Kahtotaas.
Aika monet kink-jutut oon säästänyt toistaiseksi siviiliin.
Maksuseksissä mun nautinto on valinnaista ja toissijaista (vaikka se osalle asiakkaista onkin tärkeää). Ainoastaan se merkkaa, että mun rajoja ei rikota. Siviilissä oon myös pitkälti ns. giver, mutta seksiin asti ei edes päästä, ellen aisti toisesta että hänkin aidosti välittää mun nautinnosta omansa lisäksi ja on avoin oppimaan, miten mua voi tyydyttää. Opetan nimittäin erittäin mielelläni ja ojennan manuaalin käteen koska haluan että seksikumppanini voi "voittaa" kanssani. Jokainen keho kun on erilainen.
Töissä taas olen virittäytynyt seksissä kokonaan toisen ihmisen haluja ja tarpeita varten, omien rajojeni sisällä. Se puoleni musta joka nauttii palveluksessa olemisesta ja rakastaa oppia seksuaalisuuden eri makuja ja vivahteita saa seksityöstä syvää tyydytystä, mutta se toinen puoli joka haluaa myös seksuaalisesti vastaanottaa ja olla hemmoteltavana saa tyydytystä vaan silloin tällöin. Nimenomaan koska se ei ole se pointti, vaan asiakkaan tarpeet ja halut.
Siviilissä seksi on mulla vähemmän yhdyntäkeskeistä ja enemmän seksuaalinen tutkimusmatka, jossa voi tapahtua mitä vaan. Siinä seurataan enemmän sellaista orgaanista energiaa, että mitä haluaa aidosti ja luonnostaan tapahtua meidän välillä ilman käsikirjoitusta. Joskus tätä tapahtuu duuniseksissäkin, mutta harvemmin. Yleensä asiakkailla on aika selvät sävelet siitä mitä he haluavat saada sessiosta irti ja sillä mennään.
Siviilissä kelloa ei tietenkään tavallisesti katsota. Peuhaaminen on yleensä mulla hidasta/kiihtyvää ja tuppaa kokonaisuudessaan kestämään tuntikausia, sisältäen taukoja ja uudelleen aloittamista. Pelkkään hitaaseen kiusoittelevaan suuteluun saattaa upota helvetin kauan.