Kajaanin ja Rovaniemen jälkeen oikeastaan kaikki kaupungit olivat hiljaisia, mutta reissulla tapahtui muuten kaikkea mukavaa, joten se ei haitannut. Tilaamani kamerakin tuli postissa ja sain ajan yritystilin avaamiseen. Elämä rullaa siis ihan mukavasti.
Tällä kiertueella sattui olemaan useampi aivan ihana asiakas ja sitten muutama sellainen, joiden kanssa kemia ei oikein kohdannut. Mä tykkään vaihtaa kuulumiset ja silitellä, mutta joskus käy joku sellainen, jonka mielestä puhuminen on turhaa ja naisen suulle on parempaakin käyttöä (yleensä hieman vanhempaa sukupolvea oleva mies). On sanomattakin selvää, että mun on tosi vaikea olla silloin tälle ihmiselle se oikea palveluntarjoaja, koska ollaan ihan eri tasolla ja monesti näenkin, että se tunnelma on kireä. En tietenkään ota tällaisia asiakkaita vastaan jos musta tuntuu, että he hakee jotain muuta kuin pystyn tarjoamaan tai ovat yksiselitteisesti vain epäkohteliaita.
Vaikka yritänkin parhaani niin olen myös koittanut opetella antamaan itselleni anteeksi sen, että aina ei pysty tekemään tapaamisesta onnistunutta ja se ei aina ole oma vika. Nyt olen jo vähän kehittynyt siinä, enkä jää enää vatvomaan jokaista epäonnistumista. Toki niitä on suhteellisesti aika vähän, ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, mutta toisaalta silloin kun niitä tulee niin se tuntuu jotenkin isolta jutulta.
Satuin törmäämään myös sellaiseen asiakkaaseen, jonka kanssa jutut venyi yllättävänkin pitkään ja käytiin ihan kahvillakin “virallisen ajan” ulkopuolella. En etsi tällä hetkellä mitään vakituista seuraa, mutta hänellä oli hyvä tietämys seksityöstä sekä meistä yrittäjinä niin kahvikupponen oli paikallaan, kun aikaa sattui olemaan.
Toinen asiakas kiitteli kovasti, että tarjoan korvaamatonta palvelua yksinäisille ja kolmas arvosti sitä, miten tapaaminen oli kiireettömän tuntuinen ja hellyyttä riitti. Loppusaldo onneksi oli plussan puolella henkisellä puolella ja jatkan tässä ammatissa

Kiertue päättyi Kajaaniin, kuten yleensä jos se sieltä on alkanutkin, jotta saan haettua nelijalkaisen ystäväni päivähoidosta ja vietyä hänet taas Tampereelle. Nyt ehdin käydä katsomassa kaveriakin ja kävimme testaamassa Wu Kong -ravintolassa grilli-menua. Se valitettavasti oli vähän pettymys.
Tampereella luppoaikaa on hurjat kaksi päivää, jonka jälkeen pitää palata taas tien päälle hetkeksi. Uusia kaupunkeja lyhyemmällä kiertueella ainakin Lappeenranta.
-
Nyt olen saapunut Lahteen, jossa olen seksityöurani aikanaan aloittanutkin, joten oli kiva kävellä taas tuttuja katuja. Kameran kanssa ollaan tutustuttu ja huomenna pitäisi sitten alkaa kuvailemaan pikkuhiljaa.
Ensimmäistä kertaa sain uhkauksen, että minusta kirjoitetaan negatiivinen rapsa saitille. Tilanne ei ollut kauhean monimutkainen; minulta koitettiin varata aikaa lyhyellä varoitusajalla, mutta emme päässeet samalle aaltopituudelle, joten ilmoitin pahoitellen, etten voi tapaamista toteuttaa, josta henkilö sitten pahastui. Oletan, että tämän kuvaileminen on vielä sääntöjen rajoissa, koska eihän hänkään voisi sitten omaa rapsaansa kirjoittaa - joskin toivon, ettei hän oikeasti lähtisi tätä sen enempää ruotimaan. Koin tämän kuitenkin epämukavana tilanteena ja estin henkilön.
Mutta nyt ruokakauppaan. Sää on tosi harmaa ja vettä tulee ripotellen