Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sexy black girl  (Luettu 3031 kertaa)

Poissa Samisami85

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Sexy black girl
« : Helmikuu 20, 2025, 11:30:36 »
Onko kellään kokemuksia naapurissa ilmoittavasta "Girl to your place" tytöstä. Toimii nimimerkillä Sexy black girl.

Poissa herra48

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sexy black girl
« Vastaus #1 : Helmikuu 20, 2025, 11:51:28 »
Pyyteli maksua etukäteen ja taksikin olis pitäny maksaa. Jätin väliin

Poissa Mr hockey

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Helmikuu 20, 2025, 21:26:50 »
Oon tavannut ja tota noin vähän ristiriitaiset tunnelmat. Tyttöhän on todella kaunis,ihan mallitasoa ellei parempi ja fyysinen olemus myös täydentää tosi nätit kasvot. Miinusta joudun antamaan että tyttösen tavara haiskahti ainakin meidän tapaamisella, myös hinta muuttui tapaamisella viitisenkymppiä ylöspäin kun oli kuulemma kommunikaatiovirhe tapahtunut. Hinnat ovat kovat joten en ollut tästä kovin mielissäni, ei perseaukisille.

Poissa Mr hockey

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Helmikuu 20, 2025, 21:33:02 »
Loppuraportti: en tapaisi uudelleen johtuen asioista mistä mainitsin mutta on kyllä näyttävä ebonylikka. Tulipahan koettua kuiteskin Afrikan tuliainen.

Poissa Jallester

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Maaliskuu 04, 2025, 13:08:26 »
Miksi ihmeessä suostuit hinnannostoon?
Olisit käskeny kerätä kamansa ja suksia mäkeen.

Poissa PeTre

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : Maaliskuu 04, 2025, 21:29:50 »
Vähän vastaava kokemus itsellä. Hänellä kun ei ole paikkaa, niin sovittiin, että bj autossa, koska olin hänen kotipaikkansa kulmilla liikenteessä. Ilmoitti hinnan, mutta kun olin noukkinut kyytiin ja päästiin sopivan rauhalliseen paikkaan, hintaan tuli yhtäkkiä 50€ lisää, koska auto. Ei kiinnostanut maksella, joten vein neidin takaisin paikkaan mistä noukin kyytiin.

Ulkonäöllisesti kyllä aivan A luokan nainen. Kauniit kasvot, kivat silmät, tiukan näköinen kroppa, isot rinnat jne. Oli vielä vetänyt jalkaa helkkarin tiukat nahkahousut. Huh huh.

Sanoi silloin tällöin vuokraavansa asuntoa tms missä onnistuu tapaamiset. Ja kerran tämän meidän seikkailun jälkeen onkin ollut joku paikka hänellä muutaman päivän, mutta kas kummaa ei omat aikataulut silloin antaneet myöden

Poissa jarijari

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Maaliskuu 07, 2025, 11:36:58 »
Nämä pompottaa miten vaan, ja suomi poika suostuu, miksi?
Kuvittelee , että voi tehdä ja pyytää mitä vaan, itse en suostu tietenkään.

Poissa Mr hockey

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Maaliskuu 07, 2025, 11:47:12 »
Niin kai sitä olisi voinut sen 50kybäsen jättää antamatta mutta en jaksanut alkaa asiasta vääntämään. Mulle aika sama lopulta yks 50kybänen, menetti tämä tummahipiäinen kuitenkin hyvän asiakkaan. Tätä kun tapahtuu tarpeeksi niin loppuu tältä kusettajalta ennen pitkää asiakkaat, ainakin vähenee ja varmasti hän saa myös näistä rapsoista kuulla. No ahneella on paskanen loppu, mukavaa viikonloppua veljille!

Poissa Henkka84tre

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : eilen kello 12:06:32 »
Mo

Oli ihan pakko luoda oikein tunnus tänne sivulle, että pääsin vastaamaan tähän.
Omat kokemukset kertoo kyllä tästä tummasta kaunottaresta aivan muuta kuin mitä nämä viestit täällä.

Hetken viestittelyn jälkeen sovittiin tapaaminen. Kävin noutamassa tämän aivan mielettömän kuuman kaunottaren kotoaan minun luokseni. Autoon asteli aivan käsittämättömän kaunis tumma nainen käsilaukkunsa kanssa. Aluksi sain vähän ujon vaikutelman, mutta matkan aikana päästiin todella kivaan juttuun jo.
Minun luokseni mentäessä laitoin takin naulakkoon ja kun käännyin oli neito ottanut takkinsa ja alta paljastui aivan täydellinen kuuma vartalo. 45 mieletöntä minuuttia, joka sekin taisi venähtää. Kierroksia otettiin useampi ja neito on todellinen gf kokemus tosin ilman suutelua.
Mutta tuota vartaloa ei voi kyllä liiaksi kehua kuvat ei ole eduksi ollenkaan.
Kaiken jälkeen hetki jutusteltiin ja mentiin yhdessä suihkuun jossa pestiin toisemme rauhassa.
Kotimatkalla keskusteltiin kaikesta ja todella kivasti osu jutut yhteen. Vielä ennen kotiin menoa neito halaili autossa.
Kokonaisuutena aivan mieletön kokemus ja aivan varmasti tavataan uudelleen.

Sää oli kevyesti pakkasen puolella ja Näsijärvi vielä jäässä.

Poissa Runk-Kari

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #9 : eilen kello 14:33:36 »
Kierroksia otettiin useampi ja neito on todellinen gf kokemus tosin ilman suutelua.
Sää oli kevyesti pakkasen puolella ja Näsijärvi vielä jäässä.

Tyttöystäväkokemus ilman suutelua kuulostaa aika vanhoillislestadiolaiselta.
Itse olen yleensä tyttöystävieni kanssa suutelua harrastanut, ja se on mulla kynnyskysymys palveluita ostaessani.
Palveluntarjoajalla on toki oikeus kieltäytyä suutelemasta asiakkaita, mutta siinä tapauksessa ei kannata kyllä GFE-palveluita mainostaa.
Pahoittelut off topicista ja tappelusta, joka tästä mielipiteestä seuraa.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #10 : eilen kello 15:49:21 »
Mä itse pidän suutelua olennaisena osana gfe:tä. Joskus hupakot ovat kommentoineet sitä etteivät heidän versiossaan. Kysyin asiaa AI:ltä, mutta silläkin oli paljon ilmaisuja ”voi olla”.

Poissa Henkka84tre

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : eilen kello 17:07:14 »
No jos se suutelu on se kriteeri, niin myös kaikki yhdenillan panot lasketaan tyttöystäviksi. Itse lasken enemmän sen ”yhteyden” ja hyvän fiiliksen siihen.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #12 : eilen kello 18:56:40 »
No jos se suutelu on se kriteeri, niin myös kaikki yhdenillan panot lasketaan tyttöystäviksi. Itse lasken enemmän sen ”yhteyden” ja hyvän fiiliksen siihen.

Tottakai voit laskea vaikka kaupan tädin mielessäsi tyttöystäväksi, mutta gfe tai tyttöystäväkokemus on maksuseksiin liitetty termi.