^^Mä teen myös, ihan mitä kautta halutaan.
Uutiset:
Tietty jos siihen teräksiseen sondiin tökkää vibralla niin voi olla että synapsit räjähtää.
Minä, mutta sondilla, en peräaukon kautta. En tiedä mikä helvetin fetissi tämäkin on, mutta jos mahtuisin, niin työntäisin vaikka jalkani sinne virtsaputkeen. Hiton kuumaa ♨️
Taidokkuudesta pitänee kysyä hieronnassani käyneiltä, mutta on jokunen ulvonut käsittelyssäni, ja oletan ettei kivusta![]()
Nautin itse hommasta. Eturauhanen on musta jännän tuntuinen, vastaavaa ei ole missään muualla ihmiskehossa. Plus tykkään sen hieromisen intiimiydestä. Siinä mun pitää olla täysin keskittynyt tai muuten voin vahingossa satuttaa hierottavaani. Annan hänen tottua kosketukseeni ja tutkin, miten hän reagoi erilaisiin sivelyihin. Kaikille tätä ei tuu, mutta tykkään katsoa miten joskus hyvin kivikasvoisenkin miehen silmät saa muljahtelemaan päässä ja aikaan sellaisia reaktioita joita harvoin näkee. Eturauhasorgasmissa liemet tulee ulos ennemmin vaahtona kuin pulppuamalla ja keho yleensä tärisee aika pitkään, mikä on myös jännää ja kaunista.
Teetkö tuon sormilla vai käytätkö jotain apuvälineitä?
Itse en ole tärinää kokenut eturauhasorgasmissa (ainakaan vielä), mutta muuten se oli yksi voimakkaimmista laukeamisistani.