Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko tietoa raskaana olevista tällä hetkellä ? Hki/ Vantaa7Espoo.  (Luettu 3723 kertaa)

Poissa silverm81

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Hei!

Onko tietoa Raskaana olevista palvelun tarjoajista tällä hetkellä? Helsinki/Vantaa/Espoo?

Poissa Asrm69

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko tietoa raskaana olevista tällä hetkellä ? Hki/ Vantaa7Espoo.
« Vastaus #1 : Maaliskuu 10, 2025, 20:55:17 »
Olisi minullekin hottia päästä vaihteeksi jälleen pamputtamaan paksuna olevaa.
Heinolassa olisi yksi.
Kaikkeen ei pidä suostua ❤️

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2 : Maaliskuu 10, 2025, 21:05:17 »
Minulla eli itse Thor Patsaalla on sellainen ilmoitus faneilleni että en harrastaisi seksiä raskaana olevan naisen kanssa sillä siihen sisältyy (kirjaimellisesti) kolmaskin osapuoli. Tällaisena huomiohuorana minun täytyi kertoa tämä. 😉

That's all folks.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Asrm69

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Maaliskuu 10, 2025, 22:04:37 »
Eihän se thor patsas sinne kohtuun mene. Googlea vaikka netistä kuvia.

Raskaana olevia on useampia kertoja pitänyt tuupata kun ovat itse halunneet. Se alkaa naisia himottaa jossakin puolen välin jälkeen yleensä. Ja pillussa on sillo ihan eri sää menossa. Se sykkii enemmän ja on normaalia lämpimämpi mitä muistelen.
Yks hieno oli omani kanssa creampiet joita sai samaan sessioon laukoa kolmekin laakia reiluun tuntiin eikä nainen halunnut sängystä nousta. Nautti vaan sotkusta ja heti kun itse pystyi niin uutta kierrosta.
Toki siinä vähän hennommin pitää nauttia ja mennä sellaiset joogat läpi mihin masulla pystyy.

Mutta ehdottomasti järkeä käyttäen tämä on hieno kokemus ja turvallista toteuttaa. Lasketun ajan jälkeen on vielä SSS vinkkinä synnytyksen aloitukseen. Sauna, Sisu, Seksi.

Mut ymmärrän jos joitakin ei hotsita muutaman kk karvoituksella kasvava kiimalimainen 40 °C aromipesä supistavin ottein...

Poissa hevimörkö

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Maaliskuu 17, 2025, 21:28:09 »
Olisi minullekin hottia päästä vaihteeksi jälleen pamputtamaan paksuna olevaa.
Heinolassa olisi yksi.

Heinolan raskaana olevasta lisätietoja ?

t. raskausfetisisti

Paikalla MustaPekka

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : Maaliskuu 19, 2025, 09:07:52 »
Katso muutama rivi alaspäin > 153cm petite suomalainen > löytyy tietoa pt:stä.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #6 : Maaliskuu 24, 2025, 21:34:33 »
Minulla eli itse Thor Patsaalla on sellainen ilmoitus faneilleni että en harrastaisi seksiä raskaana olevan naisen kanssa sillä siihen sisältyy (kirjaimellisesti) kolmaskin osapuoli. Tällaisena huomiohuorana minun täytyi kertoa tämä. 😉

That's all folks.

Mä oon samaa mieltä. En todellakaan kink sheimaa, raskaana olevat naiset on super kauniita, mutta infektioriskin ja syntymättömän osapuolen takia tämmöstä ei toivottavasti ole tarjolla.. Sukupuolitaudit voi vammauttaa syntymättömän laosen loppuelämäksi...
-Dancing 'round the tombstones
Cemetery thighs alive, young and breathing
-Rosa Norman 💌
Turuus taas toukokuun puolivälissä!

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Maaliskuu 24, 2025, 21:52:00 »
Itse kyllä kovasti haluaisin päästä raskaana olevan naisen seurasta nauttimaan,olisi niin upeaa nähdä se valtavan uurastuksen läpikäyvä keho ihan livenä,silitellä pyöreätä masua, ihastella työhönsä täyttymällä valmistautuvia rintoja ja haikeana haikailla,että tapahtuisipa tämänkin torpan katon alla vielä joskus tuo huikaiseva ajanjakso, kiisselistä odottamisen kautta valmiiksi.
Niin ja pelkällä ihastelulla mentäisiin, jos joskus tulisi mahdollisuus viettää aikaa odottavan naisen kanssa, hänhän on jo saanut.
Kyllähän miulta aina hymy irtoaa, jos kylillä näkee naisen,jolla on siemenet itämässä,se on kaunista.
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Poissa Asrm69

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Maaliskuu 24, 2025, 23:21:30 »
https://www.libero.fi/sinun-vaiheesi/artikkelit/raskaana--/seksi-ja-halut-raskauden-aikana-/

Sieltä voi mm. Lukea ettei normaali seksi ole vaaraksi raskaana. Järjellä.

Poissa BunnyRose

• Newbie
« Vastaus #9 : Maaliskuu 24, 2025, 23:39:00 »
Normaali seksi raskauden aikana ei varmaankaan käsitä itsensä myymistä tuntemattomille vaikka kondomia käytettäisiin, se ei silti ole 100% suoja ja riski sikiölle on olemassa. Toivon ettei kukaan tuleva äiti ihminen altistaisi tulevaa lastaan vaaroille tälläisen takia.
Raskausfetissi on ok (me naiset ollaan Jumalattaria varsinkin silloin), mutta sen voi toteuttaa muussa yhteydessä kuin tässä.

Poissa Terttumarica

• Jr. Member
« Vastaus #10 : Maaliskuu 25, 2025, 06:20:45 »
Aika yllättävää, että tänäkin päivänä löytyy kollegoja, joiden mielestä seksityöntekijän pitäisi 9 kk vaan lomailla. Seksityö ei ole kaikille hauska sivubisnes, jonka voi lopettaa yhtäkkiä milloin tahansa. Eikä se myöskään ole itsensä myymistä. Todella moni suomalainenkin kollega on tehnyt töitä ihan viime metreille saakka oman vointinsa mukaan. Veikkaisin, että vaarallisempaa keskimäärin on istua auton kyytiin.

Poissa Pupu7000

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #11 : Maaliskuu 25, 2025, 06:36:24 »

Raskausfetissi on ok (me naiset ollaan Jumalattaria varsinkin silloin), mutta sen voi toteuttaa muussa yhteydessä kuin tässä.

Mitä nämä muut yhteydet ovat, jos ei jo entuudestaan ole (seksi)suhteessa raskaana olevan kanssa?
Stifler's mom.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #12 : Maaliskuu 25, 2025, 09:42:13 »
Aika yllättävää, että tänäkin päivänä löytyy kollegoja, joiden mielestä seksityöntekijän pitäisi 9 kk vaan lomailla. Seksityö ei ole kaikille hauska sivubisnes, jonka voi lopettaa yhtäkkiä milloin tahansa. Eikä se myöskään ole itsensä myymistä. Todella moni suomalainenkin kollega on tehnyt töitä ihan viime metreille saakka oman vointinsa mukaan. Veikkaisin, että vaarallisempaa keskimäärin on istua auton kyytiin.

Ymmärrän hyvin, ettei kaikki ole alalla ns vapaaehtoisesti, mutta seksityötäkin on niin monenlaista missä voi olla ottamatta niitä riskejä sille syntymättömälle osapuolelle.

Oon samaa mieltä, että kyse on palvelun myymisestä.
-Dancing 'round the tombstones
Cemetery thighs alive, young and breathing
-Rosa Norman 💌
Turuus taas toukokuun puolivälissä!

Poissa Terttumarica

• Jr. Member
« Vastaus #13 : Maaliskuu 25, 2025, 09:55:03 »
Kyse ei ole siitä, etteikö seksityötä tekisi vapaaehtoisesti ja omasta halustaan. Aika harvalla yrittäjällä vaan on varaa jättäytyä oleskelemaan yhdeksäksi kuukaudeksi. Ei myöskään työsuhteessa oleva saa automaattisesti niin pitkää raskauslomaa, tai edes lähellekään. Ja silti aika moni palkkatyö voi sisältää riskejä raskauden suhteen.

Jos me itse ei pidetä työtämme oikeana työnä muiden töiden rinnalla, niin ei me voida sitä odottaa silloin asiakkailta tai muilta ihmisiltä myöskään.

Poissa hevimörkö

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : Maaliskuu 26, 2025, 15:37:41 »
Itse raskausfetisistinä matkustin 4 tuntia suuntaansa Helsingistä Poriin tapaamaan viimeisillään raskaana olevaa. Menin keskiviikkona ja laskettu aika oli perjantaille.
Ja täytyy sanoa että kyllä kannatti. Antoi myös anaalia niin paljon kuin jaksoi paukuttaa. Hintakin oli muistaakseni jotain 200€ tunnilta. Muutamaa muutakin raskaana olevaa tullut pantua ja onhan se kiihottavaa kun isovauvamasu ja maitotissit ratsastaa kullin päällä kuin viimeistä päivää ja saa laskea lastit vatsan päälle.
Kerran tuli käytyä Vantaalla Tikkurilan aseman vieressä tapaamassa 8kk raskaana olevaa joka oli avoimessa suhteessa. Miehensä ja koira olivat ulkoilemassa sillä välin kun pidettiin kivaa aviovuoteessa.