^ Tulee mieleen Napapiirin sankaritJuokset perässä crocseissa lonkerokassin kanssa kun myö muut painetaan tunturiin
Nyt kun sanoit....
Siitä tulisi unohtumaton reissu!!
Ethän sä oikeastaan muuta tarvitsekkaan, rinkka täyteen lonkeroa!

Uutiset:
^ Tulee mieleen Napapiirin sankaritJuokset perässä crocseissa lonkerokassin kanssa kun myö muut painetaan tunturiin
Nyt kun sanoit....
Nyt kun sanoit....
Ethän sä oikeastaan muuta tarvitsekkaan, rinkka täyteen lonkeroa!Kömmit Ilonan makuupussiin yöksi ja Ronja on mukana niin saadaan tuoretta riistaa joka päivä. Mehän ei mitään pussiruokia syödä
Saunasta ja niska-/hartiahieronnasta 😍
Tuu tänne meikän luokse niin hieronnat järjestyy kyllä.
Itse joudut lämmittämään saunan, kun mä en jaksa(uskalla) lähteä tonne pimeeseen hakemaan puita.
Saunasta ja niska-/hartiahieronnasta 😍
Tuu tänne meikän luokse niin hieronnat järjestyy kyllä.
Itse joudut lämmittämään saunan, kun mä en jaksa(uskalla) lähteä tonne pimeeseen hakemaan puita.
Taitaa meillä sit jäädä saunat lämmittämättä![]()
En minäkään lähde pimeestä etsimään puita
Taitaa meillä sit jäädä saunat lämmittämättäSaunastaItse joudut lämmittämään saunan, kun mä en jaksa(uskalla) lähteä tonne pimeeseen hakemaan puita.![]()
En minäkään lähde pimeestä etsimään puita
Nyt kun sanoit....
Ethän sä oikeastaan muuta tarvitsekkaan, rinkka täyteen lonkeroa!Kömmit Ilonan makuupussiin yöksi ja Ronja on mukana niin saadaan tuoretta riistaa joka päivä. Mehän ei mitään pussiruokia syödä
Kesästä
Tasan sama!
Kesästä
Tasan sama!
Tuo korona nyt vähän rajoittaa kulkemista..muuten sitä saattaisi löytää itsensä jostain lämpimästä palmun alta
Kesästä
Tasan sama!
Tuo korona nyt vähän rajoittaa kulkemista..muuten sitä saattaisi löytää itsensä jostain lämpimästä palmun alta
Vaihtaisin lumikolan pina coladaan hyvinkin mielelläni. 😏
Mä tekee järjettömästi mieli lähteä vaeltamaan pohjoseen ens kesänä/syksynä..
Samat haaveet täällä! 🤩
Kerrostalossa asumisesta... ei tarttis ainakaan kolata lunta joka ikinen päivä.
Kerrostalossa asumisesta... ei tarttis ainakaan kolata lunta joka ikinen päivä.
Ei kiitos🙂. Kerrostalot on perseestä.
Mut niin on kolailukin. Pitäis löytää semmoinen eukko joka tykkää kolailla illat pihalla, mä kyllä kokkailen🙂