Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Henkilökohtaisen taloudellisen tilanteen muutos  (Luettu 2901 kertaa)

Poissa guuguuman

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Henkilökohtaisen taloudellisen tilanteen muutos
« Vastaus #20 : Maaliskuu 12, 2025, 09:30:32 »
Kyllähän inflaatio on tehnyt aika selvää jälkeä ostovoimasta ja PT-käynnit ovat osin sen syystä vähentyneet. Samalla tietysti maan yleinen ilmapiiri ja loputtomat huonot uutiset sekä työpaikkojen epävarmuus ovat aiheuttaneet sen, että rahankäytöstä on tullut tiedostavampaa. Kuten yllä jo mainittiinkin, niin nykyisin sitä yrittää pitää jonkinlaista puskurirahastoa tilillä yllättävien menojen varalle kun palkka menee yleensä kaikkein välttämättömimpään.
Toisaalta yritän kyllä käydä joitain kertoja vuodessa PT:llä. Onhan tämä harrastus sellaista läheisyysterapiaa, jota etenkin näinä synkkinä kylminä aikoina, tarvitsee. Itselläni kun ei muita paheita tai kalliita harrastuksia ole.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #21 : Maaliskuu 12, 2025, 12:22:30 »
No ite köyhästä maalaisperheestä tulleena ymmärrän tuon rahan suuruuden. Ja köyhien asioita ajaneena pikkuparlamentissa asti, niin todellakin ymmärrän tuon summan. Ja se hirvitti muakin alussa, mutta nyt ymmärrän miksi ne on mitä on.
Tarkoittaako tämä sitä että enää et aja (taikka ajaisi) köyhien asiaa pikkuparlamentissa?

Jos nyt ymmärsin kysymyksesi niin en tee vaikutustyötä enää.

Tuon kirjoituksen oli tarkoitus antaa perspektiiviä siihen, että kyllä me tiedostetaan teidänkin tilanne, mutta että me ei voida silti joustaa asetetuista summista oman hyvinvointimme takia.

Eikä me haluta että joustatte omasta hyvinvoinnistanne palveluihin hakeutuessanne. Päinvastoin.
Viestissäni suluissa oleva sana viittaa siihen että toimisitko edelleen samalla tavalla jos jatkaisit asioiden ajamista?

Viesteistäsi saa sellaisen kuvan että aikanaan teit jonkinlaista polittista vaikutustyötä ajaen köyhien asioita ja sitten myöhemmin toimit käytännön työelämässä samaan tapaan. Kunnes totesit että eipä kannata.

Kyllä ja uuvuin siellä. Puhuin kuuroille korville täydestä sydämmestäni. Kyllä sellanen loppupeleissä uuvuttaa. Ja jos en puhunut, niin olin tekemässä muuta, psyykkisesti rankkaa työtä.

Sitten rupesin säätää hintoja tässä työssä. En säädä enää.
Being an artist isn't a career.
it's a kink.
a sacred fetish for the soul.

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #22 : Maaliskuu 12, 2025, 13:23:09 »
Pari kerran kuukaudessa käyvää vakkaria on avoimesti kertonut, ettei nykyinen taloudellinen tilanne enää mahdollista käyntejä yhtä tiuhaan. Ja pari on hävinnyt syystä tuntemattomasta (lienen löytänyt paremman pt:n tilalle). Onneksi näille on löytynyt paikkaajat.

Luulen, että vakkarin katoaminen harvoin johtuu siitä, että tilalle on löytynyt parempi PTee. Tosin ainakin alussa asiakas vertailee aktiivisesti vaihtoehtoja. Parin kerran jälkeen turska on luultavasti virvelöity pysyvästi veneeseen.

En tiedä Vivecan aikatauluja, mutta aikataululla voi olla merkitystä. Jos putiikki on harvakseltaan auki, niin voi syntyä tilanne, jossa on syntynyt pidempi tauko. Tauko sitten voi johtaa asiakassuhteen loppumiseen. Lisäksi myös turskilla on oma henkilökohtainen  elämä, jossa voi tapahtua muutoksia. Hyvänä esimerkkinä palstalle kirjoittava Tyler.

Poissa Jurtaani

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #23 : Maaliskuu 12, 2025, 15:14:46 »
Ei se ole kun vähemmän vierailuja. Itse aloitin tämän harrastuksen tilanteessa jossa ei ollut varaa ihan hirveästi ja sittemmin päätynyt rahatilanteeseen jossa kolmekin kertaa kuukaudessa kuulostaa realistiselta silloin tällöin.

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #24 : Maaliskuu 12, 2025, 15:40:55 »
Ymmärrän oikein hyvin, että suurin osa kolleegoista pitää korkeampia hintoja, koska jos tätä ei tee niin että korvaus tehdystä työstä tuntuu mielekkäältä, alkaa tämä homma nopeasti syömään mielenterveyttä.

Jos seksiyrittäjyys syö mielenterveyttä, niin kannattaa luopua yrittäjyydestä.
En vain ymmärrä, missä menee se euromääräinen raja, jossa myyminen Suomessa ei tunnu mielekkäältä.

Suomalaiset seksiyrittäjät pyytävät mielestäni tunnista alkaen 200€:a ja päätyen 320€:n.
Sen ymmärrän, että suomalaiselle voi mielekkyyden rajana olla 200€:a, mutta en oikein keksi, miksi seksiyrittäjyys olisi mielekästä vain 320€:n tuntihinnalla.

Tallinnassa useat seksiyrittäjät pitävät mielekkäänä noin satasen tuntihintoja. Suomessa vastaavasta palvelusta pyydetään tuplahintoja.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #25 : Maaliskuu 12, 2025, 16:06:37 »
Parasta on ollut perse auki pyöriminen. Ei ole tarvinnut miettiä mitään turhuuksia kuten pillua. 5€ päivässä sapuskaan kun itse tekee sen ja koppa kaljaa jotta voi hihitellä.
KäteenHeiluttaja

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #26 : Maaliskuu 12, 2025, 17:11:03 »
Pari kerran kuukaudessa käyvää vakkaria on avoimesti kertonut, ettei nykyinen taloudellinen tilanne enää mahdollista käyntejä yhtä tiuhaan. Ja pari on hävinnyt syystä tuntemattomasta (lienen löytänyt paremman pt:n tilalle). Onneksi näille on löytynyt paikkaajat.

Luulen, että vakkarin katoaminen harvoin johtuu siitä, että tilalle on löytynyt parempi PTee. Tosin ainakin alussa asiakas vertailee aktiivisesti vaihtoehtoja. Parin kerran jälkeen turska on luultavasti virvelöity pysyvästi veneeseen.

En tiedä Vivecan aikatauluja, mutta aikataululla voi olla merkitystä. Jos putiikki on harvakseltaan auki, niin voi syntyä tilanne, jossa on syntynyt pidempi tauko. Tauko sitten voi johtaa asiakassuhteen loppumiseen. Lisäksi myös turskilla on oma henkilökohtainen  elämä, jossa voi tapahtua muutoksia. Hyvänä esimerkkinä palstalle kirjoittava Tyler.

Jep, syitä on kutakuinkin yhtä monta, kuin käyntinsä lopettaneita asiakkaitakin.

Lähinnä tuli heitettyä omasta tämän viikkoisesta kokemuksesta tuo parempi pt. Vakkarikampaaja ei ollut tavoitettavissa, joten jouduin käymään vieraissa. Uusi olikin parempi, kuin vanha, joten vaihtoon meni luottokampaaja yli 10v asiakassuhteineen. Joten tuskin mitenkään tavatonta maksullisessa seksissäkään.
*pikkuPullea mature*

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #27 : Maaliskuu 12, 2025, 17:15:32 »
Ymmärrän oikein hyvin, että suurin osa kolleegoista pitää korkeampia hintoja, koska jos tätä ei tee niin että korvaus tehdystä työstä tuntuu mielekkäältä, alkaa tämä homma nopeasti syömään mielenterveyttä.

Jos seksiyrittäjyys syö mielenterveyttä, niin kannattaa luopua yrittäjyydestä.
En vain ymmärrä, missä menee se euromääräinen raja, jossa myyminen Suomessa ei tunnu mielekkäältä.

No ei mun mielestä pidä luovuttaa silloin, kun on haastavaa. Tietty se että miten haastavaa jaksaa, niin sen pystyy usein ite määrittelemään. Onneksi. Työstä pitäis saada kuitenkin järkevä korvaus ja yrittäjyydellä juuri pystyy itse vaikuttamaan työaikaan ja hinnastoonsa.

Kaikki ei sovi kaikille. Ja hommat voi laittaa pussiin vaikka hetkeksi ja jatkaa myöhemmin. Itekki säätelen ilmojen kanssa jatkuvasti, ei ne kaikki oo kokoaikaa tuolla esillä.
it's a kink.

Poissa Mie

• Full Member
« Vastaus #28 : Maaliskuu 12, 2025, 17:48:24 »
Juu kyllä tuo taloustilanteen muutos vaikuttaa hyvin paljon siihen, että tuleeko käytyä enää hupakoissa niin useasti. On kyllä tullut vuodesta 1996 asti aikas paljon rahaa kannettua hupakoille. Nyt olisin mennyt tapaamaan erästä aikaisempaa tuttavuutta kun hän palasi taas välillä hupakoimaan! Mutta kas kummaa hän olikin nostanut hintojaan niin ettei valitettavasti mun taloustilanne salli mennä häntä tapaamaan vaikka kuinka haluttais! Koska työskentelen huonosti palkatussa duunissa niin tää hinnan korotus olisi vaatinut minulta viiden ylimääräisen työtunnin palkan sijoittamista hupakkoon!  :) 

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #29 : Maaliskuu 12, 2025, 17:49:03 »

Jep, syitä on kutakuinkin yhtä monta, kuin käyntinsä lopettaneita asiakkaitakin.

Lähinnä tuli heitettyä omasta tämän viikkoisesta kokemuksesta tuo parempi pt. Vakkarikampaaja ei ollut tavoitettavissa, joten jouduin käymään vieraissa. Uusi olikin parempi, kuin vanha, joten vaihtoon meni luottokampaaja yli 10v asiakassuhteineen. Joten tuskin mitenkään tavatonta maksullisessa seksissäkään.

Asiakkaalla voi olla useampi "vakkari".

Itselläni oli vuonna 2024 kuusi "vakkaria". Vakkari tarkoittaa tässä sitä, että voisin koska tahansa käydä tapaamassa vakkaria. Suurin ongelma on aikataulujen yhteensovittaminen, joka on joskus yllättävän vaikeata. Harvoin käy niin, että saa s-postin keskiviikkona, jossa kysytään, sopiiko ensi perjantai? Perjantai ei ollut julkisesti näkyvillä  ja olin perjantain ainoa asiakas. Aika siis järjestettiin minulle henkilökohtaisesti. Joskus on tapahtunut  niin, että olen kysynyt aamulla tekstiviestillä, oletko töissä? Vastaus on, en ole, mutta järjestän sinulle ajan illaksi, jos haluat.

Kuudesta vakkarista:
Yksi lopetti ainakin tilapäisesti syksyllä 2024.
Yksi aloitti, käytännössä palasi markkinoille muutaman vuoden tauon jälkeen loppukesästä 2024.
Yksi vaihtoi vastaanottopaikka loppuvuodesta ja oli muutaman kuukauden tauolla tämän takia, jatkaa alalla.
Loput kolme olivat alalla koko vuoden ja ovat jatkaneet vuonna 2025.
Näistä kaksi pitävät putiikkia auki suhteellisen säännöllisesti ja kertovat julkisesti koska putiikki on auki.
Myös kuudes ilmoittaa putiikin aukioloajat, mutta valitettavasti putiikki oli normaalisti auki kerran tai kaksi kuukaudessa.

Kun puhutaan käyntien vähentämistä, pitäisi tietää käyntien lukumäärä. Esimerkiksi numero kutosen tapasin käytännössä vuonna 2024 aina kun putiikki oli auki. Myös kutonen muutti toimipaikkaansa, joten vuonna 2025 aikoja on ollut noin kolmelle päivälle per kuukausi.

Kaikkien kuuden hinnat ja palvelun laatu ovat "samalla" tasolla. Joten on hieman sattumanvaraista, kenen putiikissa  vierailen. En itse viitsi osallistua hintakeskusteluun, koska tiedän miten siinä käy. Sitä ihmettelen, että osa seksiyrittäjistä ei tunnista sitä, että asiakas valitsee putiikin ja hinta on siinä yksi muuttuja, vaikka ei välttämättä tärkein. Kuuden vakkarin hinnoissa on pientä eroa, mutta ei kuitenkaan niin suurta eroa, että joku tippuisi hinnan takia pois vakkarilistalta.

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #30 : Maaliskuu 12, 2025, 17:55:46 »
^Totta tuokin, että voi olla useampikin vakkari. Olen käsittänyt, että nämä on pääasiallisesti niitä, jotka käyvät mulla tyyliin pari kertaa vuodessa, muut kerrat sitten kollegoilla.

Hintakeskustelut on loputon suo. Joten totean vaan, että niin kauan kun käy haluttu määrä asiakkaita, hinnanmuutospaineita ei ole.
*pikkuPullea mature*

Poissa Mie

• Full Member
« Vastaus #31 : Maaliskuu 12, 2025, 18:02:03 »
^Totta tuokin, että voi olla useampikin vakkari. Olen käsittänyt, että nämä on pääasiallisesti niitä, jotka käyvät mulla tyyliin pari kertaa vuodessa, muut kerrat sitten kollegoilla.

Hintakeskustelut on loputon suo. Joten totean vaan, että niin kauan kun käy haluttu määrä asiakkaita, hinnanmuutospaineita ei ole.

Vivecan ottaisin koska tahansa vakkariksi jos hän majailisi lähellä Oulua! Tosin sitähän ei tiedä että kelpuuttaisiko Viveca mua vakkari turskaksi??  :inlove:

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #32 : Maaliskuu 12, 2025, 18:03:40 »
No ei mun mielestä pidä luovuttaa silloin, kun on haastavaa. Tietty se että miten haastavaa jaksaa, niin sen pystyy usein ite määrittelemään. Onneksi. Työstä pitäis saada kuitenkin järkevä korvaus ja yrittäjyydellä juuri pystyy itse vaikuttamaan työaikaan ja hinnastoonsa.

Kaikki ei sovi kaikille. Ja hommat voi laittaa pussiin vaikka hetkeksi ja jatkaa myöhemmin. Itekki säätelen ilmojen kanssa jatkuvasti, ei ne kaikki oo kokoaikaa tuolla esillä.

Aikanaan eräs nuorena aloittanut ja alalla parikymmentä vuotta toiminut totesi rehellisesti. Menin privaattpaikkaan esiintymään, koska ansaitsin päivässä summan, jonka olisin ansainnut viikossa siivoamalla. Näin minulle jäi aikaa suorittaa aikuislukio.

Miehenä minun on vain vaikea ymmärtää keskustelussa esitettyä ideaa, että saan arvostusta vain, jos minulle maksetaan 320€:a tunti, 250€:a tunti on loukkaus minua kohtaan. Tosin hinnoittelumallille voi olla ihan järkevät perusteet myyjän kannalta, mutta että arvostus? Ostajan kannalta totean vain, ettei vielä ole vastaan sellaista pakettia, josta edes harkitsin maksavani kolmosella alkavan tuntihinnan. Tosin duosta olen maksanut tuntihinnan joka alkaa joko nelosella tai vitosella. Vitoshintaan on myös vaikuttanut pelipaikan laatu, josta kannatti erikseen maksaa. 

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #33 : Maaliskuu 12, 2025, 18:33:53 »

Aikanaan eräs nuorena aloittanut ja alalla parikymmentä vuotta toiminut totesi rehellisesti. Menin privaattpaikkaan esiintymään, koska ansaitsin päivässä summan, jonka olisin ansainnut viikossa siivoamalla. Näin minulle jäi aikaa suorittaa aikuislukio.

Miehenä minun on vain vaikea ymmärtää keskustelussa esitettyä ideaa, että saan arvostusta vain, jos minulle maksetaan 320€:a tunti, 250€:a tunti on loukkaus minua kohtaan. Tosin hinnoittelumallille voi olla ihan järkevät perusteet myyjän kannalta, mutta että arvostus? Ostajan kannalta totean vain, ettei vielä ole vastaan sellaista pakettia, josta edes harkitsin maksavani kolmosella alkavan tuntihinnan. Tosin duosta olen maksanut tuntihinnan joka alkaa joko nelosella tai vitosella. Vitoshintaan on myös vaikuttanut pelipaikan laatu, josta kannatti erikseen maksaa.

Mä jotenkin nään sen enemmän niin, että koska paneudun sessioihin ja niiden suunnitteluihin useamman tunnin ajan, niin tuo 250/h on ihan hyvä hinta. Ja mä teen aika ison ajatustyön itseni ja oman seksuaalisuudenkin kanssa sen itse session jälkeen. Saattaa herätä uusia mielenkiintoja mitä pohdin, näitä en siis sisällytä hintaan millään tapaa obviously, mutta siis yleisesti työ on henkisesti aika kuluttavaa. Lisäks kipasen kaupasta usein tavaroita sessioihin, jossa menee oma aikansa ja kaikki pyykkaukset yms.

Koen myös pahoja droppeja vaativimmista sessioista josta mulla saattaa oikeesti toimintakyky alentua hetkellisesti, joten kyllä mä pidän tuota hintaa ihan hyvänä.

Ja sitten ihan jos vaniljasta kyse, niin ehkä voisin siitä jopa laskea hintaa alemmas esim vakkareille, koska pidön itsekkin pikaisista ja ne tuo jännitystä elämään. Mä en oo kokenu vaniljaa haastavaksi henkisesti enkä fyysisesti. Ehkä se pyykkaus sen jälkeen jos käy useempi ja joku haisuli, niin sillon kyllä huokasen syvään pari kertaa ja desinfioin seuraavan päivän mestoja.

Joillekkin vanilja voi olla myös todella kuluttavaa, mistä haluaa enemmän. Mä en valitettavasti osaa siihen oikein uppoutua ja mulla käykin enemmän asiakkaita sillä puolella pikasilla.

Tinkaaminen on ehkä se mikä loukkaa. Oottakaa että me tarjotaan diiliä teille (:

Ja toki jokaisella on oma maksukykynsä ja mieltymyksensä asiakkaisiin. Sun ei tarvii maksaa kolmosella alkavaa. Mä nään myös arvostuksen käytöksessä enemmän kuin rahassa, mutta tottakai työtä tehdään rahasta.

Oikeestaan mulla korreloi hinnat lähes täysin tuon psyykkisen kuormittavuuden kanssa.
it's a kink.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #34 : Maaliskuu 12, 2025, 18:38:48 »
Tuo uranvaihto takaisin voi olla tuskaista muistan jutun jostain 80/90 luvulta. tyttö meni

muistaaksen hoitajaksi kertoi että kun sitten sai tilin mietti paljonko olisi tienannut

toisella puolella. tarina ei kerro tekikö vielä vaihdon .mutta mielestäni nuo voisi alkuun

yhdistää tekisi vaikka 1 päivän hommia viikossa tai 1-2 keikkaa muutamana päivänä.
kysyvälle vastataan

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #35 : Maaliskuu 12, 2025, 18:45:40 »
Vivecan ottaisin koska tahansa vakkariksi jos hän majailisi lähellä Oulua! Tosin sitähän ei tiedä että kelpuuttaisiko Viveca mua vakkari turskaksi??  :inlove:

Aika monta vuotta olet vakkari jo ollutkin, vaikka harvoin ollaankin tavattu. Muistatko minä vuonna ensimmäisen kerran?
*pikkuPullea mature*

Poissa Mie

• Full Member
« Vastaus #36 : Maaliskuu 12, 2025, 18:52:10 »

Aika monta vuotta olet vakkari jo ollutkin, vaikka harvoin ollaankin tavattu. Muistatko minä vuonna ensimmäisen kerran?

En kyllä muista?? Mutta minä vuonna aloit keikkaileen ja tulit Rovaniemelle?? Muistatko sitä? Minun muistin mukaan tavattiin Rovaniemellä käydessäsi useampia kertoja?? En muista tarkkaa määrää?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2025, 18:54:45 kirjoittanut Mie »

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #37 : Maaliskuu 12, 2025, 19:28:09 »
^En kyllä muista minäkään vuotta, mutta Rovaniemellä se oli.
*pikkuPullea mature*

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #38 : Maaliskuu 12, 2025, 20:39:16 »

Hyvä huomio, että ei vakkari ole välttämättä sitä, että käy usein, vaan pitkän aikaa, vaikka harvemmin ja väliin mahtuisi taukojakin
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Pataässä

• Full Member
« Vastaus #39 : Maaliskuu 13, 2025, 01:09:25 »
Itsekin köyhissä oloissa kasvaneena ja sellaisen "köyhän identiteetin" omaavana jo sadat eurot (eli palveluntarjoajien hinnat) ovat yhä isoja summia, vaikka tavallaan niihin palveluihin onkin varaa. Tuo "köyhän identiteetti" näkyy myös esim. ravintolassa käymisessä, varaa olisi ihan hyvin joskus käydä ulkona syömässä, mutta sitä ajattelee, että ei se ole sopivaa (vale)köyhälle. Jonkin verran olen päässyt tästä ajatusmaailmasta eroon ja se näkyy mm. siinä, että nykyään palveluntarjoajien kanssa tulee välillä otettua todella pitkiäkin sessioita.

Toki se on sitten johtanut siihen, että näistä palveluista on tullut suurimpia menoeriä ellei peräti suurin yksittäinen menoerä. Ja se taas tarkoittaa, että jos jostain pitää tinkiä, niin tapaamisvälien pidentäminen tulee ensimmäisenä. Kokonaan en haluaisi lopettaa, kun saan kuitenkin niin paljon hyvää mieltä ja voimaa näistä tapaamista ja samalla häviäisi se viimeinenkin kontakti naisiin. :-\

...

Mutta yleensä on menojen minimoimisen lisäksi hyvä laittaa (oman jaksamisensa rajojen sisällä) KAIKKENSA likoon ja kääntää joka kivi, jotta tuloja tulisi jostain lisää tai jotta ansaitsemismahdollisuuksiaan voi kasvattaa. Pienikin puskuri vähentää stressiä tuntuvasti ja antaa liikkumavaraa myös yllättävien menojen varalta.

...

Tähän lisäyksenä, että tällaisen "köyhän identiteetin" omaava saa niitä lisätuloja jo sillä, että uskaltaa pyytää saman (tai jopa enemmän) kuin muut. Itsekin olen niin helposti tyytynyt pieneen palkkaan tai myynyt jotain pilkkahinnalla, kun en ole kehdannut pyytää kunnolla.

Ja mitä tulee tuohon keskusteluun, että arvostus riippuisi jostain tietystä summasta, niin en edes väitä olevani palveluntarjoaja tai tietäväni juuri mitään seksityön vaativuudesta/kuormittavuudesta, mutta muiden alojen kokemuksen perusteella sanoisin, että se absoluuttinen summa ei ole tärkein asia. Mmeoww jo vähän viittasikin tähän eli tärkeää on se, että hinnan on saanut itse päättää ja toisena merkitsee se, että mitä se on suhteessa muihin, joko samalla alalla tai muihin aloihin verrattuna. Seksityössä saattaa ehkä olla vielä tavallista enemmän samalla alalla toimiviin vertaamista ja vähemmän muihin aloihin vertaamista.

Olen itsekin huomannut vähän vastaavan ilmiön esim. myymällä torissa jotain ja sitten jos huomaa jonkun toisen myyvän vastaavaa halvemmalla, niin tulee hyvä mieli hyvistä kaupoista, mutta jos joku myykin kallimman saman, niin harmittaa, että tuli niin halvalla myytyä.  ::)
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?