Räplättävästä pillusta.
Tiedä onko mitään muuta josta voi innostua yhtä paljon ... Nyt kun oikein miettii niitä kaikkia piparin kauniita muotoja joita vois kielellään tutkia.. ah!
Uutiset:
Räplättävästä pillusta.
Äsken tuli haaveiltua muhkeasta perseestä ja tisseistä
Mä haaveilen oikeastaan aina muhkeista perseistä ja tisseistä, mutta tällä kertaa toteutan haaveen sunnuntaina
Lottovoitosta... Panisin itseni varmaan hengiltä alta puolen vuodenLähdetään radalle niin ryyppäät itsesi hautaan kahdessa kuukaudessa. Viimeisenä iltana poltetaan sun rahat, nii niit ei saa kukaan, video laitetaan tietysti tänne!
haaveilen ehyeestä kylkiluusta niin voisi...
Että ensi talvena voisi olla jossain auringon alla. Katselin jo vähän potentiaalisia kohteita
Että ensi talvena voisi olla jossain auringon alla. Katselin jo vähän potentiaalisia kohteita
Ollaan me niin erilaisia! Minä taas haaveilen reissusta Lappiin ensi helmikuussa
Kova pakkanen on hyvä. Jos ei tarkene ulos mennä niin voi vaikka paneskella mökissäEttä ensi talvena voisi olla jossain auringon alla. Katselin jo vähän potentiaalisia kohteita
Ollaan me niin erilaisia! Minä taas haaveilen reissusta Lappiin ensi helmikuussa
Tykkään mä Lapistakin. Ja lumesta ja pakkasesta. Mutta näytän pipo päässä paljon paremmalta vähän ruskettuneena 😁
Kova pakkanen on hyvä. Jos ei tarkene ulos mennä niin voi vaikka paneskella mökissäEttä ensi talvena voisi olla jossain auringon alla. Katselin jo vähän potentiaalisia kohteita
Tykkään mä Lapistakin. Ja lumesta ja pakkasesta. Mutta näytän pipo päässä paljon paremmalta vähän ruskettuneena 😁
No jos ehtii. Pakkaskelillä kun on hyvä siivota ja tuulettaa kaikki matot ja petivaatteet 😁