Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kimppa/Gangbang Emilia  (Luettu 1172 kertaa)

Poissa Ninjakilpikonna

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Kimppa/Gangbang Emilia
« : eilen kello 10:31:45 »
Onko täältä joku ollut noissa kimppasessioissa, joita naapurin puolella ilmoittelee Emiliaksi itseään kutsuva? Ilmo ei ole koko ajan esillä, enkä muista nyt millä osastolla oli.

En ole itse vielä kokeillut, vaikka olen henkilön kanssa asiasta viestitellyt ja kiinnostaisi. Mietin vaan onko turvallinen homma omalta kannalta ja onkohan henkilö varmasti täyspäinen. Hommasta ei pyydetä rahaa, toisin kuin monesti näissä. Paikalla olevien henkilöiden määrästä ei ole tietoa.

Joten jos on kokemusta, niin kerro :)
« Viimeksi muokattu: eilen kello 22:59:53 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa MaxHki

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kimppa/Gangbang Emilia
« Vastaus #1 : eilen kello 13:52:23 »
Harmittaa, että ikää on itselläni liikaa.

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : eilen kello 18:13:12 »
Tuo taitaa olla sama, jolla välillä ns. perinteinen ilmoitus ja tarjoaa maksullista seuraa Espoossa. Ilmoitus aina sekä Espoon, Vantaan, Helsingin sekä Hyvinkää, Järvenpää, Keravan alla. Kuten mystisesti parilla muullakin, jotka tarjoavat palveluita Espoossa. Ilmoituksissa näillä lukee aina tyyliin "vain perjantaina illalla."

Poissa Banana

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 21:29:53 »
Mä olen käynyt! Nuori Suomalainen ihan ok tyttö tykkää saada monta miestä peräkkäin. Ei saa olla liian lihava tai liian vanha.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 21:34:13 kirjoittanut Banana »

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : eilen kello 22:08:45 »
Mä olen käynyt! Nuori Suomalainen ihan ok tyttö tykkää saada monta miestä peräkkäin. Ei saa olla liian lihava tai liian vanha.
Näkyisi olevan tuo sama Sporttinen Suomineito, jota kehuit toisessa ketjussa pari päivää sitten.

Poissa Kirppu69

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 23:39:58 »
Tämä on sama mimmi mille banaanisetä ja kaverit antoi sitä kämppää lainaksi pillua vastaan. Näköjään saanut hyväksikäytöstä tarpeekseen ja antaa enää hyväkroppaisille nuorehkoille miehille ilmasta pesää.