Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miiran matkassa (keikkatarinoita)  (Luettu 4594 kertaa)

Poissa Miira N

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
Miiran matkassa (keikkatarinoita)
« : Maaliskuu 01, 2025, 18:28:20 »
Olen lueskellut näitä kollegoiden keikkakirjoituksia (viimeksi Anna B’n) ja haluan ehdottomasti liittyä joukkoon kiimai- siis iloiseen.

Aloitan tämän päiväkirjan sillä, että hain yrittäjän vapaaehtoisia vakuutuksia tällä viikolla, mutta en saa niitä, koska työni on liian “riskialtista”. Vertaan itseäni enemmän kampaajiin ja hierojiin, enkä oikeasti usko, että työni vaarallisuusaste eroaa kyseisistä aloista huomattavasti.

Seksityö ammattimaisesti, puolijulkisesti ja yrittäjämäisesti tehtynä on aika eri asia kuin tehdä sitä heikommista lähtökohdista. Ongelma on kuitenkin se, että seksityö niputetaan sen yhden sateenvarjon alle ja sillä selvä. Stigmasta on lähes mahdotonta päästä eroon ja sen huomaa. Yritystilikin on tosi kiven alla ja kohta hermostuttaa jo.

Alkuviikosta kuvasin ensimmäisen soolovideoni ja sivutkin ovat valmiit. Kevät saa siis rauhassa tulla (kiertueaikaa ihanimmillaan). Joku jopa osti sen videon vielä tänään, joten siinä oli aihetta juhlaan. Ensimmäiset treffit kollegan kanssa yhteiskuvauksiinkin on jo sovittu.

Ensimmäistä varsinaista keikkakirjoitusta pääsen kirjoittamaan huomenna, kun vierailen Keski-Pohjanmaalla. Ruotsintaitojani testataan taas, tosin ei onneksi niin paljon kuin Vaasassa.

Ehdottomasti vaikein asia oli koittaa miettiä nimeä tälle ketjulle. Halusin ensin kirjoittaa “Miiran murinat” mutta siinä on ikävä negatiivinen kaiku. Ja ehkä olisi kivempi jos “blogilla” olisi ihan nimikin. Sitten kämppis kuitenkin pelasti päivän ja muistutti, että mun suomennettu nimimerkki menee ihan naulan kantaan. Sen mukaan on ehditty  nimetä jotain muutakin  ;D Tai no, jos ihan hiuksia halotaan niin tarkka käännös "miiraonthego"sta olisi varmaan "Miira matkalla", mutta se ei vain kuulostanut tarpeeksi nasevalta.

puspus
-Miira  :inlove:
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miiran matkassa (keikkatarinoita)
« Vastaus #1 : Maaliskuu 01, 2025, 18:55:08 »
Ihanaa kun tulee lisää kollegoiden blogeja tänne! Odotan innolla kuulumisia sun keikalta  :inlove:.
💎 Oulussa synttärihuumaa 1.-3.4. 💎

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #2 : Maaliskuu 01, 2025, 19:29:50 »
Ensimmäistä varsinaista keikkakirjoitusta pääsen kirjoittamaan huomenna, kun vierailen Keski-Pohjanmaalla. Ruotsintaitojani testataan taas, tosin ei onneksi niin paljon kuin Vaasassa.

Hyvä vaan, että keikkakirjoituksia&blogeja tulee lisää   :inlove:

Tsemppiä huomiselle keikalle - ja elämähän on seikkailua itsessään, eihän kukaan ole sanonut sen menevän aina ruusui-seksi, joten "Miisan murinat" voivat olla rakentavassa ja sopivasti esiin tuodussa mielessä hyvinkin avaavia monelle  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 23 )

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : Maaliskuu 02, 2025, 20:42:56 »
Palveluntarjoajien keikkablogeja on aina tosi mielenkiintoista ja avartavaa lukea täällä. Kiva saada yksi lisää!

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #4 : Maaliskuu 02, 2025, 20:57:59 »
Ekan kirjoituksen tyylin ja kirjoitusasun perusteella odotan mielenkiinnolla jatkoa  :inlove:

Poissa Tulli

• Full Member
« Vastaus #5 : Maaliskuu 02, 2025, 21:42:58 »
Ehdottomasti kelpaa nämä blogit
Mielenkiintoista luettavaa ja avartaa omaakin näkemystä alasta.
Tissit 😍

Poissa Miira N

• Newbie
« Vastaus #6 : Maaliskuu 12, 2025, 09:58:16 »
Kokkolan reissu oli rauhallinen, mukaan mahtui pari tosi ihanaa asiakaskohtaamista, jossa (ei ilmeisesti liian) huonot jutut lensivät puolin ja toisin.

Tapasin mun ensimmäisen kuvaajan, jonka kanssa käytiin läpi, että millaisen kameran voisin tilata, kun tällä hetkellä oon vielä puhelimen varassa ja ihan näppärä setti tuli löydettyä interwebsistä.

Vapaa-ajalla kävin geokätköilemässä, mutta olisi kannattanut lukea näitä saitin säärapsoja, koska vettä tuli vaakatasossa ja öisin pakkasti, joten kadut oli täynnä sellaista jäärosoa ja lähtöaamuna sain polven auki.

Geokätköily on mulle sellainen harrastus, jota tekisin melkein työkseni, oon joskus jopa harkinnut, että jos joku osaisi tarpeeksi arvokasta informaatiota antaa tämän harrastuksen tiimoilta (lue: koordinaatteja) niin se melkeinpä kävisi maksuvälineenä. Oon hakenut kätköjä pyörällä, juosten ja meloen kaikkina neljänä vuodenaikana, enkä usko, että paranen tästä enää.

Seuraava keikka mulla on pitkä, Pohjois-Suomen reissu ja tulee käännyttyä Rovaniemiellä ja Kemissä.

--

No nyt sitä ollaankin sitten jo Kajaanissa. Aamu ei alkanut kauhean ruusuisesti, koska asiakkaan kanssa oli välikohtaus.

Kirjoitan jokaiselle asiakkaalle, että "saavuthan vasta sovittuun aikaan", mm. siksi, ettei missään norkoiltaisi, että asiakkaat eivät törmäisi toisiinsa ja että kukaan ei ilmesty etuajassa, koska en välttämättä ole vielä valmis. Ymmärrän, että ehkä asiakkaan mielestä hän on kohtelias tulemalla aikaisemmin, mutta kun erikseen kirjoitan sen vielä, niin lähinnä hatuttaa.

Asiakas tuli siis noin viisi minuuttia etuajassa, kun olin suoristamssa viimeisiä tyynyjä ja syömässä vielä voileipää. Avasin oven ja asiakkaan riisuessa takkia, sanoin, että "nyt pitää antaa vähän noottia, ethän saavu seksityöntekijälle etuajassa". Tiedän, ettei se ollut parasta aspa-asennetta, mutta olisi oikeasti halunnut syödä loppuun ja turhautti ja ja ja... Sanoin sen kuitenkin kepeästi, en vihaisesti.

Asiakas suuttui ja äyskäisi, että "no minä voin kyllä lähteä jos se tuosta on kiinni" ja meni menojaan. Mielestäni asiakkaan reaktio oli aika lapsellinen - tilanteen olisi voinut välttää sillä, että hän olisi kunnioittanut ohjettani saapua vasta sovittuun aikaan.

En koe, että minulla on velvollisuutta päivystää asiakkaita etuaikaan; jos tapaaminen on kello 9:00, silloin se on. Minä huolehdin siitä, että olen valmis kyseiseen aikaan ja asiakas (toivottavasti) huolehtii, että noudattaa saapumisohjeita. Jos tapaamisen haluaa kello 8:55, ei mikään estä varaamasta sitä siihen. Viisastuin ja muutin sananmuotoa siten, että kirjoitan "ethän saavu etuajassa". Se kuulostaa jotenkin kärkkäämmältä kuin "saavuthan vasta sovittuun aikaan", mutta on ilmeisesti pakko olla suorempi.

Jospa loppupäivän asiakkaat olisivat vähän kivempia.

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #7 : Maaliskuu 12, 2025, 12:32:13 »
Aika usein sitä ovikoodia tms ei saa etukäteen, niin ei pääse portista tai rapun ovesta etukäteen edes sisään. Toki joskus joku saattaa ovesta kulkea siten, että luikahdat siitä samalla. Itse kyllä jos olen etuajassa laitan viestiä, että olen lähellä valmiina, kun sinäkin olet valmiina. Välillä tulee viesti saa tulla heti tai hetken päästä tai vasta sovitulla ajalla. Joskus myös myöhässä. Tuo on kaksisuuntainen juttu myös, eli pt ei myöskään saisi ilmoittamatta olla myöhässä. Siinä sitten taas se turska seisoo siellä alaovella luuri kourassa ja odottaa ohjeita. Sekin kiinnittää ehkä jonkun huomion.

Poissa Miira N

• Newbie
« Vastaus #8 : Maaliskuu 12, 2025, 14:51:16 »
Aika usein sitä ovikoodia tms ei saa etukäteen, niin ei pääse portista tai rapun ovesta etukäteen edes sisään. Toki joskus joku saattaa ovesta kulkea siten, että luikahdat siitä samalla. Itse kyllä jos olen etuajassa laitan viestiä, että olen lähellä valmiina, kun sinäkin olet valmiina. Välillä tulee viesti saa tulla heti tai hetken päästä tai vasta sovitulla ajalla. Joskus myös myöhässä. Tuo on kaksisuuntainen juttu myös, eli pt ei myöskään saisi ilmoittamatta olla myöhässä. Siinä sitten taas se turska seisoo siellä alaovella luuri kourassa ja odottaa ohjeita. Sekin kiinnittää ehkä jonkun huomion.

Tätä juurikin yritän välttää eli kaikkien etu on, ettei rappukäytävällä seisoskella tai missään muuallakaan. Mullekin saa laittaa viestiä, jos sattuu olemaan aikaisemmin paikalla, niinkin voi tärpätä. Tosiaan täsmällisyyden toivon menevän molempiin suuntiin  :)

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #9 : Maaliskuu 12, 2025, 14:53:13 »

Juuri näin se yleensä menee. Ja minusta 5 minuutin vaihtelu suuntaan tai toiseen menee vielä ns "tarkan sovitun ajan" rajojen sisään. Tätä pidempi, tyyliin 10 min on jo sellainen että on syytä sopia, ilmoittaa, pahoitella tms. Saatan itsekin 5 min etuajassa laittaa viestiä että täällä ollaan, mutta jos on annettu valmiit ohjeet perille asti, niin ovikelloa en soittaisi 5 min etuajassa, vaan siinä pyrkisin minuutintarkkuuteen.

sanoin, että "nyt pitää antaa vähän noottia, ethän saavu seksityöntekijälle etuajassa". Tiedän, ettei se ollut parasta aspa-asennetta, mutta olisi oikeasti halunnut syödä loppuun ja turhautti ja ja ja... Sanoin sen kuitenkin kepeästi, en vihaisesti.

Asiakas suuttui ja äyskäisi, että "no minä voin kyllä lähteä jos se tuosta on kiinni" ja meni menojaan. Mielestäni asiakkaan reaktio oli aika lapsellinen

Ymmärrän asiakkaan reaktion. Pienikin asia, vaikka ystävällisesti ilmaistuna, voi tappaa fiiliksen täysin. Jos viidestä minuutista tulee sanomista niin ainakin minulle olisi tullut fiilis, että tämä pt tarjoaa liukuhihnaa.
En tiedä olisinko itse uskaltanut tuossa tilanteessa kääntyä pois, mutta mahdollisesti fiilikset olisivat kärsineet sen verran, että jälkeenpäin koko tapaaminen olisi tuntunut epäonnistuneelta. Vaikka tapaaminen muuten olisi ollut mukava ja kiireetön, niin liukuhihna-assosiaatio ei ehkä olisi ollut pelastettavissa.

En toki halua yrittää opettaa isääni naimaan enkä neuvoa seksityöntekijötä työssään, mutta jättäkää nyt hittovie asiakkaiden väliin sen verran pelivaraa ettei se ole minuuteista kiinni. Keikoillakin.

Poissa MikaM

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #10 : Maaliskuu 12, 2025, 15:17:34 »
Juuri näin se yleensä menee. Ja minusta 5 minuutin vaihtelu suuntaan tai toiseen menee vielä ns "tarkan sovitun ajan" rajojen sisään. Tätä pidempi, tyyliin 10 min on jo sellainen että on syytä sopia, ilmoittaa, pahoitella tms. Saatan itsekin 5 min etuajassa laittaa viestiä että täällä ollaan, mutta jos on annettu valmiit ohjeet perille asti, niin ovikelloa en soittaisi 5 min etuajassa, vaan siinä pyrkisin minuutintarkkuuteen.

Harvoin on mahdollista saapua pelipaikalle juuri sovittuna kellonaikana. Siinä ottaa vähintään riskin myöhästymisestä. Itse olen normaalisti vähintään viisi minuuttia etuajassa. Nyt kun on talvella kylmät kelit, niin en oikein viitsisi seisoa ulkona, varsinkaan jos lähellä ei ole mitään suojaisaa paikkaa kuten vaikka katettu bussipysäkki.

Etu etuajassa tuleminen ja PT:n suhde rapussa liikkumiseen vaihtelee. Eräs PT tulee mielellään hakemaan minut ison talon ulko-ovelta. Hän on myös ilmeisesti oppinut, että olen normaalisti tuon viisi minuuttia etuajassa, joten hän on joskus valmiina kerrostalon aulassa kun lähetän bussikatoksesta viestin, että olen paikalla.

Viime kerralla talon ulko-oven lukitusjärjestelmä oli epäkunnossa, joten ovella oli ruuhkaa, kun talon asukkaiden piti tulla alakertaan avaamaan ovi vieraille.

Tuo rappukäytävässä seisominen on mielenkiintoinen ilmiö. Ainakaan itseäni se ei haittaa, enkä usko että käytöksestäni voi lukea, mihin olen menossa. Tosin joskus poistuessa pelipaikalta olen bongannut miehiä, jotka ilmeisesti olivat menossa seuraavalle kierrokselle.  Tämä on oma tulkintani, joka toki voi olla väärä. Joskus asukas on kysynyt minulta miksi olen käytävässä. Olen vastannut, että odotan kaveriani.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2025, 15:23:19 kirjoittanut MikaM »

Poissa Miira N

• Newbie
« Vastaus #11 : Maaliskuu 12, 2025, 15:46:57 »
Ymmärrän asiakkaan reaktion. Pienikin asia, vaikka ystävällisesti ilmaistuna, voi tappaa fiiliksen täysin. Jos viidestä minuutista tulee sanomista niin ainakin minulle olisi tullut fiilis, että tämä pt tarjoaa liukuhihnaa.
En tiedä olisinko itse uskaltanut tuossa tilanteessa kääntyä pois, mutta mahdollisesti fiilikset olisivat kärsineet sen verran, että jälkeenpäin koko tapaaminen olisi tuntunut epäonnistuneelta. Vaikka tapaaminen muuten olisi ollut mukava ja kiireetön, niin liukuhihna-assosiaatio ei ehkä olisi ollut pelastettavissa.

En toki halua yrittää opettaa isääni naimaan enkä neuvoa seksityöntekijötä työssään, mutta jättäkää nyt hittovie asiakkaiden väliin sen verran pelivaraa ettei se ole minuuteista kiinni. Keikoillakin.

Ymmärrän myös, miksi asiakkaalta meni fiilis, enkä näin toimisi enää tulevaisuudessa. Reaktiooni vaikutti moni tekijä ja puin tätä myös jälkikäteen näin "julkisesti" koska en tietenkään halua, että kukaan pitää minua jotenkin takakireänä, jos vaikka asiakas siitä jonnekin kirjoittaisi. Teen virheitä, vaikka olenkin alalla ollut jo kauan ja tämä oli sellainen.

Tässä ei tosiaan ollut kyse liukuhihnasta, eikä minulla ole ollut koskaan vaihtojen kanssa ongelmia. Vältän viimeiseen asti sitä, että asiakkaat tapaavat tullessaan tai lähtiessään ihan myös yksityisyyden vuoksi, mutta tätä auttaisi se, että asiakkaat ymmärtäisivät, miksi ohjeistan tulemaan sovittuun aikaan. Asiakkaiden välissä kun kuitenkin siivoilen, käyn suihkussa yms.

Ylempänä oli kommentti, että aina ei ole suojaista paikkaa odotella ja tämä on ihan hyvä pointti. Tässä paikassa kuitenkin alaovi oli auki eli tuohon rappukäytävään pääsee kyllä lämmittelemään ja sen muutaman kohteliaan minuutin soisin asiakkaiden odottavan, mutta järkiään kaikki ovat tulleet tänään etuajassa  ;D Ehkä asennoidun vain siihen, että tapaaminen voi alkaa vähän aikaisemmin ja loppua aikaisemmin, vaikka se ei oma preferenssini olekaan.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2025, 15:52:05 kirjoittanut Miira N »

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #12 : Maaliskuu 12, 2025, 15:54:30 »
Ylempänä oli kommentti, että aina ei ole suojaista paikkaa odotella ja tämä on ihan hyvä pointti. Tässä paikassa kuitenkin alaovi oli auki eli tuohon rappukäytävään pääsee kyllä lämmittelemään ja sen muutaman kohteliaan minuutin soisin asiakkaiden odottavan, mutta järkiään kaikki ovat tulleet tänään etuajassa  ;D Ehkä asennoidun vain siihen, että tapaaminen voi alkaa vähän aikaisemmin ja loppua aikaisemmin, vaikka se ei oma preferenssini olekaan.

Kajaani on pieni kaupunki, joten siellä talon alaovi voi olla auki. Käytännössä pääkaupunkiseudulla ja Tallinnassa kaikkein talojen ulko-ovet ovat kiinni. Lisäjännitystä tuo myös se, ettei asiakas aina osaa käyttää ulko-oven ovikoodia tai yläkerrasta ei saada ovea auki. Nimimerkillä, kokemusta on.

Poissa STT

• Hero Member
« Vastaus #13 : Maaliskuu 12, 2025, 16:38:02 »

Ymmärrän myös, miksi asiakkaalta meni fiilis, enkä näin toimisi enää tulevaisuudessa. Reaktiooni vaikutti moni tekijä ja puin tätä myös jälkikäteen näin "julkisesti" koska en tietenkään halua, että kukaan pitää minua jotenkin takakireänä, jos vaikka asiakas siitä jonnekin kirjoittaisi. Teen virheitä, vaikka olenkin alalla ollut jo kauan ja tämä oli sellainen.

Tässä ei tosiaan ollut kyse liukuhihnasta, eikä minulla ole ollut koskaan vaihtojen kanssa ongelmia. Vältän viimeiseen asti sitä, että asiakkaat tapaavat tullessaan tai lähtiessään ihan myös yksityisyyden vuoksi, mutta tätä auttaisi se, että asiakkaat ymmärtäisivät, miksi ohjeistan tulemaan sovittuun aikaan. Asiakkaiden välissä kun kuitenkin siivoilen, käyn suihkussa yms.

Toisaalta jos on päästänyt turskan tavallaan etuajassa sisään, niin ei silloin pitäisi noottiakaan antaa. Jos on tarkkaa, niin silloin ei päästä sisään ennen sovittua kellonaikaa, eihän lääkärinkään pääse etuajassa ja ei hän oveakaan avaa vaikka ei olisi potilasta sisällä ja sama juttu monessa muuussa paikassa.

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #14 : Maaliskuu 12, 2025, 16:51:33 »
Toisaalta jos on päästänyt turskan tavallaan etuajassa sisään, niin ei silloin pitäisi noottiakaan antaa. Jos on tarkkaa, niin silloin ei päästä sisään ennen sovittua kellonaikaa, eihän lääkärinkään pääse etuajassa ja ei hän oveakaan avaa vaikka ei olisi potilasta sisällä ja sama juttu monessa muussa paikassa.

Sitä ei aina tiedä kuka soittaa ovikelloa, huoltomies vai asiakas. En tiedä kirjoittajan toimintatapoja, mutta ainakin minulla on usein tapaamisen alussa kevyttä jutustelua. Joskus on käynyt niin, että tapaaminen on sovittu alkavan kello 17:00. Alussa on ollut kevyttä jutustelua, sitten minulle on ilmoitettu, kello on 17:15, nyt alkaa varsinainen maksettu osuus. Seksiyrittäjillä on niin monia tapoja, kuten sen laskeminen mitä tuntiin kuuluu. Osalla se on ovesta sisään, ovesta ulos. Minulla normaalisti kuluu aikaa ylimääräinen vartti, enkä ole koskaan tulkinnut, että minun on katsottu varastaneen ilmaista aikaa.

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #15 : Maaliskuu 12, 2025, 17:19:29 »

Pahoittelen hieman töykeää aiempaa kommenttiani, ja unohdin mainita että kiitos mielenkiintoisesta keikkapäivityksestä noin muuten.
Ja ymmärrän toki tuon täsmällisyyden juurikin tuon mahdollisesti huomiota herättävän rappukäytävässä tai ulko-ovella seisoskelun näkökulmasta.

En myöskään epäile että sinun työskentelysi olisi liukuhihnaa, vaan tarkoitan ainoastaan asiakkaan mahdollisesti saamaa mielleyhtymää. Ainakin minulla (ja uskoakseni monella muullakin miehellä) seksuaaliset halut ja fiilikset ovat hyvin herkkiä pienillekin omien korvien välissä oleville häiriöille.

Jos omaan työskentelyn toimintamalliin sopii minuutintarkka täsmällisyys sen suhteen, minkä verran asiakkaiden välissä tarvitsee aikaa, niin tottakai sekin on ok. Mutta tätä ei ehkä kannata tuoda asiakkaan tietoisuuteen, ainakaan jos GFE-tyyppisestä tapaamisesta on kyse.

;D Ehkä asennoidun vain siihen, että tapaaminen voi alkaa vähän aikaisemmin ja loppua aikaisemmin, vaikka se ei oma preferenssini olekaan.

On varmaan ihan hyvä asennoitua näin, suomalaiseen mentaliteettiin kun on vahvasti iskostunut tapa, että sovittuihin tapaamisiin saavutaan etuajassa.
Joka tapauksessa, toivotan hyvää keikkaa ja miellyttäviä asiakaskohtaamisia. Uusia päivityksiä odotellessa!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2025, 17:27:55 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa Mie

• Full Member
« Vastaus #16 : Maaliskuu 12, 2025, 17:57:24 »
^Itse tykkään olla aina etuajassa tapaamispaikan lähettyvillä ja laitankin viestin, että olen saapunut lähettyville jolloin hupakko saa ite päättää että voiko tulla etuajassa kämppään vaiko ei! Useimmiten tuleekin vastaus että voi tulla jo!

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #17 : Maaliskuu 12, 2025, 18:03:07 »
En tiedä kirjoittajan toimintatapoja, mutta ainakin minulla on usein tapaamisen alussa kevyttä jutustelua. Joskus on käynyt niin, että tapaaminen on sovittu alkavan kello 17:00. Alussa on ollut kevyttä jutustelua, sitten minulle on ilmoitettu, kello on 17:15, nyt alkaa varsinainen maksettu osuus. Seksiyrittäjillä on niin monia tapoja, kuten sen laskeminen mitä tuntiin kuuluu. Osalla se on ovesta sisään, ovesta ulos. Minulla normaalisti kuluu aikaa ylimääräinen vartti, enkä ole koskaan tulkinnut, että minun on katsottu varastaneen ilmaista aikaa.

Tosiaan. Kaikilla minun tapaamillani pt:illä se on ovesta sisään - ovesta ulos -aika, mutta olen myös huomannut, että muita toimintamalleja on olemassa.
Timea Bella on ainakin joskus maininnut jo RE-ilmoituksessaan, että suihkussakäynnit ennen ja jälkeen EIVÄT sisälly maksettuun aikaan, vaan maksettu aika alkaa vasta kun asiakas on tullut suihkusta ja loppusuihkukin tapahtuu maksetun ajan ulkopuolella. Samalla hän kuitenkin mainitsee, että suihkussakäynnin ei ole tarkoituksenmukaista kestää liian kauaa.
Arvostan tätä toimintatapaa, mutta se lienee aika harvinaista.

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #18 : Maaliskuu 12, 2025, 18:32:51 »
En tiedä kirjoittajan toimintatapoja, mutta ainakin minulla on usein tapaamisen alussa kevyttä jutustelua. Joskus on käynyt niin, että tapaaminen on sovittu alkavan kello 17:00. Alussa on ollut kevyttä jutustelua, sitten minulle on ilmoitettu, kello on 17:15, nyt alkaa varsinainen maksettu osuus. Seksiyrittäjillä on niin monia tapoja, kuten sen laskeminen mitä tuntiin kuuluu. Osalla se on ovesta sisään, ovesta ulos. Minulla normaalisti kuluu aikaa ylimääräinen vartti, enkä ole koskaan tulkinnut, että minun on katsottu varastaneen ilmaista aikaa.

Tosiaan. Kaikilla minun tapaamillani pt:illä se on ovesta sisään - ovesta ulos -aika, mutta olen myös huomannut, että muita toimintamalleja on olemassa.
Timea Bella on ainakin joskus maininnut jo RE-ilmoituksessaan, että suihkussakäynnit ennen ja jälkeen EIVÄT sisälly maksettuun aikaan, vaan maksettu aika alkaa vasta kun asiakas on tullut suihkusta ja loppusuihkukin tapahtuu maksetun ajan ulkopuolella. Samalla hän kuitenkin mainitsee, että suihkussakäynnin ei ole tarkoituksenmukaista kestää liian kauaa.
Arvostan tätä toimintatapaa, mutta se lienee aika harvinaista.

Minulla on ilmeisesti käynyt hyvä tuuri, koska yhdenkään vakkarin kanssa ole tullut tunnetta kellokorttityöskentelystä. Tosin tämä osin johtuu varmasti siitä, että heillä kaikilla on mielestäni normaali päätyö. Ei ole tarvetta heittää keikkaa liukuhihnatyyliin. En tietenkään tiedä heidän keikkapäivän aikataulujaan, mutta vaikuttaa siltä, että asiakkaiden välissä on vähintään puolen tunnin tauko. Joskus on tullut aikatauluehdotuksia, joista voisi päätellä, että päivässä on viisi slottia, joista kaksi on jo mennyt. Tämä tosiaan on vain arvailua.

Poissa Miira N

• Newbie
« Vastaus #19 : Maaliskuu 12, 2025, 19:10:20 »
Kiitos kaikille rakentavasta palautteesta, kuuntelen mielelläni erilaisia näkökulmia. Tässä ei tosiaan ollut kyse siitä, ettei aikaa ollut tarpeeksi asiakkaiden välissä vaan kyseessä oli aamun ensimmäinen tapaaminen. Kyseessä oli puhtaasti preferenssi, ei liukuhihnaan liittyvä ongelma. (Oven avasin siksi, ettei hän jäisi siihen eteen sesisomaan.)

Oli kiinnostava tietää, että seksityöntekijöillä on muitakin käytäntöjä, uskon, että olen tästä lähtien vähän rennompi asian suhteen. Näillä eväillä eteenpäin  :)

--

Muuten Kajaanin keikka oli ihana, hieroin ensimmäistä kertaa ja sain siitä paljon positiivista palautetta. Oulussa käyn tapaamassa kollegaa, jonka olen kuullut olevan taitava, joten käyn hänellä asiakkaana ja samalla oppimassa hierontatekniikoita. Mutta nyt ensin kutsuu Rovaniemi.