Rapsataanpas ajankuluksi ja töiden välttelyksi pari ketjuun sopivaa thaikkua jotka on tullut testattua tässä viime aikoina.
Vicki
Jos mietitään puhtaita hierontataitoja, niin hän on ehkä paras thaihieroja kenellä olen käynyt. Todella taitava ja koko kroppa käsitellään. Kun tuli peniksen käsittely, hän katseli viikingin keihästä melko himokkaankin näköisenä samalla, kun käsitteli sitä kovaksi. Huppu päälle ja BJ, joka oli keskivertoa parempi, ja ratsaille. Tämä olikin sitten puolin ja toisin melkoista paukutusta ja Vicki pääsi niihen harvojen hupakoiden joukkoon, ovat ovat ratsastaneet allekirjoittaneen maaliin. Mikään kiire hänelle ei ollut lopuksi ratsailta pois ja hymyilimme lämpimästä toisillemme. Ottaa vastaan kantakaupungissa kivijalassa, mutta diskreetti takaovi on. Nätti tyttö ja kropasta voisi sanoa, että urheilullinen ja silarit hyvin hillityt, mutta oikein mukavat. Suositus ehdottomasti.
Nananiina
Tämä projekti oli ollut tulilla pidempään. Ei tee pääelinkeinonaan hierontaa, joten ajan varaaminen oli hyvinkin haastavaa. Lopulta saimme yhden ajankohdan onnistumaan, mutta tämä oli siis työn alla itselläni useamman kuukauden. Matkalla tapaamiseen hän laittoi viestiä ja pyysi tuomaan kortsun. Tyttö oli hyvinkin kaunis, kroppa hoikka ja silarit täydelliset. Tuli mieleen erään Phuketissa kohtaamani freelancerin munkit, joita kutsuimme leikkisästi nimellä coconuts. Tyttö kertoi juuri heränneensä, joutui laskemaan rahat vitun monta kertaa ja itse hieronta oli nyt jotain sinnepäin. Kääntymisen jälkeen suikkaria, tämä oli OK ja sen sijaan että olisi aluksi tullut ratsaille, pyysi minua päälle. Ihan mukana oli kuitenkin panossa ja pillua räpläili samalla kun tein tarpeeni huppuun. Tämän jälkeen ei enää mitään huomiota turskalle, mitä nyt ovelle tuli nopeasti huikkaamaan moikka kun lähdin. Tyttö oli kyllä ulkoisesti todella hyvä, mutta amatöörimäinen lähestysmistapa häiritsi. Voisin harkita meneväni uusiksi, mutta ei ole listalla ekana.
Rin Kallio
En ajatellut Rinin olevan tämän ketjun kamaa, mutta olin kyllä varmasti tuntevani pikku pikku implantit kun tissejä hieroin joten menkööt samaan rapsaan ja jos olen väärässä, niin rapsataan silti. Todella ihana ja lämmin tyyppi. Hieronta oli enemmän jotain klassista hierontaa, mutta aivan helvetin miellyttävää ja Rin hyräili hyväntuulisena thaikappalaiden tahtiin samalla. Kääntymisen jälkeen ihmeteltiin taas työkalua hetken, mutta mainion suikkarin (oli jopa syväkurkkua mukana) kautta ratsaille. Rin pyysi minua tulemaan päälle tämän jälkeen ja pyysi myös painamaan kunnolla pohjaan asti. Yksi parhaista thaikkuseteistä mitä on ollut, varmasti käyn uudemman kerran.
Kaikista kolmesta löytyy noilla nimillä lisää rapoja Saitilta, ja myös noilla nimillä ilmoittavat naapurissa. Ovat läpinäkyviä hintojensa suhteen, joten heiltä kysymällä selviää.