Minäkin haaveilen tällä hetkellä että voisin haudata kasvoni isojen rintojen väliin. Viime kerrasta onkin jo aikaa.
Uutiset:
Että maailman tylsin kokous muuttuisi mielenkiintoiseksi ja osa osallistujista ottaisi vähän vaatetta pois 🤭
Tuunattavasta asuntovaunusta. Vois sisustaa sen oikein nätiksi ja pitää kesäkotina 🤔 Ihmiset on tehnyt niin hienoja!
Että joku komea mies siivoisi kämpän ja vaihtaisi lakanat. Sitten se sanoisi mulle "Nyt kulta mennään nukkumaan". Kömmittäis niihin puhtaisiin lakanoihin, harrastettaisiin seksiä ja nukahdettais. Aamulla se mies laittaisi aamupalan 😁
Että joku komea mies siivoisi kämpän ja vaihtaisi lakanat. Sitten se sanoisi mulle "Nyt kulta mennään nukkumaan". Kömmittäis niihin puhtaisiin lakanoihin, harrastettaisiin seksiä ja nukahdettais. Aamulla se mies laittaisi aamupalan 😁
Saanks mä lainata sitä sit kans?!?
Vieläköhän on niitä naisnakusiivoojia, semmoinen haave sopisi nytKäsittääkseni sellainen firma on josta voit tilata vaikka kaksi. Ajattele miten kätevää - istut sohvalla muna kourassa, hörpit olutta ja näytät tytöille miten tattia hakataan
Haaveilen sokeroidusta piirakasta
Saanks mä lainata sitä sit kans?!?
Ehdottomasti! Mä tarviin vähän omaa aikaa välillä 😁