Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pienikokoinen PT  (Luettu 5425 kertaa)

Poissa Ivanhoe

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pienikokoinen PT
« Vastaus #20 : eilen kello 11:12:43 »
Qatarr tarjoaa nimenomaan hierontaa ja siihen voi saada happy end päälle. Ei kuitenkaan vastavuoroista seksiä, bj, sormipillua, nuolemista, suutelu tai gf toimintaa. Happy end kumilla ja hänen 'ohjauksessa'.
Hieronta on hyvinkin kelvollista.
Tyttö on todella pieni, ehkä alle 150 cm ja rinnat aa.
Mukava ihminen, englanti melko heikkoa puhuttuna.
Seksiin ja gf ei missään tapauksessa suositusta. Hieronta happy endillä erittäin suositeltava.
Kohdelkaa hyvin ja älkää yrittäkö ylittää rajoja.

Poissa Julle95

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : eilen kello 12:15:35 »
Siis Vikingo sai pillua, mutta Ivanhoe ei? Vai miten tää nyt pitää ymmärtää?

Poissa Makkonen

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : eilen kello 12:29:16 »
Qatarr tarjoaa nimenomaan hierontaa ja siihen voi saada happy end päälle. Ei kuitenkaan vastavuoroista seksiä, bj, sormipillua, nuolemista, suutelu tai gf toimintaa. Happy end kumilla ja hänen 'ohjauksessa'.
Hieronta on hyvinkin kelvollista.
Tyttö on todella pieni, ehkä alle 150 cm ja rinnat aa.
Mukava ihminen, englanti melko heikkoa puhuttuna.
Seksiin ja gf ei missään tapauksessa suositusta. Hieronta happy endillä erittäin suositeltava.
Kohdelkaa hyvin ja älkää yrittäkö ylittää rajoja.

Ainakin viimeksi kysyessäni koko paketin hintaa, ja se oli hänen pituuden summa.
Dirty old man

Poissa Ivanhoe

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : eilen kello 16:18:14 »

Käsihommat ja ratsastus kyllä. Ymmärtääkseni doggy/lähäri tms missä asiakas on aktiivinen eivät ole valikoimassa.

Poissa Vikingo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : eilen kello 18:24:52 »

Käsihommat ja ratsastus kyllä. Ymmärtääkseni doggy/lähäri tms missä asiakas on aktiivinen eivät ole valikoimassa.

Eilen olivat ainakin valikoimassa, kolmen asennon taktiikalla mentiin enkä itse ollut mitenkään aloitteellinen näissä, eli oli tosiaan ihan koko palvelu. Olisiko sitten palautteen perusteella muuttanut palvelun sisältöä?
« Viimeksi muokattu: eilen kello 18:27:17 kirjoittanut Vikingo »

Poissa Ivanhoe

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : eilen kello 18:52:46 »

Eilen olivat ainakin valikoimassa, kolmen asennon taktiikalla mentiin enkä itse ollut mitenkään aloitteellinen näissä, eli oli tosiaan ihan koko palvelu. Olisiko sitten palautteen perusteella muuttanut palvelun sisältöä?

Tai sitten pitäisi itse olla aloitteellisempi, mutta kun se kyykkäys on vaan niin kiihoittavan näköistä ja tuntuista.
Miten bj tai suutelu eilen?

Poissa Vikingo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : eilen kello 21:10:34 »

Tai sitten pitäisi itse olla aloitteellisempi, mutta kun se kyykkäys on vaan niin kiihoittavan näköistä ja tuntuista.
Miten bj tai suutelu eilen?

Itämaisille hierojille melko tyypillisesti nämä loistivat poissaolollaan. Siitä saisi helposti aasinsillan, mutta jätetään se johonkin toiseen ketjuun. Siltikin, tyytyväinen olin tarjolla olleeseen settiin.

Kuten Ivanhoe totesi, kohdelkaa hyvin jos käytte nauttimassa hieronnasta ja muista palveluista.