestihistoriaa, ja epäilen joka kerta välittömästi että kyseessä on joku yritys onkia osoitetta tai uiskennella seulan läpi asiakkaaksi.

Tuossa on kaksi eri asiaa. Soittaminen numerosta, joka löytyy Fonectasta ja soittaminen prepaidistä.
Ainakaan minä en soita PT:lle nimellisestä numerosta, vaan käytän prepaidkännykkää. Numero tosin on ollut vuosia sama. Pelikännykkä on alunperin ollut kuntosalikäytössä ja se tarkistaa säännöllisesti onko minun aku ankka s-postitileille tullut postia, johon pitäisi reagoida. Vaikka minua ei välttämättä haittaa, että PT tietäisi oikean nimeni, niin haluan kuitenkin pitää tietyt asiat eri lokeroissa. Yksi PT mahdollisesti tietää oikean nimeni, koska olen somessa sitä kerran käyttänyt hänen postauksessaan.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Jr. Member
« Vastaus #22 : Helmikuu 20, 2025, 20:55:41 »
Tuossa on kaksi eri asiaa. Soittaminen numerosta, joka löytyy Fonectasta ja soittaminen prepaidistä.
Ainakaan minä en soita PT:lle nimellisestä numerosta, vaan käytän prepaidkännykkää. Numero tosin on ollut vuosia sama. Pelikännykkä on alunperin ollut kuntosalikäytössä ja se tarkistaa säännöllisesti onko minun aku ankka s-postitileille tullut postia, johon pitäisi reagoida. Vaikka minua ei välttämättä haittaa, että PT tietäisi oikean nimeni, niin haluan kuitenkin pitää tietyt asiat eri lokeroissa. Yksi PT mahdollisesti tietää oikean nimeni, koska olen somessa sitä kerran käyttänyt hänen postauksessaan.

Hyvin samankaltainen itselläni. "Harrastuspuhelin / prepaid + siihen liitetty google tili & whatsapp" on ollut olemassa jo hyvin pitkän aikaa, alunperin ei varsinaisesti hupakointiasiakkuutta varten, pitää vaan muistaa sillointällöin lähettää itselleen tekstari / ladata lisää aikaa, ettei se deaktivoidu, jos ei ole sillä muuta tehnyt.

Ja yleensä kerron oikean etunimeni suht aikaisessa vaiheessa. Kuka jaksaisi muistaa vääriä etunimiä sekoittamatta niitä?

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #23 : Helmikuu 20, 2025, 21:10:51 »

Hyvin samankaltainen itselläni. "Harrastuspuhelin / prepaid + siihen liitetty google tili & whatsapp" on ollut olemassa jo hyvin pitkän aikaa, alunperin ei varsinaisesti hupakointiasiakkuutta varten, pitää vaan muistaa sillointällöin lähettää itselleen tekstari / ladata lisää aikaa, ettei se deaktivoidu, jos ei ole sillä muuta tehnyt.

Ja yleensä kerron oikean etunimeni suht aikaisessa vaiheessa. Kuka jaksaisi muistaa vääriä etunimiä sekoittamatta niitä?

On olemassa huijarisääntö. Omaa etunimeä ei kannata muuttaa, ellei se ole harvinainen. Nyt voi sitten arvuutella sitä, mikä on oikea etunimeni. Itse olen kyllä onnistunut deaktivoimaan Viron puhelinnumeroni. Tällä hetkellä minulla ei ole Viron numeroa. Virossa juju on siinä, että paikalliset luulevat minun olevan virolainen ja saan virolaisten hinnat. Eräs virolainen PT totesi sitten ovella, et ole virolainen?? No, hintaneuvotteluja ei aloitettu. Joskus hinta on virolaiselle 100€:a, porolle 150€:a.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #24 : Helmikuu 20, 2025, 21:12:09 »
^ No just näin.
Uusi numero joka sanoo että ollaan tavattu aikaisemmin on aina mahdollinen ohari, rajojen venyttäjä tai pahimmillaan väkivaltainen kusipää joka on tallennettu ÄLÄ VASTAA-OHARI -nimellä. Tottakai annan ajan vaikka en tunnista ja toivon parasta koska moni vaihtaa usein prepaidia.
Ihaninta on kuitenkin kun tuttu nimi kilahtaa luuriin ja siinä lukee oletko vapaa ensi viikolla  :inlove:

Hmm, onko tämä yleinen näkökulma? Auttaako jos kertoo sen aiemman yhteystiedon tai fooruminimimerkin tai jotain?

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #25 : Helmikuu 20, 2025, 21:34:36 »

mutta onko sillä käytännössä merkitystä kertooko vakkari feikin vai oikean nimen? jos on joku etunimi, jonka vakkariin luotettavasti yhdistää, niin se on helpoin tallentaa.

mun asiakkaista ylipäätään helposti yli puolet laittaa viestiä omasta numerostaan, silloinkin kun olen keikalla ja otan asiakkaita myös anonyymisti - ellei sitten siihen huoraluurin whatsapp-profiiliin ole ihan hämäyksen vuoksi laitettu naamakuva ja feikkinimi. niistä etu- ja sukunimellä laitetuista sähköposteistakaan tuskin kovin suuri prosentti on täysin keksittyjä. muuten kuin käteisellä suoritetut maksut viimeistään paljastaa asiakkaan oikean nimen, joita tulee ihan kohtuullisen usein. ylipäätään mun asiakaskunnassa anonymiteettiprosentti on aika alhainen, vaikka totta kai heitäkin on jotka eivät paljasta itsestään mitään.

emt, kun tarjoaa palveluita omalla nimellä ja naamalla, se ohjaa asiakaskuntaa siihen suuntaan joka toimii mielellään itsekin avoimesti. yleensä mun kokemuksen mukaan useammin vierailevat asiakkaat arvostaa että heidät muistetaan, niin ei kyllä olisi tullut mieleenkään että se olisi toisille nou-nou.
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #26 : Helmikuu 20, 2025, 21:57:22 »
Lainaus

Tää on muuten hauskaa kun katsoo joskus viestihistoriaa numerosta joka ei ikinä ole johtanut tapaamiseen ja siellä on aina samankaltainen viesti, mutta loppu on T:Saku, T:Pete, T:Kalle T: Timo, T: Sepi 😁

Toinen on ikä. Toiset nuortuu ja toiset vanhenee yllättävän nopeasti. Tällä viikolla sain sähköpostia ja meilien ketjutus tiesi kertoa, että henkilö oli 2-vuotta sitten ollut 30 vuotta nuorempi! 😯
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : Helmikuu 20, 2025, 22:17:54 »
^ Rakkaalla lapsella on monta nimeä.😁

Time flyes while having fun.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Jr. Member
« Vastaus #28 : Helmikuu 20, 2025, 23:14:00 »
Tää on muuten hauskaa kun katsoo joskus viestihistoriaa numerosta joka ei ikinä ole johtanut tapaamiseen ja siellä on aina samankaltainen viesti, mutta loppu on T:Saku, T:Pete, T:Kalle T: Timo, T: Sepi 😁

Toinen on ikä. Toiset nuortuu ja toiset vanhenee yllättävän nopeasti. Tällä viikolla sain sähköpostia ja meilien ketjutus tiesi kertoa, että henkilö oli 2-vuotta sitten ollut 30 vuotta nuorempi! 😯

Jossain päin maailmaa, kylällä saattaa olla yhteinen puhelin ...  ???  -- ehkä Saku, Pete, Kalle ja kaverit elävät sellaisessa? (Eikä varaa oikeasti tavata)  :-\

Poissa Hupi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : Helmikuu 20, 2025, 23:39:04 »
Lainaus

Se on se rankka elämä mikä vanhentaa🤭

Poissa AuroraElomaa

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #30 : eilen kello 10:08:16 »
^ No just näin.

Hmm, onko tämä yleinen näkökulma? Auttaako jos kertoo sen aiemman yhteystiedon tai fooruminimimerkin tai jotain?

Kyllä on. Vakkarit ja tutut saa aina helpommin aikoja kuin täysin vieraat anonyymit. Tietysti! Eli jos samoille ihanille tytöille halajaa, niin kannattaa vaan pitää se sama nunero vuosikaudet. Ja olla perseilemättä, niin pääsee uudelleenkin.
Keikkakalenteri, lisää infoa ja kuvia nettisivuiltani 😊

Poissa Timppa09

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #31 : eilen kello 11:45:06 »
Tässähän on "suuri" mahdollisuus epäoikeudenmukaisuuteen myös.

Perseilijä-Pena hankkiutuu estolistalle prepaidillään. Aika vierähtää ja prepaid vanhenee ja numero tulee takaisin kiertoon. Massikeisari-Masa hankkii innokkaana uuden prepaidin, jotta pääsee soittelee/viestittelee ihanille palveluntarjoajille. Vaikka Masa lähestyy hänen lemppari-PT:tä täysin asiallisesti niin vastausta ei tule koskaan. Masa on tietämättään saanut Penan vanhan numeron ja näin ollen on jo valmiiksi mustalistattu PT:n puhelimessa. Masahan tästä luonnollisesti masentuu ja lopettaa harrastuksen mittavan omaisuutensa kanssa.

Lainaus

Ja jotkut palveluntarjoajat ei vanhene koskaan. (ei ole kohdistettu kenenkään tiettyyn!)

Ja jotkut palveluntarjoajat ei vanhene koskaan  ;) (ei ole kohdistettu kenenkään tiettyyn!)