Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miiran matkassa (keikkatarinoita)  (Luettu 4533 kertaa)

Paikalla AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miiran matkassa (keikkatarinoita)
« Vastaus #20 : Maaliskuu 12, 2025, 20:39:28 »
Kiitos keikkablogista. Kiva, että on mennyt hyvin. Ja tervetuloa Rolloon!

Vinkki, jos kaipaat töistä vähän taukoa ja tykkäät taiteesta: Reidar Särestöniemen 100v-juhlanäyttely Korundissa. Ihan helvetin upeita teoksia ja ne värit jysäyttää livenä vahvasti.

Poissa MikaM

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #21 : Maaliskuu 12, 2025, 20:46:40 »
Tekevälle sattuu, tässä on lainaus sivustolta vuodelta 2019.

"Viimeisin sähläys tais olla semmonen, että raivoisasti viitoin NAAPURIANI kämppään sisälle, hyvä etten takin kauluksesta napannut ja kiskonut kämppään. Asia valkeni siinä kohin, ku naapuri sovitti avaimet lukkoon ja hissistä astu ulos oikea asiakas. Hupsista"

Tarinan PTee näkyy olevan tavattavissa tällä viikolla Vantaalla.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #22 : Maaliskuu 12, 2025, 20:51:49 »
Kiitos keikkablogista. Kiva, että on mennyt hyvin. Ja tervetuloa Rolloon!

Vinkki, jos kaipaat töistä vähän taukoa ja tykkäät taiteesta: Reidar Särestöniemen 100v-juhlanäyttely Korundissa. Ihan helvetin upeita teoksia ja ne värit jysäyttää livenä vahvasti.
Olisi varmasti upea näytteli plus lisäksi huomenna illalla Korundissa on Lapin kamariorkesterin konsertti ja samalla näkisi Särestöniemen taulut. On tosi hieno bändi, olen käynyt katsomassa ja kuuntelemassa muutamaan kertaan ja huomisessa ohjelmistossa on esimerkiksi Mozartin 40 sinfonia jonka alkuosan kaikki ovat kuulleet joskus.
Miiralla voi olla tiukka paikka saada tuo ohjelmistoon. Itse olen menossa paikan päälle jos työkaveri lähtee mukaan, yksin en taida lähteä.

Paikalla JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #23 : Maaliskuu 12, 2025, 21:29:19 »
^Itse tykkään olla aina etuajassa tapaamispaikan lähettyvillä ja laitankin viestin, että olen saapunut lähettyville jolloin hupakko saa ite päättää että voiko tulla etuajassa kämppään vaiko ei! Useimmiten tuleekin vastaus että voi tulla jo!

Sama. Yleensä tähtään viimeisen etapin kävelynopeuden sellaiseksi, että saapuisin tasan oikeaan aikaan, mutta laitan X minuuttia ennen viestin "X minuutin päässä". Jos siihen tulee vastaus "saa tulla", lisään nopeutta, ja olen 3 minuuttia ennen aikaa paikalla. ;D

Paikalla Paroni

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #24 : Maaliskuu 13, 2025, 22:57:39 »
Sitä ei aina tiedä kuka soittaa ovikelloa, huoltomies vai asiakas. En tiedä kirjoittajan toimintatapoja, mutta ainakin minulla on usein tapaamisen alussa kevyttä jutustelua. Joskus on käynyt niin, että tapaaminen on sovittu alkavan kello 17:00. Alussa on ollut kevyttä jutustelua, sitten minulle on ilmoitettu, kello on 17:15, nyt alkaa varsinainen maksettu osuus. Seksiyrittäjillä on niin monia tapoja, kuten sen laskeminen mitä tuntiin kuuluu. Osalla se on ovesta sisään, ovesta ulos. Minulla normaalisti kuluu aikaa ylimääräinen vartti, enkä ole koskaan tulkinnut, että minun on katsottu varastaneen ilmaista aikaa.

Mulla se o kyllä aina ollu ovelta ovelle aika kaikilla pt käynneillä, myös dominoilla, ja olen aina olettanut että tämä on alan peruskäytäntö.

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #25 : Maaliskuu 14, 2025, 00:23:20 »
Voiko Miira sanoa että on itse aina täsmälleen sovittuna aikana avaamassa ovea eikä esimerkiksi 5min myöhässä aikataulusta?

Poissa Pupu7000

• Full Member
« Vastaus #26 : Maaliskuu 14, 2025, 02:45:32 »
Sitä ei aina tiedä kuka soittaa ovikelloa, huoltomies vai asiakas. En tiedä kirjoittajan toimintatapoja, mutta ainakin minulla on usein tapaamisen alussa kevyttä jutustelua. Joskus on käynyt niin, että tapaaminen on sovittu alkavan kello 17:00. Alussa on ollut kevyttä jutustelua, sitten minulle on ilmoitettu, kello on 17:15, nyt alkaa varsinainen maksettu osuus. Seksiyrittäjillä on niin monia tapoja, kuten sen laskeminen mitä tuntiin kuuluu. Osalla se on ovesta sisään, ovesta ulos. Minulla normaalisti kuluu aikaa ylimääräinen vartti, enkä ole koskaan tulkinnut, että minun on katsottu varastaneen ilmaista aikaa.

Mulla se o kyllä aina ollu ovelta ovelle aika kaikilla pt käynneillä, myös dominoilla, ja olen aina olettanut että tämä on alan peruskäytäntö.

Näinhän se on Paroni, hyvin toimittu.

Yleisesti; toisinaan yliajasta ei mainita siksi, koska asiakas on jo valmiiksi hankala, tai vaikuttaa vähäisestäkin syystä provosoituvalta. Hankala asiakas halutaan saada konfliktia välttäen ulos, aivan kuin hän ei olisi yliajalla ollutkaan. Hankalaksi ei kuitenkaan kannata lisäajan toivossa heittäytyä, se ei ole sen arvoista kenellekään.
Stifler's mom.

Paikalla samuel

• Hero Member
« Vastaus #27 : Maaliskuu 14, 2025, 08:21:28 »
Pääsääntöisesti kyllä tuo aika on ovelta ovelle, mutta kyllä jotkut ilmoittaa etukäteen, että ennen ja jälkeen on varattuna pieni aika jutusteluun ja suihkuun.

Tuon pääsääntöisen toimintatavan vuoksi ja toki muutenkin sovin mieluusti jo viestitse, mitä sisältöä tapaamisessa voisi olla, jotta siihen säätämiseen ei sitten menisi aikaa tai toteamiseen, että nyt ei kyllä ole keikalla mukana sitä tai tätä, kun ei tiennyt. Yleensä saa paljon yksilöllisempää palvelua tällä tyylillä. Muutoin pt vetää jonkun perussettinsä. Itse en kyllä jää notkumaan, vaan melkeimpä pt kysyy, että joko oot menossa. Epäkohteliasta yrittää venyttää yliajalle. Joskus itselläkin kiire jo jonnekin, niin siksikään ei aina ole hyvä, jos pt:ltäkin jutut lipsahtaa pitkäksi. Toki olen yleensä tällaisessa tapauksessa maininnut asiasta etukäteen.

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #28 : Maaliskuu 14, 2025, 10:48:13 »
Pääsääntöisesti kyllä tuo aika on ovelta ovelle, mutta kyllä jotkut ilmoittaa etukäteen, että ennen ja jälkeen on varattuna pieni aika jutusteluun ja suihkuun.

Tuon pääsääntöisen toimintatavan vuoksi ja toki muutenkin sovin mieluusti jo viestitse, mitä sisältöä tapaamisessa voisi olla, jotta siihen säätämiseen ei sitten menisi aikaa tai toteamiseen, että nyt ei kyllä ole keikalla mukana sitä tai tätä, kun ei tiennyt. Yleensä saa paljon yksilöllisempää palvelua tällä tyylillä. Muutoin pt vetää jonkun perussettinsä. Itse en kyllä jää notkumaan, vaan melkeimpä pt kysyy, että joko oot menossa. Epäkohteliasta yrittää venyttää yliajalle. Joskus itselläkin kiire jo jonnekin, niin siksikään ei aina ole hyvä, jos pt:ltäkin jutut lipsahtaa pitkäksi. Toki olen yleensä tällaisessa tapauksessa maininnut asiasta etukäteen.

Small talk voi olla osa seksiyrittäjän palvelukonseptia, jolla saadaan asiakas käymään uudestaan.
Tuo venyttäminen yliajalle on mielenkiintoinen käsite. Ehkä tämä tapahtuu lähinnä vartin tai puolen tunnin ajoilla. Itse ostan aina tunnin ajan ja se tosiaan on ollut tunti plus suihku, pukeutuminen ja small talk. Käytännössä siis tunti plus vartti. Joskus on myös tarjottu jotain juotavaa ennen poistumista pelipaikalta.

Jos asiakas saa vaikutelman kellokorttityöskentelystä tai hoputtamisesta, niin asiakas tuskin käyttää palvelua toista kertaa.

Paikalla samuel

• Hero Member
« Vastaus #29 : Maaliskuu 14, 2025, 12:26:15 »
It se suosin myös tunnin tapaamisia. Joskus, jos tosiaan on kiire, niin puolituntinen.

Poissa Miira N

• Newbie
« Vastaus #30 : Maaliskuu 14, 2025, 14:46:54 »
Voiko Miira sanoa että on itse aina täsmälleen sovittuna aikana avaamassa ovea eikä esimerkiksi 5min myöhässä aikataulusta?

Pääsääntöisesti voin sanoa, että kyllä. Olen tehnyt hommia noin neljä vuotta, enkä jokaista keikkaa voi muistaa, joten saattaa olla, että yksittäisiä tapauksia on, joissa olen unohtanut lähettää jonkun ovikoodin ja hoksannut vasta kun asiakas kysyy. Olen kuitenkin sen suhteen täsmällinen, että asiakkaan ei tarvitse odottaa minua ja siitä pidän kiinni jatkossakin.

Aikataulutan päivät "ovelta ovelle"-ajatukselle, mutta erityisesti tuttujen asiakkaiden kanssa saatetaan kyllä vaihtaa kuulumisia virallisen ajan ulkopuolellakin. Pyrin jättämään joustovaraa pitkin päivää, koska tärkeintä minulle on tapaaminen onnistuminen kokonaisuutena, ei vaihto minuutilleen. Koen, että enemmän asiakkaita saa ensin mainitulla tavalla, joten pyrin vetämään kultaisen keskitien omien rajojen ja aikataulujen ja asiakkaan vuoksi joustamisen välillä. Tämä kuitenkin riippuu niin asiakaskemiasta ja siitä onko ovella kohtelias, minua kunnioittava herrasmies vai henkilö, jolle minä olen pelkkä horo ja hänellä on oikeus päättää milloin tapaaminen päättyy (ja pahimmassa tapauksessa paljonko siitä maksetaan, tinkijöitäkin eksyy tänne joskus).

En ole koskaan asiakasta hoputtanut, toki lempeästi ohjaan tapaamisen kulkua sanomalla, että "nyt päästän sut pian pukeutumaan" ja pyrin juttelemaan asiakkaan kanssa fiiliksistä vielä tapaamisen jälkeen. Jos asiakas näyttää pettyneeltä, pyrin kysymään syyn varovasti heti, vaikka tiedän, ettei asiakas välttämättä kehtaa sanoa sitä kasvotusten. Yritetty on kuitenkin vielä.

Tässä nyt muutama miete vielä tästä teemasta  :D
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2025, 14:53:15 kirjoittanut Miira N »
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #31 : Maaliskuu 14, 2025, 19:28:55 »

Pyrin jättämään joustovaraa pitkin päivää, koska tärkeintä minulle on tapaaminen onnistuminen kokonaisuutena, ei vaihto minuutilleen. Koen, että enemmän asiakkaita saa ensin mainitulla tavalla, joten pyrin vetämään kultaisen keskitien omien rajojen ja aikataulujen ja asiakkaan vuoksi joustamisen välillä. Tämä kuitenkin riippuu niin asiakaskemiasta ja siitä onko ovella kohtelias, minua kunnioittava herrasmies vai henkilö, jolle minä olen pelkkä horo ja hänellä on oikeus päättää milloin tapaaminen päättyy (ja pahimmassa tapauksessa paljonko siitä maksetaan, tinkijöitäkin eksyy tänne joskus).

Ongelmana ei siis ollutkaan 5min ennemmin ovelle saapuminen, vaan että ovella ei ollut kohtelias, sinua kunnioittava herrasmies tai henkilö, jolle olet muutakin kuin vain pelkkä horo (ja joka ehkä maksaa ylimääräistäkin)?  ::)

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #32 : Maaliskuu 14, 2025, 19:53:04 »
Tässä vaiheessa voisi vaikka mainita että tälla saitilla vaikuttaa nimimerkkejä, joiden elämän ainoa tarkoitus on provosoida seksityöntekijöitä vänkäämään kanssaan. Mitä enemmän tähän osallistuu, sitä enemmän sitä on jatkossakin tarjolla niin kauan kuin foorumilla viihdyt.

Omia valintoja tietty mihin aikansa käyttää, mut suosittelen pyytämään maksun etukäteen.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2025, 19:55:38 kirjoittanut palvelunostaja »

Paikalla samuel

• Hero Member
« Vastaus #33 : Maaliskuu 14, 2025, 19:53:35 »
Mä luulen, että tossa tilanteessa ei pt eikä asiakas reagoinut ehkä ihan siten kuin olisivat hetken harkinnan jälkeen tehneet. Joskus voi vähän töksähtäen tulla sanat ulos, ja kun ei toista tunne, niin saattaa osua pahemmin kuin tarkoitti. Ihan oikein nostettu virhe käden merkiksi.

Paikalla Paroni

• Full Member
« Vastaus #34 : Maaliskuu 14, 2025, 20:35:44 »
Jos oon lähistöllä ajoissa laitan aina viestiä että "oon näemmä lähistöllä vähän ajoissa, voin kyl haahuilla ympäriinsä tovin jos tarvii". Todellakaan ei mennä porttikonkiin saati rappukäytävään seisoskelemaan ennen kuin kutsu käy sisään. Yleensä odottelen viereisellä raitiovaunupysäkillä tms ajan kulumista.

Ja yleensä kyllä tarvii, ilmeisesti toi pt:n homma on viimekädessä aika hetkeen rytmitettyä niin muutamakin minuutti vaikuttaa vaikka edellistä asiakasta ei oltaisikaan laittamassa ovesta ulos, kun on muita valmisteluita mitä halutaan tehdä ennen kuin asiakas tulee ovelle.

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #35 : Maaliskuu 15, 2025, 00:01:30 »
Jos oon lähistöllä ajoissa laitan aina viestiä että "oon näemmä lähistöllä vähän ajoissa, voin kyl haahuilla ympäriinsä tovin jos tarvii". Todellakaan ei mennä porttikonkiin saati rappukäytävään seisoskelemaan ennen kuin kutsu käy sisään. Yleensä odottelen viereisellä raitiovaunupysäkillä tms ajan kulumista.

Ja yleensä kyllä tarvii, ilmeisesti toi pt:n homma on viimekädessä aika hetkeen rytmitettyä niin muutamakin minuutti vaikuttaa vaikka edellistä asiakasta ei oltaisikaan laittamassa ovesta ulos, kun on muita valmisteluita mitä halutaan tehdä ennen kuin asiakas tulee ovelle.

Ihanasti ymmärrät pt:n puolen tässä asiassa. Itselle on tosi tärkeää päästä oikeaan mielentilaan ennen tapaamista, jotta pystyn luomaan aidon yhteyden asiakkaaseen ja tarjoamaan mahdollisimman hyvän kokemuksen :) Mutta jos asiakas laittaa viestin että on jo lähistöllä, toivotan tervetulleeksi ja annan viimeiset saapumisohjeet. Pyrin siis ennakoimaan myös tämän ja olemaan oikeassa mielentilassa kaikki valmiina jo 15 minuuttia ennen tapaamista.

Mutta, kerran sattui käymään niin että luonto kutsui ennen tapaamista. Asiakas oli itse tullut 15 minuuttia ennen paikalle, mutta koska en ollut puhelimen äärellä, suuttui ja lähti pois. Ripitti siitä etten ole täsmällinen ja uhkasi pilata maineen. Vastasin hänen viestiin toki 2 minuuttia myöhässä pahoittelujen kera. Hän olisi halunnut päästä jo silloin vartin etuajassa sisälle ja tämä loukkasi verisesti. Meitä on niin moneksi ja tiedä vaikka hälläkin olisi ollut huono päivä.

Poissa Miira N

• Newbie
« Vastaus #36 : Maaliskuu 15, 2025, 18:23:40 »
Tässä vaiheessa voisi vaikka mainita että tälla saitilla vaikuttaa nimimerkkejä, joiden elämän ainoa tarkoitus on provosoida seksityöntekijöitä vänkäämään kanssaan. Mitä enemmän tähän osallistuu, sitä enemmän sitä on jatkossakin tarjolla niin kauan kuin foorumilla viihdyt.

Omia valintoja tietty mihin aikansa käyttää, mut suosittelen pyytämään maksun etukäteen.

Kiitos, koitan muistaa tämän. Jos vielä joku kaipaa lisäinfoa tapahtuneesta niin voidaan jatkaa vaikka yksityisviestein  ;D

-

Tässä kohtaa jatkoin matkaa jo Rovaniemelle, jossa kauppa kävi (ja ovikin kävi niin, että sen saranat alkoivat ääntää aivan perkuleesti ja viimeisten pokien kohdalla rappukäytävässä vinkui kyllä kovempaa mitä siellä makuuhuoneessa), joten tulen varmasti uudestaan.

Oli pakottava tarve pestä pyykkiä ja lopetellessani asiakasta käsin, alkoi pesukone linkoamaan. Äänieristystä ei kauheasti pienessä huoneistossa ollut, joten se kuului aika selkeästi. Koska ajattelin, että asiakas ei välttämättä halua tulla pyykinpesukoneen tahdissa niin ajattelin vähän hidastaa ja odottaa, että pesukone saa siirryttyä seuraavaan vaiheeseen, mutta valitettavasti pesukoneella oli parempi kestävyys tällä kertaa. Niinpä näiden sulosointujen tahdissa saatiin sitten viimeiset tipat ulos niin asiakkaasta kuin pyykeistäkin.

Hymyilin, mutta onneksi en nauranut. Ajoitus vain tuolla taustaäänellä oli niin täydellinen.  :D

Nyt Kemissä, jossa on aika hiljaista. Olen oppinut hieromaan pikkuhiljaa ja vauvaöljyllä läträäminen on pehmentänyt käsien ihoa tosi mukavasti, suosittelen!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2025, 18:25:48 kirjoittanut Miira N »

Poissa Miira N

• Newbie
« Vastaus #37 : Maaliskuu 28, 2025, 18:16:14 »
Kajaanin ja Rovaniemen jälkeen oikeastaan kaikki kaupungit olivat hiljaisia, mutta reissulla tapahtui muuten kaikkea mukavaa, joten se ei haitannut. Tilaamani kamerakin tuli postissa ja sain ajan yritystilin avaamiseen. Elämä rullaa siis ihan mukavasti.

Tällä kiertueella sattui olemaan useampi aivan ihana asiakas ja sitten muutama sellainen, joiden kanssa kemia ei oikein kohdannut. Mä tykkään vaihtaa kuulumiset ja silitellä, mutta joskus käy joku sellainen, jonka mielestä puhuminen on turhaa ja naisen suulle on parempaakin käyttöä (yleensä hieman vanhempaa sukupolvea oleva mies). On sanomattakin selvää, että mun on tosi vaikea olla silloin tälle ihmiselle se oikea palveluntarjoaja, koska ollaan ihan eri tasolla ja monesti näenkin, että se tunnelma on kireä. En tietenkään ota tällaisia asiakkaita vastaan jos musta tuntuu, että he hakee jotain muuta kuin pystyn tarjoamaan tai ovat yksiselitteisesti vain epäkohteliaita.

Vaikka yritänkin parhaani niin olen myös koittanut opetella antamaan itselleni anteeksi sen, että aina ei pysty tekemään tapaamisesta onnistunutta ja se ei aina ole oma vika. Nyt olen jo vähän kehittynyt siinä, enkä jää enää vatvomaan jokaista epäonnistumista. Toki niitä on suhteellisesti aika vähän, ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, mutta toisaalta silloin kun niitä tulee niin se tuntuu jotenkin isolta jutulta.

Satuin törmäämään myös sellaiseen asiakkaaseen, jonka kanssa jutut venyi yllättävänkin pitkään ja käytiin ihan kahvillakin “virallisen ajan” ulkopuolella. En etsi tällä hetkellä mitään vakituista seuraa, mutta hänellä oli hyvä tietämys seksityöstä sekä meistä yrittäjinä niin kahvikupponen oli paikallaan, kun aikaa sattui olemaan.

Toinen asiakas kiitteli kovasti, että tarjoan korvaamatonta palvelua yksinäisille ja kolmas arvosti sitä, miten tapaaminen oli kiireettömän tuntuinen ja hellyyttä riitti. Loppusaldo onneksi oli plussan puolella henkisellä puolella ja jatkan tässä ammatissa  :blowjob:

Kiertue päättyi Kajaaniin, kuten yleensä jos se sieltä on alkanutkin, jotta saan haettua nelijalkaisen ystäväni päivähoidosta ja vietyä hänet taas Tampereelle. Nyt ehdin käydä katsomassa kaveriakin ja kävimme testaamassa Wu Kong -ravintolassa grilli-menua. Se valitettavasti oli vähän pettymys.

Tampereella luppoaikaa on hurjat kaksi päivää, jonka jälkeen pitää palata taas tien päälle hetkeksi. Uusia kaupunkeja lyhyemmällä kiertueella ainakin Lappeenranta.

-

Nyt olen saapunut Lahteen, jossa olen seksityöurani aikanaan aloittanutkin, joten oli kiva kävellä taas tuttuja katuja. Kameran kanssa ollaan tutustuttu ja huomenna pitäisi sitten alkaa kuvailemaan pikkuhiljaa.

Ensimmäistä kertaa sain uhkauksen, että minusta kirjoitetaan negatiivinen rapsa saitille. Tilanne ei ollut kauhean monimutkainen; minulta koitettiin varata aikaa lyhyellä varoitusajalla, mutta emme päässeet samalle aaltopituudelle, joten ilmoitin pahoitellen, etten voi tapaamista toteuttaa, josta henkilö sitten pahastui. Oletan, että tämän kuvaileminen on vielä sääntöjen rajoissa, koska eihän hänkään voisi sitten omaa rapsaansa kirjoittaa - joskin toivon, ettei hän oikeasti lähtisi tätä sen enempää ruotimaan. Koin tämän kuitenkin epämukavana tilanteena ja estin henkilön.

Mutta nyt ruokakauppaan. Sää on tosi harmaa ja vettä tulee ripotellen  :wanker:

Poissa Tulli

• Jr. Member
« Vastaus #38 : Maaliskuu 28, 2025, 18:30:14 »
Meitä on moneen junaan… pääasia että fiilis jäi positiivisen puolelle.
Tissit 😍

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #39 : Maaliskuu 28, 2025, 19:23:10 »
Ensimmäistä kertaa sain uhkauksen, että minusta kirjoitetaan negatiivinen rapsa saitille. Tilanne ei ollut kauhean monimutkainen; minulta koitettiin varata aikaa lyhyellä varoitusajalla, mutta emme päässeet samalle aaltopituudelle, joten ilmoitin pahoitellen, etten voi tapaamista toteuttaa, josta henkilö sitten pahastui. Oletan, että tämän kuvaileminen on vielä sääntöjen rajoissa, koska eihän hänkään voisi sitten omaa rapsaansa kirjoittaa - joskin toivon, ettei hän oikeasti lähtisi tätä sen enempää ruotimaan. Koin tämän kuitenkin epämukavana tilanteena ja estin henkilön.

Aina joskus joku tuollaisista tilanteista tänne kirjoittaa, useimmiten on lukijoille hyvinkin selvää kenen kommunikaatiossa ne ongelmat oikeasti oli.

Kiitoksia kertomuksista, oli kiva lukea.