Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Etsinnässä pienirintainen nainen  (Luettu 559 kertaa)

Poissa Mikook

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Etsinnässä pienirintainen nainen
« : tänään kello 00:05:19 »
Hei tarvitsisin apua. Olen aina ihaillut pienirintaisia (A/AA) ja tahtoisin löytää tällaisen ihanan naisen (+18 tottakai). Sattuneesta syystä en ole oikeen elämäni aikana päässyt tutustumaan lähemmin näihin naisiin muutenkaan. Olen selaillut naapurisivustoja vuosien ajan, mutta mitkään naisista ei oikeen ole kolahtanut ilmoituksen perusteella. Olen noviisi näissä hommissa ja en ole ennen tällaista harrastanut. Joten mistä pienirintaisen naisen voisi löytää? Vinkkejä etsintään?

Itse 42v (usein paljon nuoremmaksi luultu ;D) sopusuhtainen kundi. Tahtoisinkin toteuttaa unelmani ennen kuin minusta tulee vanha, koska tahdon että homma olisi molemmille mieluisa tapahtuma. Yritän olla nuorekas, huolliteltu, ja tuoksua hyvältä. :D Mitään spessu juttuja en tarvitse. Omia taitojani on yleensä kehuttu. Ja kyllä käyttäytyäkin osaan. :P

Myöskin toiveena olisi ettei ihan kauheen pitkän linjan ammattilainen olis, jolle tämä olisi vain rutiini juttu. Alottelijakin käy, olis vähän niin kuin samat lähtökohdat. ::) 18-30v vois olla ok, mutta kyllä muistakin voin innostua. Ja mielellään suomalainen.

Hei kiitos jos löytyisi apuja.   :inlove:

Ps. Nyt lauantaina illalla vois olla aikaa.

Paikalla Paroni

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Etsinnässä pienirintainen nainen
« Vastaus #1 : tänään kello 00:24:05 »
Olisko RE Luonnollinen Oona tarpeeksi pienet tissit, on muutenkin aika näppärän kokoinen pakkaus.

Poissa thorath

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : tänään kello 00:31:58 »
Olisko RE Luonnollinen Oona tarpeeksi pienet tissit, on muutenkin aika näppärän kokoinen pakkaus.

Myöskin toiveena olisi ettei ihan kauheen pitkän linjan ammattilainen olis, jolle tämä olisi vain rutiini juttu.

Ei taida täyttää tätä kohtaa. Oonasta on vuosia sitten jo kirjoituksia. ;D

Paikalla Paroni

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : tänään kello 00:37:08 »
On joo, mutta onhan oona aika naapurintyttömäinen gfe.

Poissa Mikook

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : tänään kello 01:42:31 »
Hei aika hyvä ehdotus. Oon törmänny tohon ja on just ollu kyllä ihan mun yks ykkössuosikki ehdokas. Tosi nätti ja lisäksi vaikuttaa tosi ihanalta ihmiseltä. ::) On jotenkin tosi kiinnostava.

Poissa molopää

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : tänään kello 08:07:33 »
Hei aika hyvä ehdotus. Oon törmänny tohon ja on just ollu kyllä ihan mun yks ykkössuosikki ehdokas. Tosi nätti ja lisäksi vaikuttaa tosi ihanalta ihmiseltä. ::) On jotenkin tosi kiinnostava.

No eikö sitten kannata käydä testaamassa jos tuommoiset fiilikset on jo valmiiksi?