Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turn off  (Luettu 3786 kertaa)

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turn off
« Vastaus #60 : Maaliskuu 17, 2025, 21:57:45 »
Kaikenlainen säätäminen sen jälkeen kun asioista on sovittu. Tulee semmoinen jos tää on niin vitun vaikeeta, niin antaa olla -olo.

Falski esittäminen, iskee myötähäpeä varsinkin huonoon ylieläytymiseen törmätessä.

Taikasanoilla tuu jo saa laukeamista siirrettyä. Mitä useammin niitä hokee, sitä varmemmin jää laukeamatta.

Nämä noiden yleisten hygienia ym. juttujen lisäksi.

Tää tuu jo hokeminen kyllä toimii molempiin suuntiin yhtä hyvin. Hoouttaminen on aina pahasta.

Joskus kuulin että paras orgasmintappaja on kun mies kysyy naiselta et "ootko tulossa"

Taitaa toimia myös toiseen suuntaan. Itse tykkään eniten pitkistä kiireettömistä tapaamisista, missä saa tulla ihan rauhassa ilman hoputusta ja vaikka useamman kerran. Harmillisesti suurin osa ajanvaraksista on niitä lyhyempiä 30 minuutin tapaamisia.

Poissa PradBitt

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #61 : Maaliskuu 18, 2025, 00:25:11 »
Ilmoitus ei vastaa todellisuutta, myöskään kuvat. Ikä on usein käsitteellinen, noin 30v. voi olla +50v. 😂 Täälläkin muutamia suomihupakoita, jotka, anteeksi vaan ei vanhene koskaan. Olkaa iloisia siitä graalin maljan löytymisestä 🤣

Vaikka joskus jopa kuvat on paskempia kuin todellisuus eli kauneus on katsojan silmissä. Tällöin toisen rapsaamat ulkonäköseikat ei kohtaa - onneksi. Muuten ois muutama tosi upea horo jäänyt kokematta. Ehkä se on sitten se kemia.

Röllykkävatsa, arpinen iho( myös keisarinleikkaus, raskausarvet) huono hygienia, töykeä käytös ja alkoholi/muut mömmöt. Leopardikuosit ei myöskään uppoa, eikä Pectuksen tuoksuinen hengitys, tulee mummola mieleen. Mummo oli kyl muuten tosi kiva, mut ei eroottisessa mielessä. Mut pelkästään juttutuokiosta ja ristiseiskasta en maksa tapaamisilla.

Onneksi ei oo tullut vastaan monia, pääosin olleet nuoria suomityttöjä noi kamanvetäjät, mut ne onneksi karsiutuu kun sönkkäävät ensimmäisen ääniviestin tulemaan ääni sammaltaen ja poikaystävä taustalta huutelee, että 50€ varausmaksu ennakkoon😂😂

Nämä nyt äkkiseltään. Ja joo, muuten itse tapaamisen aikana sitten moni muukin asia, ne taisi olla eri ketjussa sitten...

Poissa ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #62 : Maaliskuu 18, 2025, 15:30:03 »
Vielä yksi asia tuli mieleeni:
PT:n kirjoitukset ja kommentit tällä saitilla. Muutamat pt:t ovat kirjoituksillaan onnistuneet herättämään positiivisen mielenkiinnon, mahdollista ostopäätöstä ajatellen.
Mutta tämä toimii myös toiseen suuntaan.

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #63 : Maaliskuu 18, 2025, 17:08:05 »
PT:n kirjoitukset ja kommentit tällä saitilla. Muutamat pt:t ovat kirjoituksillaan onnistuneet herättämään positiivisen mielenkiinnon, mahdollista ostopäätöstä ajatellen.

Siinä on toki se ero, että harvemmin tiedän jos asiakas pyörii tällä saitilla. Mutta moni pt pyörii täällä samalla nimellä kuin seksinmyynti ilmoituksissaan. Joten sanoisin että saattais kuka tahansa saittilainen voida tulla asiakkaaksi, ilman että edes tiedostaisin asiaa, jos ei sitä ottaisi hän puheeksi.

Poissa ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #64 : Maaliskuu 18, 2025, 17:43:15 »

Siinä on toki se ero, että harvemmin tiedän jos asiakas pyörii tällä saitilla. Mutta moni pt pyörii täällä samalla nimellä kuin seksinmyynti ilmoituksissaan. Joten sanoisin että saattais kuka tahansa saittilainen voida tulla asiakkaaksi, ilman että edes tiedostaisin asiaa, jos ei sitä ottaisi hän puheeksi.

Olet oikeassa ja ilmaisin ehkä asian kömpelösti.
Tarkoitin, että palveluntarjoaja voi kirjoituksillaan herättää minussa myös negatiivisen mielenkiinnon ja varmistaa sen, että kyseistä pt:tä minulla ei ainakaan ole mielenkiintoa tavata. Eli kommentit voivat olla turn off.
Tätä tarkoitin, kun sanoin "toimii myös toiseen suuntaan".

Poissa Maalainen88

• Full Member
« Vastaus #65 : Maaliskuu 18, 2025, 18:06:07 »
Tämä on sitten kannanotto täysin vain omasta puolestani/tilanteesta

Täällä kirjoitetuilla jutuilla on ollut osuutta siihen, että otanko johonkin tiettyyn yhteyttä,joka on jo muutenkin herättänyt kiinnostuksen,mielipiteet ja kirjoitukset kertoo tosi paljon ihmisestä. Nyt vain on sellainen tilanne itellä, että itsevarmuudesta ei ole pienintäkään riekaletta jäljellä, joten yksin asioita päässä pyöritellen hehkutukset esimerkiksi erittäin mukavasti menneestä tapaamisesta,erityisen mukavista asiakkaista, kivan vakkarin näkemisestä pitkästä aikaa yms kääntyykin miun mielessä niin päin,että kuvittelen, ettei kukaan voi minun jälkeen tollai todeta,joten nyt olen linnottautunnu kotio homehtumaan.
On se vaan yksinään pohtivan mieli kummallinen,samalla kuitenkin hehkutuksista aattelee,että hyvä että toisilla on asiat hyvin.
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Poissa ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #66 : Maaliskuu 18, 2025, 19:20:30 »
^Maalainen 88, Nyt pää pystyyn, selkä suoraksi, setelinippu käteen ja PT:n luokse, mars!

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #67 : Maaliskuu 18, 2025, 19:53:20 »
^^ komppaan Thomasia tässä.
Mun exä aikoinaan sanoi hyvin, joka on itseasiassa vaikuttanu mun asenteeseen oikeestaan kaikkeen sen jälkeen.

"Me ollaan vaan ihmisiä"

Mä en tiedä millasen polun oot kulkenu, tai mikä sua askaruttaa just nyt, mutta muista että me ollaan vaan ihmisiä. Jos joku asia syö itsetuntoa, niin ei se häpeä siellä kauan kolkuttele kun tiedostaa mitä kaikkea pahaa maailmassa on muuten meneillään. Kirpasevat tunteet on lopulta aina hyväksi, ne kasvattaa henkisesti ja niitä on tärkeetä kohdata elämän aikana.

Mieli ruokkii niitä asioita mihin kiinnittää huomiota. Siirrä huomio siis muualle (:

Tää saitti nyt ei oo muutenkaan mikään paras tuki mielenterveydelle, lomaa täältä voi ottaa, niinku ihan kaikesta muustakin.
-Dancing 'round the tombstones
Cemetery thighs alive, young and breathing
-Rosa Norman 💌
Turussa 12-15.4!

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #68 : Maaliskuu 18, 2025, 20:20:28 »

Tyhmät mielipiteet netissä on tietysti se tärkein.

My man.

Maalaisjäbä, tajuan sytykkeen tuolle ajatukselle, ja säkin vaikutat tajuavan miten tuhoisa se kierre on kun antaa tuollaisen ajatuksen ruokkia itseään. Jos nyt kuitenkin homehdut kotona piehtaroiden tuollaisissa, niin uhraa 5 tuntia elämästäsi vaikka tälle, voi olla ihan hyvä investointi loppuelämän henkiseen hyvinvointiin. Jos ei sulle kolahda niin eipä siinä mitään menetä, mutta tiettyjä ihmisiä auttaa aika paljonkin. (Tota ei kannata alkaa lukea/kuunnella joka sanaan takertuen, tärkeät teemat kyllä toistuu.)

Poissa Paroni

• Full Member
« Vastaus #69 : Maaliskuu 18, 2025, 20:37:02 »

Kyllä mulla on sama whatsapp nikki kuin täälläkin, ei ole haitannut tapaamisia toistaiseksi.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2025, 20:38:38 kirjoittanut Paroni »

Poissa Repomies

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #70 : Maaliskuu 18, 2025, 21:22:14 »
Itse olen sitä GFE menoa aina hakemassa näissä tapaamissa. Isoin turn off on se kylmän kankea suorittaminen ja muuten huono asenne. Hoputus "laukea jo", vaikka aikaa vielä yli puolet jäljellä.

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #71 : Maaliskuu 18, 2025, 21:30:31 »

[/quote]

Minä en yleensä mainosta ennen tapaamista, että kirjoittelen tänne. Tapaamisen jälkeen saatan kysyä sopiiko rapsata, jos olen tykännyt. Luvan saatua pt sitten näkee, ketä kirjoitti rapsan ja siinä kohtaa selviää, kenet hän täältä tapasi. Toisinto, jos tulee, niin hän usein sitten jo osaakin yhdistää tyypin.

Poissa Ivanhoe

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #72 : Maaliskuu 19, 2025, 08:09:13 »
Juuri toteutui. Oma-aloitteisuuden puute, tupakan haju, tupakan maku, alapesun puute wc:n jälkeen. Ei jatkoon valitettavasti.

Poissa Timo Hississä

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #73 : Maaliskuu 19, 2025, 08:38:09 »
Itse olen sitä GFE menoa aina hakemassa näissä tapaamissa. Isoin turn off on se kylmän kankea suorittaminen ja muuten huono asenne. Hoputus "laukea jo", vaikka aikaa vielä yli puolet jäljellä.

Kuulostaa ihan thaihieromolta.

Poissa Banana

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #74 : Maaliskuu 19, 2025, 22:56:31 »
- ylipaino tai lihavuus
- vanha ikä
- paljon tatuointeja ja lävistyksiä
- tupakan tai kissan haju
- tyly käytös

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #75 : Maaliskuu 20, 2025, 08:47:19 »

Täällä kirjoitetuilla jutuilla on ollut osuutta siihen, että otanko johonkin tiettyyn yhteyttä,joka on jo muutenkin herättänyt kiinnostuksen,mielipiteet ja kirjoitukset kertoo tosi paljon ihmisestä. Nyt vain on sellainen tilanne itellä, että itsevarmuudesta ei ole pienintäkään riekaletta jäljellä, joten yksin asioita päässä pyöritellen hehkutukset esimerkiksi erittäin mukavasti menneestä tapaamisesta,erityisen mukavista asiakkaista, kivan vakkarin näkemisestä pitkästä aikaa yms kääntyykin miun mielessä niin päin,että kuvittelen, ettei kukaan voi minun jälkeen tollai todeta,joten nyt olen linnottautunnu kotio homehtumaan.
On se vaan yksinään pohtivan mieli kummallinen,samalla kuitenkin hehkutuksista aattelee,että hyvä että toisilla on asiat hyvin.
Tässä jo moni kannusti tarttumaan härkää sarvesta ja minä komppaan:
Mies on nyt joutunut sellaiseen noidankehään josta voi olla työläs päästä ulos. Se on silti mahdollista, älä luovuta!
Voisitko ajatella meneväsi jollekin ulkkarille ja vaikka sitten teet sen tyyliin "Rojut ronttoseen ja menoks"?
Lähtökohdaks poimit vaikka vaan fyysiset ominaisuudet jotka sua houkuttaa. Sun pitää myös muistaa että sinä ostat sen tietyn palvelun; Ensisijaisesti sinun pitää olla tyytyväinen tapaamiseen, toinen osapuoli saa tästä korvauksen. Nyt sun pitää rohkaistua hiukan itsekkääksi ja rikkoa tuo jää.
Mmeowia lainaten
"Me ollaan kaikki vaan ihmisiä" ja täydennän sitä:
Sinä itse olet itsesi lähin lähiomainen, Rakasta sitä, itseäsi. Vasta sitten voit rakastaa muita.
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
« Vastaus #76 : Maaliskuu 20, 2025, 11:46:02 »
Maalainen88: huoria käydään vaan panemassa, ei sen kummempaa.
Lisätään vielä, että karvoitus.Hiukset pitkät ja muuta karvoitusta ei tarvita.
Is she really going out with him?

Poissa ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #77 : Maaliskuu 20, 2025, 14:35:15 »

Nyt vain on sellainen tilanne itellä, että itsevarmuudesta ei ole pienintäkään riekaletta jäljellä, joten yksin asioita päässä pyöritellen hehkutukset esimerkiksi erittäin mukavasti menneestä tapaamisesta,erityisen mukavista asiakkaista, kivan vakkarin näkemisestä pitkästä aikaa yms kääntyykin miun mielessä niin päin,että kuvittelen, ettei kukaan voi minun jälkeen tollai todeta,joten nyt olen linnottautunnu kotio homehtumaan.

Maalainen88, Nuohan ovat täysin vääristyneitä ajatuksia. Totuus kuitenkin on se, että jos kunnioitat pt:n rajoja, et tingi hinnasta etkä oharoi, huolehdit hygieniastasi ja olet muutenkin pt:tä kohtaan ystävällinen, niin olet melko varmasti miellyttävä asiakas, jonka pt mielellään tapaa uudelleen. Minun käsittääkseni ammattimaiselle pt:lle muulla ei ole merkitystä. Joistain aiemmista kommenteistasi on pääteltävissä, että olet kohdannut epäammattimaisia palveluntarjoajia jotka ovat epäammattimaisella toiminnalla heikentäneet itsetuntoasi.

Mies on nyt joutunut sellaiseen noidankehään josta voi olla työläs päästä ulos. Se on silti mahdollista, älä luovuta!
Voisitko ajatella meneväsi jollekin ulkkarille ja vaikka sitten teet sen tyyliin "Rojut ronttoseen ja menoks"?
Lähtökohdaks poimit vaikka vaan fyysiset ominaisuudet jotka sua houkuttaa.

Tämä on eräs varteenotettava vaihtoehto. Tai sitten käännyt hyväksi ja luotettavaksi todetun kotimaisen ammattilaisen puoleen.

Maalainen88: huoria käydään vaan panemassa, ei sen kummempaa.

No ei aina, jotkut tykkää GFE:stä.
Karvoituksellakaan ei takuulla ole mitään merkitystä, jos ammattimaiselta pt:ltä kysytään. Hygienia, käytöstavat, sekä pt: rajojen ja hintojen kunnioittaminen. Niillä pärjää pitkälle.

Mulla tuo menee just toisinpäin. Kokovartalokarvoitus, jota en aja mistään muualta kuin kaulasta ylöspäin olevilta alueilta. 😂
Ja hyvin olen palveluntarjoajille kelvannut ja mielellään ovat tavanneet minut uudelleen.

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2025, 14:44:56 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
« Vastaus #78 : Maaliskuu 20, 2025, 16:26:31 »
^ Tarkoitan huoria.  ;)
Is she really going out with him?

Poissa Maalainen88

• Full Member
« Vastaus #79 : Maaliskuu 20, 2025, 17:17:06 »
Voi että, ohhoh, kyllä miun mielestä mies,äijä ja nallekarhu voipi olla herkkä ja tunteellinen ja nyt haluaisin kaikkia niin kovasti tsemppiä kirjoituksilla antaneita liikutuksen rajamailla kiikkuen KIITTÄÄ

Mulla kun ei siviilissä ole minkäänlaista sänkyhumppaan johtanutta kontaktia koskaan ollut vastakkaiseen sukupuoleen, niin kaikki tapaamiset on menty tyttöystävä meiningillä vailla kiirettä, että saapi molemmat reilusti hipsuttelua,juttelua ja kainalokkain makoilua,niin voihan sitä pitkällä ajalla kunnosta riippuen temputkin tehdä useammankin kerran. Kyllä sitä kehnoutta vastapuolen käytöksessä minuu kohtaan on saanut kokea ja välillä tuntuu,että jopa turhan päiten,mutta huonohan miun on sanoa,sehän on vaan minun mielipide, kattokaas nääs kun miulle nainen,on hän sitten maksullinen tai ei,tarkoittaa sitä,että käyttäydytään kuin särkymis pisteessä olevan lasivaasin kanssa,käsitellään varoen ulkokuorta eikä myöskään loukata toisen sisintä huonosti valituilla sanoilla,kehuen maaliin. Niin ja jokaiseen tapaamiseen oon suikun kautta lähtenny,hampaat pestynä ja pistimen ympäristö siistittynä😉Rahatilanne on nyt niin kehno,että vähintäänkin tämä vuosi taukoa,mutta eikös se oo,ettei pitäs koskaan sanoa ei koskaan.
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...