Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista  (Luettu 20230 kertaa)

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #200 : eilen kello 23:13:17 »
Hei mä huomasin, että tässä ketjussahan menee ihan kohta rikki 20K lukukertaa! Meniskö just sopivasti ennen vuorokauden vaihtumista?

Ja hei mitä ihmettä, kuusi vihreää kuulaa?! Mulla oli vielä viime viikolla viisi. Koska tää tapahtui?

Siitä ilosta laitanpa tähän Annin ottaman kuvan itsestäni viime viikolta  :inlove:

« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:22:44 kirjoittanut AnnaB »
💎 Oulussa synttärihuumaa 1.-3.4. 💎

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #201 : eilen kello 23:29:36 »
Ja taas forkka yllätti: kaiken paskan keskustelun ja paskakeskustelun seasta löytyi aidosti hyödyllistä tietoa. Koska ihan rehellisesti en ollut tullut tälläistä jännitysvatsamahdollisuutta edes ajatelleeksi. Joten kiitos aidosti että kerroit noin herkän asian, Pataässä!

Luulen että tuollainenkin olisi kommunikaatiolla hupakon kanssa ratkaistavissa ilman, että tarvii perua. Oishan se sääli, että vaikkapa IBS-potilaat ei pääsisi nauttimaan palveluista.

Mitäs, jos pt:lle ilmoittaisi etukäteen, että näin saattaa käydä ja katsoo mitä hän on mieltä? Ja paikan päällä tunnustelee kehoaan kunnolla ja koittaa syöksyä vessaan jos kiertää pahasti? Lisäksi on olemassa erilaisia kosteussuojia vaikkapa squirttailuun tai yökasteluun, joka saattaisi olla tälläisessakin tapauksessa hyvä investointi. Sen voi ottaa mukaan ja laittaa alle suojaksi, mikä saattaa jo itsessään vähentää jännitysvatsan oireilua. Tummanvärinen lienee kivoin, mutta ihan Tokmanniltakin saa Helmi-merkkisiä vaaleita kertakäyttöisiä sängynsuojia.

Poissa jan#91

• Sr. Member
« Vastaus #202 : eilen kello 23:30:34 »
^^ Sun elämähän on nyt ihan yhtä juhlaa: synttärit, kuulat, 20k yms. Onnittelut näistä  :kiss:

Ja tuon upean kuvan myötä täälläkin ollaan mukana juhlatunnelmissa
(ja -kunnossa 🤭).

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #203 : tänään kello 01:54:58 »

Tällaiselle jännittäjälle, jolla menee maha herkästi sekaisin tietysti juuri ennen tapaamista, tuo "raitariski" on aina olemassa. Pahinta siinä on se, että silloin ei ole oikein hyviä vaihtoehtoja, käytännössä vain oharit/peruutus alle puolen tunnin varoitusajalla tai sitten vain toivoa, että peräaukko pitää ripulit sisällä. ::) Mutta siltikään en ole ohareita tehnyt tai perunut. Muutaman kerran on ollut lähellä "raidoittaminen", mutta joko olen onnistunut pidättelemään tai sitten palveluntarjoaja on toiminut kuin AnnaB ja ehtinyt piilottaa todistusaineiston. Onneksi olen löytänyt ruokavalion kautta jonkinlaisen ratkaisun ja lisäksi ehkä vuosien kokemus tapaamisista on vähentänyt jännittämistä. Tosin silti vatsani saattaa yllättää, ei ole kauaa, kun viimeksi oli juuri ennen tapaamista maha kuralla. Se onkin aika turhauttavaa, kun muuten olen jopa vähän hysteerinenkin omasta hygieniastani.

Minullakin menee vatsa helposti sekaisin jännityksestä, ja hupakon luokse mennessä jännittää aina. Oma ratkaisuni tähän on, että noudatan aina ennen hupakkovierailua tiettyä rituaalia:
Ensinnäkin, en syö mitään kolmeen tuntiin ennen tapaamisaikaa.
Ennen tapaamisaikaa pyrin viettämään tunnin-pari rauhallista aikaa jossain, missä on mahdollisuus käydä rauhassa wc:ssä aina kun siltä tuntuu, vaikka monta kertaa. Museot on tähän tosi hyviä. Niissä voi yleensä rauhassa viettää kiireetöntä omaa aikaa ja vamistautua tapaamiseen henkisesti ja fyysisesti, ja käydä vessassa aina kun siltä tuntuu. Muutenkin tykkään käydä museoissa, joten suunnittelen yleensä museovierailun ja hupakkovierailun samalle päivälle, ja valitsen museokohteen mahdollisimman läheltä tapaamispaikkaa.
Tämän kaltainen toimintatapa ei varmastikaan sovellu kaikille. Minulle se sopii, koska minulla hupakkovierailu liittyy lähes aina vierailuun eri kaupungissa ja vapaapäivään.

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #204 : tänään kello 02:02:43 »
Hei mä huomasin, että tässä ketjussahan menee ihan kohta rikki 20K lukukertaa! Meniskö just sopivasti ennen vuorokauden vaihtumista?

Ja hei mitä ihmettä, kuusi vihreää kuulaa?! Mulla oli vielä viime viikolla viisi. Koska tää tapahtui?

Siitä ilosta laitanpa tähän Annin ottaman kuvan itsestäni viime viikolta  :inlove:

Upea kuva ja upea kroppa!  :inlove:

Isot onnittelut kuudesta vihreästä kuulasta, todella kunnioitettava saavutus vähän yli 500:lla viestillä! Puhut asiaa, etkä mitään turhaa.