Noo minäkin sitten
Kyllähän se eräs kesäkuinen päivä 2022-vuonna pysyy mielessä lopunikää. Olin ainakin vuoden pohtinut uskaltaisinko vaiko en, kuitenkin lopulta reilun kuukauden naapurisivulla pörräämisen jälkeen kirjoitin yhdelle palveluntarjoajalle, jonka ilmoituksen katsomis kertojen määrää olin monella kymmenellä vierailulla nostanut,vaikutti siis hyvältä ja viestiä menemään,pumppu otti hurjasti kierroksia jo kirjoittaessa ja varmaan hipoi kahtasataa syke,kun vartissa saapunutta vastausviestiä luin,aika meni parin päivän päähän, odottaminen sujui yllättävän hyvin, yöllä sai nukuttua ja päivät meni töissä,joten muutakin piti tulevan lisäksi miettiä. Perille päästyä meinasi hiukan jännittää, mutta se kaikkosi heti,kun ihanasti hymyillen ovelle saapunut kohde sanoi,no moikka. Aluksi istuksimme sohvalla ja juttelimme, tää on tosi noloa myöntää, mutta kyseessä oli miun eka kerta hupakoissa ja samoten poikuudesta eroon pääsy. Olin jo ensimmäisessä viestissä kertonut tämän olevan eka kerta miulle,joten tämän vastapuoli osasi huomioida ja hyvin huomioikin. Ensimmäistä kertaa koettujen juttujen lista on lähestulkoon loputon, aatelkaas tyyppiä joka ei aikaisemmin ollut edes nähnyt alastonta naista livenä,saati sitten koskenut,voi pojat kuinka kaunis näky se oli,miten paljon mukavia asioita sitä naisen kehosta löytyykään,siitä asti on meinannu polvet notkahtaa hymystä, siis naisen, siinä on vaan jotakin ja sitä pidänkö enempi rinnoista vaiko pyllyistä en pysty päättämään ja livenä nähtynä pimpsukka oli uskomattoman kiehtova kapistus,nuolemaankin pääsin,mutta harmillisesti ei ollut aika riittänyt edellisen asiakkaan jälkeen pesulla käymiseen, vaan kovasti maistui ja tuoksui kortongille,no positiivinen puoli asiassa oli,että kumia oli käytetty🤭
Puuhailemaankin päästiin ja ennakkoon kyllä pellotti, että ruikkaako niin sanotusti reisille,mutta ei,suikkarinkin sain kokea jonka jälkeen koitti sitten se suuri ja kauan odotettu hetki,vastapuoli kävi sängyn reunalle kontilleen ja pääsin koittamaan,miltä naiminen tuntuu ja sehän tuntui ihanalle. Koskaan ei mielestä katoa se näky,mikä miulle eteeni avautui,kun sopivan rehevä nainen kontillansa pyllistää ja siihen taakse pääsee touhottamaan. Yksi lausahdus tuppaa vieläkin naurattamaan, kun hän totesi,että osaat sinä ainakin panna,hihhih ei ollutkaan hydrauliikka filmien katsominen mennyt täysin hukkaan. Hyvät muistot jäi ekasta kerrasta ja kotiin päästyä muistan pysähtyneeni peilin eteen,olin vähän aikaa hiljaa ja totesin, nyt se on tehty. Kyllähän mie koukutuin palvelu alttiiden naisten seurasta, nyt vähintäänkin 40-tonnia köyhempänä pidetään määrittelemättömän mittainen tauko.