Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millainen oli ensimmäinen kerta maksullisissa  (Luettu 5937 kertaa)

Poissa Mie

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Millainen oli ensimmäinen kerta maksullisissa
« : Helmikuu 23, 2025, 18:40:24 »
Varmaan tällainen ketju jo onkin, en vaan löytänyt haulla??

Siis millainen oli eka kertasi hupakoissa??

Itse voin kertoa, että se oli todella jännittävä kokemus! No, kyllä vieläkin jännittää tavata uusia hupakoita!
Siis eka kokemus hupakoista oli jo vuonna 1996! Silloin oli lehdissä ilmoituksia päiväkahvi seuraa tarjoavista! Näin Lapin Kansassa ilmoituksen ja kädet täristen soitin ekalla NMT-puhelimellani aikaa hupakolle ja sainkin sovittua sellaisen. Olin hyvissä ajoin lähellä hotelli Pohjanhovia jossa kyseinen nainen majaili ja soitin häneltä  huoneen numeron mihin saapua. Olin ihan varma ettei mulla ala seisomaan jännityksestä johtuen ollenkaan mutta siinä olin väärässä! Kun pääsin huoneeseen ja kävin suihkussa niin sieltä tullessa oli jo kanki kovana. Tyttö olikin jo myös ottanut vaatteet pois. Pienen pussailun jälkeen hän alkoi laittaa kortsua paikoilleen niin se olikin meikäläiselle jo ihan liikaa! :)  Tulla tupsahdin jo siinä vaiheessa. Tietenkin nolotti hirveästi tilanne niin ei enää uudestaan alkanut jöpöttään niin poistuin nopeasti tilanteesta pihalle. Jäi sitten pillu ekalla kerralla saamatta. Näin sen kuitenkin!  :laught:  Mutta siitä se hupakoissa käynti alkoi ja jatkuu edelleen vaikka oon monesti tehnyt "päätöksen" etten enää kävisi! Pisin tauko on  ollut noin puoli vuotta. Mutta vaikka noita käyntejä on jo paljon niin silti se vaan aina vähän jännittää mennä hupakoihin ja en minä nykyisinkään useimmiten kestä kovin kauaa kun jo tulen! Vähän kuitenkin kauemmin kuin sillä ekalla kerralla.  :behind:  :headbang:

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen oli ensimmäinen kerta maksullisissa
« Vastaus #1 : Helmikuu 23, 2025, 19:48:45 »
Eka kerta myös lehti-ilmon numeroon soittamalla. Poikuus meni noin ja vuosi oli -99. Oli joku ulkomaalainen ihan ok nainen, jonka ei tarvinnut kauan olla ratsailla, kun valmista tuli. Kämppä oli karu ja sänky kapea vanhassa kerrostalossa. Kadun nimi oli enteellisesti Varvinkatu.😄

Paikalla Mako75

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Helmikuu 23, 2025, 19:51:11 »
Se oli 90 luvulla Virossa perinteisessä saunassa . Silloin taksit vei paikalle ja odotteli. Aika kiihottavaa koska siellähän oli muitakin  samoissa hommissa

Poissa Pyry

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Helmikuu 23, 2025, 19:57:45 »
Eka kerta oli thaihierontapaikassa, lähes 20v sitten. Oli aivan top 3 thaikku mikä sattui silloin kohdalleen. Ainut kerta kun olen nähnyt thaikkupaikassa pukeutuneen stayuppeihin ja sukkanauhoihin. Jäännityksen vuoksi eihän siitä oikein mitään meinannut tulla mutta siitä se lähti

Poissa Pataässä

• Full Member
« Vastaus #4 : Helmikuu 23, 2025, 20:12:29 »
Poikuus meni ja maksoi 400 markkaa. Sen myös muistan, että yllättäen laukeaminen oli todella tiukassa.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : Helmikuu 23, 2025, 21:27:01 »
Hauska ketju ja söpö tarina, Mie!

Olin hyvissä ajoin lähellä hotelli Pohjanhovia jossa kyseinen nainen majaili ja soitin häneltä  huoneen numeron mihin saapua.

Hah, mun ensimmäinen hupsuttelukeikkani oli outcall Pohjanhovissa :drinking: Vuodet vaihtuu ja NMT:t katoaa mutta jotkut asiat ei muutu...

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #6 : Helmikuu 23, 2025, 23:27:59 »
Eka kertani oli vuonna 2017. Vaikka suosin kotimaista, tuolloin halusin tavata nimenomaan ulkomaalaisen naisen. Ajattelin jostain syystä, että jos töpeksin jotain tai nolaan itseni, on siitä koituva häpeä ja pettymys helpompi kestää, jos nainen ei ole samasta kultturipiiristä kuin minä. Ehkä hän pitäisi minua omituisena suomalaisena ja hihittäisi minulle myötätuntoisesti. Halusin myös, että seuralainen on minua reilusti vanhempi, koska oletin, että ikä varmaan antaa varmuutta hermoilevan keltanokan käsittelyyn.

No, valintani kohdistui venäläiseen, keski-ikäiseen rouvaan, jonka kanssa eka kerta sujui yllättävän mukavissa merkeissä. En mokannut mitään, eikä kummankaan tarvinnut hävetä. Tapaaminen ei sinänsä ollut mitenkään ikimuistoinen, mutta koska se oli eka kerta, muistan sen hyvin tänäkin päivänä.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Helmikuu 24, 2025, 00:22:52 »
Oiskohan ollu 1998 joku sunnuntai-ilta helsinkiläisessä baarissa. Koska oli sunnuntai, piti kaverin kanssa ottaa vain parit. Meno oli aika rauhallista. Yllättäen tummatukkainen mimmi työnsi jalkansa omieni väliin jossain baaritiskin päässä.

Kysyi:”Do you want to have some fun?” Ei ollu huorista aiempaa kokemusta, mutta sen verran olin maailmaa jo nähnyt, että ymmärsin, mistä narusta pässiä nyt vedetään ::) Vastasin:”I guess it’s not free…?”

Seurasi pieni hintaneuvottelu, minkä jälkeen tarjosin mimmille pari drinkkiä ja tanssittiin baarissa hupakon, oman kaverini ja hupakon kollegan porukalla varmaan tunti-pari. Siitä sit mimmin kämpille varsinaiseen asiaan. Kännin (ja aiemmin päivällä tyttöystävän kanssa nussimisen) takia oli vähän vaikeaa saada kullia kunnolla seisomaan, mutta kyllähän se sit owolla onnistui. Kumilla sit maaliin.

Kiva ja palvelualtis tyttö, näin jälkikäteen arvioituna. Ei tavattu uudelleen, mut nykyään ottaisin moisen mimmin oitis vakkarikseni.

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : Helmikuu 24, 2025, 00:32:51 »
Aivan mielettömän upea. Jännitin kovasti, kaikkea hölmöä kuten, kolmeen vuosikymmeneen en ollut kondomia käyttänyt, onkohan ne muuttunut, laukeankohan kondomin kanssa. Edellisestä seksikerrasta oli jo pidempi aika, laukeaisinkohan heti kättelyssä. Varoiksi olin ottanut kahden tunnin ajan, ei jäisi ainakaan siitä kiinni.

Eteisessä pt suikkasi suukon huulille ja otti pitkään halaukseen, kun sykkeeni oli tasoittunut, ohjasi peremmälle. Todella taitavasti pt jutustelullaan rentoutti minut hetkessä ja vaatteetkin hävisi. Kiireetöntä hipsuttelua ja jutustelua, kunnes pt totesi että nyt ryhdytään hommiin, muuten huomataan parin tunnin hävinneen ja sinulle tulee paha mieli kun maksoit seksistä, eikä siihen asti päästy.

Makasin selälläni keskellä sänkyä ja pieni freakahdus iski kun tajusin pt:n imaisseen kalun juurta myöden suuhun. Helpotti kun huomasin hänen laittaneen kumin paikoilleen suullaan. Kondomit on muuttunut, suikkari tuntui, ja hyvälle. Pt ratsaille ja hän seuraili reaktioitani todella tarkasti, ei taida olla lempiasentosi, tulisitko sinä päälle? Innolla lähäriin ja nautiskelin liian pitkään siinä melkein laukean -tilassa, pakara kramppasi. Otimme tauon paikalla, pt hieroi kantapäillään pakaraani kunnes kramppi hellitti. Sitten alkoi ennenkokematon pimppashow, ilmeisesti ilmeeni oli hauskahko, koska hänen virnistelynsä muuttui kikatteluksi. Ja hetken kuluttua pimpan puristelu ja imu teki tehtävänsä, laukesin voimallisesti molempien nauraessa. Aikaakin jäi loppuhipsutteluille.

Pt luki asiakkaansa ja tilanteen loistavasti, en olisi itse osannut viedä tapaamista paremmin läpi, vaikka se oli minua varten ja minun tarpeilleni. Ammattitaitoa.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Viktor

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Helmikuu 24, 2025, 10:34:24 »
Ajatus hupakolla käynnistä oli kiehtonut jo useamman vuoden ajan, kunnes parikymmentä vuotta sitten lopulta otin härkää sarvista ja soitin sanomalehdessä olleeseen päiväkahviseurailmoitukseen. Jännitti aika pirunmoisesti mennä siihen kaupungin laitamilla olleeseen kerrostaloon, mutta halu saada kokemus maksullisesta seksistä oli vielä jännitystä kovempi.

Asunto oli melko askeettinen ja itse seksissä ei kauaa nokka tuhissut, koska laukesin nopeasti. Seksikokemuksena ei siis tosiaankaan mitenkään erityinen. Jännittyneisyys nousee päällimmäisenä mieleen koko tapaamisesta. Jo kotimatkalla mielen valtasi morkkis siitä, että olen mennyt tekemään jotain tosi häpeällistä ja vannoin mielessäni, että sai olla ainoa kerta.

Mutta kuinkas sitten kävikään... Aikaa vierähti noin puolitoista vuotta ennen seuraavaa hupakkokäyntiä, mutta kyllähän veri alkoi taas hupakoiden luo vetämään. Ja onneksi voin sanoa, että lähes pelkästään positiivisia kokemuksia on sen jälkeen ollut tämän harrastuksen parissa.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #10 : Helmikuu 24, 2025, 11:22:35 »
Itsekin odottelin aika pitkään sivusta seuraten. Lehti-ilmoitukset eivät vielä houkuttaneet, opisto ajoittain jo enemmän, mutta ensimmäinen yhteydenotto ja tapaaminen tapahtui vasta ”nykyajassa”. Muuan lattari-milf jolla oli anaali valikoimissa tikkasi niin monta boksia jutuista, mitä elämästäni oli siihen asti puuttunut ja mistä olin jäämässä ikuisesti paitsi, että sain itseni ylipuhutuksi.

Tapaamisen sopiminen oli helppoa ja paikkakin löytyi ilman kommelluksia. Tämän rouvan tapoihin kuului pieni jutusteluhetki alkuun juomien kera, ja siinä mukavasti rentouduin. Edelleen vaatii yrittämistä pukea omia haluja sanoiksi seksin suhteen, eikä se aina onnistukaan, mutta olen sentään vähän paremmin sinut sen kanssa mitä oikeastaan haluan. Silloin olin aivan toivoton. En uskaltanut rimmailla, tulin ennen kuin ehdittiin anaaliin asti, enkä pystynyt toiseen kierrokseen. Seksi oli silti todella kiihkeää ja kokemus kokonaisuudessaan oikein hyvä. Tavattiin uudestaankin toisella kiertueella.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #11 : Helmikuu 24, 2025, 12:44:13 »
ihania vastauksia, tuli hyvä mieli lukiessa! kiitos kun jaatte ❤️
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #12 : Helmikuu 24, 2025, 12:57:14 »
En ole varma, että oliko virallisesti eka kerta nuorena reissumyyntitykkinä  joskus Moskovassa. Bongasin baarista hienon likan, sanoi olevansa englannin kielen lehtori. Vietimme hauskan illan kiertäen ravintoloita ja kun pyysin tätä hotelliin ”yömyssylle” tämä pyysi siitä järkytyksekseni sata dollaria. Maksoin toki varsinkin kun tämä osasi sen hienosti perustella. Oi niitä aikoja venäjällä, ne enää palaa ei.

Toinen varsinainen oli Amsterdamissa punaisten lyhtyjen alueella. Hieman jännitti kun kiersin ikkunaostoksilla, olin päättänyt ottaa maksullisen kun duunit oli saatu siellä päätökseen. Pitkä mallin oloinen bööna korkeissa koroissa nojaili ikkunan karmiin ja katseli pieni hymynkare kasvoilla. Ei yrittänyt tyrkyttää vaan oli sen oloinen, että tule tänne jos uskallat, harvoin tarjolla. Minä sitten uskalsin ja vaikka se oli lopulta aika liukuhihnanomaista toimintaa, mälli lähti aika helposti ennen kuin ehdin toteuttamaan suunnittelemiani juttuja. Eksyin legendaariseen Old Sailors pubiin sitten fiilistelemään tätä ja sillä tiellä ollaan.

Poissa soikkeli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : Helmikuu 24, 2025, 13:05:04 »
Ulkomailla, keskellä päivää  laillisessa ilotalossa. Kaunis aasialainen nainen, ammattimaiset tilat, ei suutelemista, nuolemista tai sen kummempaa. Bruno Marsin Uptown Funk soi taustalla OSAN AJASTA. Pillu tuntui lämpimältä kyrvän ympäriltä, muttei mitenkään taivaalliselta. Perinteknen suihinotto, nainen päällä, takaapäin -yhdistelmä. Muistaakseni takaapäin lykkiessä lasti lensi kumihuppuun. Ei mitenkään intiimi kokemus, voisi kuvailla jopa liukuhihnamaiseksi, enkä itsekään tuntenut luonnolliseksi yhdyntää tuttavallisempaan kanssakäymiseen. Toimituksen jälkeen ulos kaupungin sykkeeseen, juomaravintolaan ottamaan paikallinen hanaolut ja miettimään mitä tuli tehtyä.

Poissa Peetu

• Newbie
« Vastaus #14 : Helmikuu 24, 2025, 13:44:51 »
Oma ensimmäinen kerta oli juuri sellainen kuin kliseisesti sanotaan – klassinen eka kerta. Taustalla oli se, että nuoruus meni sinkkuna, eikä sopivaa henkilöä tullut vastaan. Kun sitten tuli lähtö kriisialueelle, päätin, että miesten hommiin ei voi lähteä poikasena. 😅

Suuntana oli iloinen Itä-Vantaa, jonne matkustin junalla. 2000-luvun alkupuolella siellä vaikutti ammattilainen, joka oli esillä myös mediassa ja "alaa" aktiivisesti kehittämässä. Hänen verkkosivunsa ja puhelinkeskustelu antoivat vaikutelman, että hän olisi juuri oikea henkilö tähän tilanteeseen.

Koska jännitys oli vähintään tuplana, ei ensimmäisestä kerrasta syntynyt mitään ilotulitusta. Mutta peruskuviot onnistui kuitenkin (alkuun rauhallista tunnustelua, eka kierros lopahti jännitykseen, toisella pääsi kokeilemaan naisten kondomia), ja ilmeisesti fiiliskin jäi ihan hyväksi. Pari tuntia meni nopeasti, ja asioita tehtiin rauhassa. Sain myös mahdollisuuden kokeilla kaikenlaista, mikä oli hyvä tapa tutustua tilanteeseen ja oppia samalla uutta. Seuraavaan pt-kertaan menikin sitten pidempi aika.

Mutta jo tuosta kerrasta jäi päälle fiilis siitä, että pidemmät ajat olivat minua varten. Ja onneksi tänäkin päivänä on löytynyt sellainen mieluinen "ope", jonka kanssa omaa seksuaalisuutta on voinut tutkailla  :inlove:

Poissa Timppa

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : Helmikuu 24, 2025, 14:21:21 »
Kuuma kesäpäivä 2022. Kädet täristen ostin marketista käteisellä prepaid-liittymän. Etelä-Suomen kaupungissa mimmiksi valikoitui joku kompakti, mustatukkainen, muisttaakseni tsekkimimmi. No, tapaamishetki ja osoite kun lähestyi, oli viestihiljaisuutta. Vähän alkoi jo jännittämään porttikäytävän lähettyvillä pälyily. Tuumasin osoitteen lienevän oikea, koska ovelle saapunut tsekkinais/suomimies-pariskunta koki avainongelmia paikalla. Jätkä oli hyvin hiljainen 🙂.
Sain viimein viestin, että vartti menee vielä. Turkanen. Lampsin kulman takana olevalle koslalleni ja kappas, mustatukkainen mimmi kävelee vastaan, hah! Hetken päästä tulee viesti, että voit tulla. Mimmi oli ollut lenkillä, molemmat kävimme suihkussa ja siitä itse asiaan. Siitä ei sen enempiä, haarat ja tämän homman latu oli sitten aukaistu 🙂. Sinällään erikoista, etten millään muista tuon mimmin nimeä, ja että onko enää skenessä mukana.

Poissa Cale

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : Helmikuu 24, 2025, 16:40:09 »
Reilut parikymppisenä Hesarin palstalta löytyi Kilon keski-ikäisen naisen ilmoitus. Olen aina ollut mieltynyt itseäni vanhempiin naisiin. Soitin rouvalle, kerroin ikäni ja kysyin ottaako vastaan, ja ottihan rouva. Sain koordinaatit ja jännittyneenä suuntasin paikalle Espoon Kiloon. Ovella odotti vahvasti meikattu rehevä isoperseinen nainen, juuri sellainen jota olin toivonut
Rouva ohjasi sängylle. Kortsu päälle ja rouva aloitti suuhoidon. Piti kyllä pyytää lopettamaan melkein samantien, ettei olisi lauennut heti. Rouva kysyi haluanko nuolla pillua, ja halusinhan minä. Varsinkin se on jäänyt tapaamisesta mieleeni. Lopuksi paneminen takaapäin. Kaiken kaikkiaan hyvä kokemus ja jäi lämmin tunne. Siitä saakka on harrastus jatkunut, ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta varttuneempien naisten kanssa.

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #17 : Helmikuu 24, 2025, 19:47:26 »
Kaunis etelä-eurooppalainen nainen hoiteli hommat ammattitaidolla ja halusi guldeneita palkakseen. Tästä on vierähtänyt reilusti aikaa.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #18 : Helmikuu 24, 2025, 20:50:28 »
joskus 80 luvun lopulla englanissa nainen oli varmaan lähemmäs 50v . olin ottanut ehkä 1 rohkasu

kaljan liikaa . tuo yhdistettynä teki sen ettei edes ammattilainen saanut sitä ylös aikansa

yritti sanoin anna olla. menin baariin hukuttamaan murheet.
kysyvälle vastataan

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #19 : Helmikuu 25, 2025, 02:13:31 »
-90 luvulla Tallinnassa, kaljalle kävelin ns lihakauppaan. Oluen join ja valitsin sohvalta nuoren, tumman likan jonka kans mentiin takahuoneeseen. Likka yllätti minut, vei saunaan. Kylvettiin ihan kiireettä ja siitä sitten oikein siistiin sänkyyn touhuamaan.
Tyttö oli jokseenkin totinen, jutteli kyllä mutta ilottomasti.
Ihan vaan lähärillä laitoin eikä siinä kauaa viipynyt...
Sinne jäi minusta tietty viattomuus ja tunsin lähinnä syyllisyyttä jonkin aikaa, sen likan ilottomuuden tähden? Muutoin hieno reissu🤗
Lingua mea te ad caelum tollet