Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihana Mmeoww đŸ–€  (Luettu 2170 kertaa)

Poissa Tyler

• Full Member
  • ViestejĂ€: 115
  • ** PiristÀÀ muiden pĂ€ivÀÀ
Ihana Mmeoww đŸ–€
« : Helmikuu 22, 2025, 18:19:29 »
TÀllÀ saitilla tutustuin Mmeoww-nimiseen palveluntarjoajaan. Luin hÀnen kiinnostuksesta neuloitukseen ja sondaamiseen ja otin yhteyttÀ kun katsoin pk-seudulla asuvan.

Kirjoiteltiin tÀÀllÀ ja WhatsAppissa, sovittiin tapaaminen tÀksi pÀivÀksi kl:14 hÀnen luo.
Istuin taksissa n.20 min tÀÀltÀ PihlajamÀestÀ ja soitin hÀnelle paikalta jonka olimme sopineet. HÀn nÀki minut ikkunasta ja pian avautui lÀheinen ovi ja upea, nuori nainen kutsui minut kotiinsa.

KÀvin suihkussa, juotiin kahvia ja tupsautettiin tupakat jutellen mm. röökisessioista ja tupakantumppien syömisestÀ.
Ajatus, ettÀ tuo nainen sylkisi suuhuni , sammuttaisi siihen tupakkansa ja nielettÀisi tumpin minulla alkoi oudosti kiehtoa kun katselin hÀnen suuta ja silmiÀ.
HÀivytin sen ajatuksen lievÀllÀ tahdonvoiman kÀytöllÀ ja tulimme parvekkeelta asuntoon ja aloitimme neulotuksen.

Neulat pisteli ja lÀmpimÀt kÀdet paineli niitÀ ihossani. Palasin ajatuksissani koulukotiin, vankilaan ja vÀlillÀ Lahden ja Tampereen kaduille. Sitten Waltasaliin Ilkimys Katan ja Lady Eiran luo, sitten Dommeni Tinan luo ja taas tÀhÀn hetkeen Mmeowwin potilaaksi.

Viihdyin hyvin ja Mmeoww otti pyynnöstÀni muutaman kuvan, jotka liitÀn tÀhÀn. Neulat poistettiin pienin rituaalein, hetken tauko oli ennen sondausta, jonka jÀlkeen olikin jo etukÀteen sopimamme aftercare.

Sondi oli tasaisen muhkurainen sauva ja Mmeoww niin hyvin osasi sitÀ kÀyttÀÀ. Siittimeni oli alkuun vetelÀ kuin kelan tukia nostava sekakÀyttÀjÀ, mutta paisui sondin ympÀrillÀ Mmeowwin kosketuksessa paksuksi kuin hallituksen valeet.
VÀlillÀ tuntui, ettÀ laukean mutta sain pidettyÀ kiisselit kehossani ja sondauksen loputtua ei ollut lupaa laueta, en kyllÀ olisi enÀÀ lauennutkaan.

JÀlkihoitona lepÀsin Mmeowwin sylissÀ joitain minuutteja, sitten puimme ja hÀn saattoi minut bussipysÀkille, joka oli ihan lÀhellÀ.

Viime syksynÀ ajattelin, etten enÀÀ palveluntarjoajia tarvitse kun ihanan hÀiriintyneitÀ naisia tuntuu heitÀ tarvitseville löytyvÀn ihan riittÀvÀsti muutenkin bdsm-baarista, fetlifestÀ ym. vastaavilta sivustoilta.

Mutta niin hyvÀ, ettÀ en mitÀÀn varsinaisesti pÀÀtÀ mielessÀni koskaan mitÀ perwoiluun tulee.
Vaan elÀn hetkessÀ tunteen ja tilanteen mukaan.

Mmeowwia voin suositella kaikille, jotka bdsm:stÀ pitÀÀ. Osaamisen lisÀksi tarkkasilmÀinen pervertikko, tunnisti piiskanjÀljet kyljessÀ, joita en heti edes muistanut ja tunnisti myös tÀÀllÀ saitilla esiintyvÀn tatuointini.
”Aaaa,, olet se tyyppi, jolla on tuo femdom-tatuointi”

Tulin huomatuksi, hyvin kohdelluksi ja hyvin kÀsitellyksi, jos runkkaan tÀnÀÀn niin ei varmaankaan jÀÀ lukijalle epÀselvÀksi ketÀ ajattelen kun suljen silmÀni siitin kourassa.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
  • ViestejĂ€: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihana Mmeoww đŸ–€
« Vastaus #1 : Helmikuu 22, 2025, 18:29:10 »
Olipas ihanan kuvaileva palaute!  :inlove:

Kiva kohtaaminen, kiitos siitÀ!

-Dancing 'round the tombstones
Cemetery thighs alive, young and breathing
-Rosa Norman 💌
Turussa 12-15.4!

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #2 : Helmikuu 22, 2025, 18:48:18 »

Kiitos sinullekin rakas Mmeoww, saanko toistekin tulla luoksesi ?

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #3 : Helmikuu 23, 2025, 02:24:56 »

Kiitos sinullekin rakas Mmeoww, saanko toistekin tulla luoksesi ?

Tottakai! (:

-Rosa Norman 💌
Turussa 12-15.4!

Poissa AlistuvaHerrasmies

• Newbie
  • ViestejĂ€: 4
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Maaliskuu 18, 2025, 12:08:50 »
Mun eka viesti ja mun eka rapsa. Olen aloittelija, mutta en kokematon, mitÀ tulee PT:eiden luona vierailuun, ja mun mieltymysten suunta selviÀÀ mun nimimerkistÀ.

Mulla oli tullut Seksisaittia selatessani usein vastaan viesti, jonka lÀhettÀjÀ oli ollut Mmeoww. TykÀstyin hÀnen asenteeseensa ja ajattelin ettÀ voisin lÀhestyÀ hÀntÀ mahdollisen sessioinnin merkeissÀ. Kirjoiteltiin hetki tÀllÀ sivustolla, ja pian meillÀ olikin jo tapaaminen sovittuna.

Halusin pÀÀstÀ toteuttamaan omaa alistuvaa ja erityisesti masokistista puoltani. TÀmÀ onnistui erittÀin mainiosti Mmeoww:n kanssa. Sijainti oli helppo ja auton sai lÀhelle. Mut vastaanotti kaunis nuori nainen upeissa alusvaatteissa, alkujutteluiden ja -pesujen jÀlkeen löysin itseni polviltani hÀnen edestÀÀn.

Sessio alkoi Mmeoww:n jalkojen palvonnalla ja samanaikaisilla kivuliailla potkuilla mun munille. Oli ihanaa kuulla Mmeoww:n nauravan mun kÀrsimyksille. Seuraavaksi pÀÀsin hÀnen paksujen reisiensÀ vÀliin tukahtumaan ja samalla nauttimaan hÀnen alapÀÀnsÀ vÀlittömÀstÀ lÀheisyydestÀ. Sitten hÀn halusikin kÀydÀ tupakalla, ja minÀ kuuliaisena toimin tuhkakuppina vieressÀ.

Pian olikin aika sitoa mut lattialle, ja jatkaa kiduttamista erilaisin lyömĂ€vĂ€linein. Olin kertonut Mmeoww:lle ettĂ€ erityisesti pidĂ€n tylpĂ€stĂ€ kivusta, ja sitĂ€ pÀÀsinkin kokemaan hĂ€nen potkiessaan mun peppua ja jalkoja. Myös muita (laadukkaita!) lyömĂ€vĂ€lineitĂ€ kĂ€ytettiin, eikĂ€ hĂ€n sÀÀstellyt lyöntien kovuudessa yhtÀÀn, ja jouduin pari kertaa sanomaan ”keltainen”, joka oli sovittu turvasanaksi, jolla voi kertoa ettĂ€ ei enÀÀ yhtÀÀn kovempaa. Menetin ajantajun miltei kokonaan lattialla ollessani, ja musta tehtiin ynisevĂ€ ja touhutippoja valuva kiimamytty.

Lopulta oli aika edetÀ kontata makuuhuoneen puolelle. Mun olosta tehtiin todella tukala istumalla mun naamalla ja mua edgetettiiin, antamatta kuitenkaan lupaa laueta. Loput sessiosta jÀÀköön meidÀn vÀliseksi tarinaksi, mutta kerron sen ettÀ lopulta sain luvan laueta, mutta sen eteen piti tehdÀ paljon töitÀ.

Mmeoow on todella taitava annostelemaan vuorotellen kipua ja nautintoa. HĂ€n osaa myös alistaa verbaalisesti, ja oikein kihertelee haukkuessaan subia toinen toistaan ikĂ€vimmillĂ€ termeillĂ€. Aito ja alkuperĂ€inen lifestyle-Domme, kohtaa asiakkaansa yksilöinĂ€ ja omaa huikean draivin oman toiminnan kehittĂ€miseen.  Saatanan sadistinen, vahva suositus kaikille palstan masokisteille.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #5 : Maaliskuu 18, 2025, 13:01:13 »
Kiitos rapsasta  :inlove:

TÀmÀ oli kiva sessio ja vielÀ kivempaa palata tÀhÀn nyt ku oon ihan muissa setupeissa, verkkarit pÀÀllÀ ja meikittÀ menoillani.

Kiitos luottamuksestasi, vaikkakin keltaiset lenteli pari kertaa!
-Rosa Norman 💌
Turussa 12-15.4!

Poissa Jormaxl68

• Newbie
  • ViestejĂ€: 32
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Maaliskuu 18, 2025, 23:07:49 »
Mun eka viesti ja mun eka rapsa. Olen aloittelija, mutta en kokematon, mitÀ tulee PT:eiden luona vierailuun, ja mun mieltymysten suunta selviÀÀ mun nimimerkistÀ.

Mulla oli tullut Seksisaittia selatessani usein vastaan viesti, jonka lÀhettÀjÀ oli ollut Mmeoww. TykÀstyin hÀnen asenteeseensa ja ajattelin ettÀ voisin lÀhestyÀ hÀntÀ mahdollisen sessioinnin merkeissÀ. Kirjoiteltiin hetki tÀllÀ sivustolla, ja pian meillÀ olikin jo tapaaminen sovittuna.

Halusin pÀÀstÀ toteuttamaan omaa alistuvaa ja erityisesti masokistista puoltani. TÀmÀ onnistui erittÀin mainiosti Mmeoww:n kanssa. Sijainti oli helppo ja auton sai lÀhelle. Mut vastaanotti kaunis nuori nainen upeissa alusvaatteissa, alkujutteluiden ja -pesujen jÀlkeen löysin itseni polviltani hÀnen edestÀÀn.

Sessio alkoi Mmeoww:n jalkojen palvonnalla ja samanaikaisilla kivuliailla potkuilla mun munille. Oli ihanaa kuulla Mmeoww:n nauravan mun kÀrsimyksille. Seuraavaksi pÀÀsin hÀnen paksujen reisiensÀ vÀliin tukahtumaan ja samalla nauttimaan hÀnen alapÀÀnsÀ vÀlittömÀstÀ lÀheisyydestÀ. Sitten hÀn halusikin kÀydÀ tupakalla, ja minÀ kuuliaisena toimin tuhkakuppina vieressÀ.

Pian olikin aika sitoa mut lattialle, ja jatkaa kiduttamista erilaisin lyömĂ€vĂ€linein. Olin kertonut Mmeoww:lle ettĂ€ erityisesti pidĂ€n tylpĂ€stĂ€ kivusta, ja sitĂ€ pÀÀsinkin kokemaan hĂ€nen potkiessaan mun peppua ja jalkoja. Myös muita (laadukkaita!) lyömĂ€vĂ€lineitĂ€ kĂ€ytettiin, eikĂ€ hĂ€n sÀÀstellyt lyöntien kovuudessa yhtÀÀn, ja jouduin pari kertaa sanomaan ”keltainen”, joka oli sovittu turvasanaksi, jolla voi kertoa ettĂ€ ei enÀÀ yhtÀÀn kovempaa. Menetin ajantajun miltei kokonaan lattialla ollessani, ja musta tehtiin ynisevĂ€ ja touhutippoja valuva kiimamytty.

Lopulta oli aika edetÀ kontata makuuhuoneen puolelle. Mun olosta tehtiin todella tukala istumalla mun naamalla ja mua edgetettiiin, antamatta kuitenkaan lupaa laueta. Loput sessiosta jÀÀköön meidÀn vÀliseksi tarinaksi, mutta kerron sen ettÀ lopulta sain luvan laueta, mutta sen eteen piti tehdÀ paljon töitÀ.

Mmeoow on todella taitava annostelemaan vuorotellen kipua ja nautintoa. HĂ€n osaa myös alistaa verbaalisesti, ja oikein kihertelee haukkuessaan subia toinen toistaan ikĂ€vimmillĂ€ termeillĂ€. Aito ja alkuperĂ€inen lifestyle-Domme, kohtaa asiakkaansa yksilöinĂ€ ja omaa huikean draivin oman toiminnan kehittĂ€miseen.  Saatanan sadistinen, vahva suositus kaikille palstan masokisteille.

TÀmÀ kuullostaa aika kiinnostavalta ja lÀhes sellaiselta mitÀ itsekin haluaisin. Harmittavan vÀhÀn tulee kÀytyÀ pÀÀkaukunkiseudulla, jos hÀn on siellÀ tavattavissa. Itse kun on Tampereen seudulta.

Poissa Tyler

• Full Member
« Vastaus #7 : Maaliskuu 18, 2025, 23:24:31 »

TÀmÀ kuullostaa aika kiinnostavalta ja lÀhes sellaiselta mitÀ itsekin haluaisin. Harmittavan vÀhÀn tulee kÀytyÀ pÀÀkaukunkiseudulla, jos hÀn on siellÀ tavattavissa. Itse kun on Tampereen seudulta.

Oli niin hyvin kirjoitettu teksti, ettÀ mitÀtön pippelinikin alkoi herÀillÀ lukiessa. Kirjoittajan kokemukset Mmeowwin naurusta ja ajatus tukehtua hÀnen reisiensÀ vÀlissÀ ovat sanoinkuvaamattoman ihania.

Ajatus, ettÀ Mmeoww istuisi naamallani ja nauraen hakkaisi sisÀ- ja ulkoreisiÀni on suunnattoman ihana.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #8 : Maaliskuu 19, 2025, 08:28:31 »
Tampereelle mua on pyydetty useemman kerran. Oon kuitenkin kokenut jo ajatuksen tasolla vaikeaksi outcall/keikka sessioinnin.

Voi olla ettÀ kevyemmÀssÀ dominoinnissa ja vaniljassa tulenkin keikkailemaan myöhemmin.

Eli, kyllÀ, mut löytÀÀ pks.
Viikonloput yleensÀ kotosalla ja viikot menoilla!
-Rosa Norman 💌
Turussa 12-15.4!

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #9 : Maaliskuu 19, 2025, 08:33:52 »
Ja kiitos kukista AlistuvaHerrasmies đŸ©·
NiitÀ on niin ihana saada!

Ja huomiostasi mun aitonahkaisiin/puisiin kÀsityönÀ, suomessa tehtyihin lyömÀvÀlineisiin.
-Rosa Norman 💌
Turussa 12-15.4!

Poissa AlistuvaHerrasmies

• Newbie
  • ViestejĂ€: 4
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Maaliskuu 29, 2025, 00:43:10 »
Ole hyvĂ€ 😇 Mukavaa ettĂ€ sanoitit kokemasi ilon, tuli itselle mukava fiilis kuulla siitĂ€.

Saisipa aikataulut mĂ€tsÀÀmÀÀn taas piakkoin, kivun kaipuu on (taas) alkanut nostaa pÀÀtĂ€nsĂ€ đŸ«Ł

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #11 : Maaliskuu 29, 2025, 15:35:53 »
Tervetuloa vain! En ookkaan pÀÀssy toteuttamaan tĂ€mmösiĂ€ sessioita sun jĂ€lkeen, innolla odotan â˜ș
-Rosa Norman 💌
Turussa 12-15.4!