Itse olen laskenut, ja jokaisesta kerrasta olen jopa laittanut muutaman sanan muistiinpanon. Kertoja on kertynyt n.10 vuoden aikana 62...tiheys on kuitenkin hyvin vaihteleva. Joskus viikkoon on mahtunut kaksikin käyntiä ja joskus on voinut mennä melkein vuosikin välissä.
Käyntien määrät kuitenkin harvenevat kokoa ajan, samaten kuin kynnys mennä hupakolle jonka laatua yhtään epäilen,
Onnistuin palauttamaan mieleen 72 tapaamista, plus yhden henkilön luona oli ehkä tusinan verran vierailuja niin etten juuri muita nähnyt välissä. Luulisin ettei kovin paljoa heitä todellisuudesta.
Aika mahdoton sanoa lukumäärää mutta arvelisin noin 400…40 vuoden aikana. Parhaimmillaan kerran, pari viikossa nykyään muutaman kerran vuodessa. Rahaa palanut niin että välillä hirvittää mutta olisi se kuitenkin johonkin tullut käytettyä paljon huonompaan tarkoituseen.
Noin 300-350. Venäläistä,virolaista,unkarilaista,suomalasia,thaikkuja,kiinalaista,marokkolaista,ruotsalaisia,saksalaisia.. vakkei näitä kansallisuuksia tässä nyt kysytty. Oon käyttänyt rahat huoriin ja viinaan. Loput oon tuhlannut turhuuksiin.
12. En ole kauaa harrastanut, mutta alkupuolella tuli vähän innostuttua ja tutkittua tarjontaa. Sen jälkeen huomaa että tahti on hidastunut ja alkaa vakkarit valikoitumaan.