Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaunis nainen (Turkussa) - Jenni - Jjennifer  (Luettu 1301 kertaa)

Poissa Blinked

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Kaunis nainen (Turkussa) - Jenni - Jjennifer
« : Maaliskuu 05, 2025, 12:08:12 »
Onko kukaan kerennyt vielä käymään tämän erittäin isotissisen thaikkumimmin vastaanotolla?

Kuvien pulolesta erittäinkin vaikuttavaa runkoa olisi tarjolla.
Toimii ilmeisesti pk seudulla muutoin mutta nyt naapurin punaisella sivulla ilmotus Turkuun aktiivisena.

Tiedustelin jo tälle viikolle aikaa, menen tarvittaessa itse tekemään tiedustelutyön jollei kellään täällä ole varoittavaa sanaa sitä ennen.

Poissa Antzu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaunis nainen (Turkussa) - Jenni - Jjennifer
« Vastaus #1 : Maaliskuu 06, 2025, 08:30:20 »
Moi

Helsinki osio sivu 3. Olisiko tämä ?
Jennifer thaikku

Poissa Blinked

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Maaliskuu 06, 2025, 10:10:32 »
Moi

Helsinki osio sivu 3. Olisiko tämä ?
Jennifer thaikku

Luulen että sama kyseessä, pari muutakin ketjua lukeneena pohdin että mahtaakohan saman ilmoituksen takana olla kaksi eri naista koska niin vahvasti kahta eri arvostelua :D
Tuurista sitten kiinni että kumpi on ns. vuorossa

Poissa Antzu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Maaliskuu 06, 2025, 12:32:22 »
Jees. Tuntuu näin olevan, sama toimintapa kuin itse hierontaliikkeiden ilmoituksissa.

:weightlifting:

Poissa ReyX

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Maaliskuu 06, 2025, 12:49:18 »
On yksi nainen ja yksi ilmoitus. Jenni tai Jennifer. Ei ole kahta naista tai arpapeliä kuka on paikalla.
Hyvät vahvat hierontaotteet ja soiva peli muutenkin. Omat kuvat. Toisella kerralla tarjoaa jo kahvit.

Poissa Blinked

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Maaliskuu 07, 2025, 03:08:16 »
Tuli tehtyä pioneerityö niinkuin lupasin omassa postauksessani.

Mukava nainen, puhelias ja oikeinkin ystävällinen. Ilmoituksessa ilmoitettu ikä on todellisuus on reilusti +10v alakanttiin sekä tiukasta kropasta ei pääse näkemään sitä mitä markkinoidaan ilmoituksessa.
Tässä harrastuksessa arvostan palveluntarjoajaa että markkinoi sitä mitä on oikeasti tarjolla, tälläkertaa mikään ei vastannut ilmoitusta valitettavasti :(

Itseä risoo jotta pidän eksoottisista naisista, kokemusta on paljonkin punaisilla sivuilla ilmoittelevasta tatuoidusta mimmistä joka kiertää Suomea ja on aika ajoin Turussa.
On aito ja se mitä annetaan ymmärtää on tehtaan takuu!

On hankalaa löytää pohjolasta eksotiikkaa :)
Kahvin keitän itse, Mulla on helkkarin hyvät kamppeet siihen!

Jokaiselle jotain on demokratiaa, nyt ei vain ollut minun vuoro olla tyytyväinen :)