Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eka kerta miehen kanssa kokemuksia  (Luettu 1533 kertaa)

Poissa M97LTI

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Eka kerta miehen kanssa kokemuksia
« : Helmikuu 21, 2025, 16:20:53 »
Kiinnostaisi kokeilla miehen kanssa touhuilua, hetero touhuiluna on lähinnä mennyt tähän asti ja tavannut useamman transnaisen sekä ladyboyn kanssa ja ollut ottavanakin osapuolena muutaman kerran muna pyllyssä ja imenyt myös. Sen verran kiihottavaa kyllä oli mutta kiihotun enemmän naisellisuudesta en niinkään miehisistä miehistä, mietinkin voiko koitua ongelmaksi ettei otakkaan eteen jos lähden miehen kanssa kokeilemaan minä top roolissa ainakin aluksi. Ehkä joku 18+ nuori söpö poika tai tyttöilijä voisi saada kullin kovaksi melkosen nopeasti..  :blowjob:

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eka kerta miehen kanssa kokemuksia
« Vastaus #1 : Helmikuu 21, 2025, 17:48:21 »
Kannattaa laittaa paikkakunta tai ees maakunta näihin jos live tapaaminen on haaveissa
Nokialla 4.-6.4.

Poissa Jepjep78

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #2 : Maaliskuu 06, 2025, 14:35:51 »
Kokeilemallahan se selviää. Avoimesti jos kumppanille kertoo ennen tapaamista ettei välttämättä onnistu niin on reilumpaa. Ja tokihan voi sitten yhdessä miettiä ratkaisua asiaan esim aikuisviihdettä taustalle jne jos se auttaa.

Poissa sexdateboy

• Newbie
  • Galleria (11)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Maaliskuu 13, 2025, 21:45:49 »
Moi

Mä tarjoan miehille miesten välistä seksipalvelua. Mulla on ollut asiakkaina useita ekakertalaisia. Tärkeintä on että tunnelma on rento ja
kiimainen.

Poissa kape

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Maaliskuu 27, 2025, 23:49:52 »
Moi,

Juuri tuollaista palvelua olenkin etsinyt eli joku kokeneempi opastaisi miesten väliseen seksiin. Voit kertoa lisää palveluistasi.

Poissa Istopekka

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Maaliskuu 28, 2025, 13:31:35 »
Kyllä miesten kohdalla kemiat ratkaisevat yhtälailla. Jos ei natsaa, niin vaikea siinä on seksiin ryhtyä.