Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pt:n rahan käyttö  (Luettu 4187 kertaa)

Poissa keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pt:n rahan käyttö
« Vastaus #20 : Maaliskuu 15, 2025, 01:31:41 »

Helposti pankit lähtee kyselemään mistä se 20e talletus on saatu.
Jos erehtyy kertomaan että tori.fi-myynnistä, sen jälkeen pankki vaatii nähtäväksi tori.fi-viestittelyn ja todisteet tehdystä kaupasta.
Siis onko tosiaan näin ihan todellla? :o

Nykyään alkaa pankit kyselee jos nostat liikaa käteistä kuukaudessa. Mulla ei oo tosin vielä parissa tonnissa puhelin soinut.
Tuttu oli tehty tilisiirron kaverilleen, ja viestikenttään oli kirjoittanu omasta mielestään hyvällä läpällä vähän huonon kommentin... Ei mitenkään maksuseksiin liittyvä, mutta muuten suht arka aihe.. Eikös parin päivän päästä oltu pankista yhteydessä, että voitko selvittää tän tilisiirron. Summa ei nyt ollu mikään kovinkaan iso, muutama satku. Mutta joo, kyllä ne seuraa ihan maallikonkin kassavirtoja.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa K.Olavinen

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : Maaliskuu 15, 2025, 09:01:57 »
Eivät pt:Dein rahan käyttö kuulu millään lailla asiakkaille, siinä oon samaa mieltä.

Kannattaa lukea aloitus eikä pelkän otsikon mukaan ala vastaileen, tässä ei ollut kyse asiakkaista vaan siitä mitä muut päättelee pt:n käteisen käytöstä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2025, 09:04:07 kirjoittanut K.Olavinen »

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #22 : Maaliskuu 15, 2025, 09:49:12 »
Tuskin kukaan minun keski-ikäisen tädin setelirahoja lähikaupassa kyylää. Tätä ainaista nuorten naisten (ja kaikkien käteistä käyttävien) tekemisten ja olemisten taivastelua en jaksaisi ollenkaan, varsinkaan kun tarkoitus on vain provosoida. Väsynyttä.

Näinhän se menee
Nokialla 4.-6.4.

Poissa Leea

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #23 : Maaliskuu 15, 2025, 10:13:12 »
Eivät pt:Dein rahan käyttö kuulu millään lailla asiakkaille, siinä oon samaa mieltä.

Kannattaa lukea aloitus eikä pelkän otsikon mukaan ala vastaileen, tässä ei ollut kyse asiakkaista vaan siitä mitä muut päättelee pt:n käteisen käytöstä.

Aloitus sisälsi suoran kysymyksen 'Mites neitoset pelaa näitten käteisten kanssa mitä tienaavat?'

Suoraan kysymykseen suora vastaus: Ei kuulu sinulle.

Aloituksessa oli myös muka varoittavana esimerkkinä 'tuttu kaupassa työskentelevä mieshenkilö oli kiinnittänyt huomioo erääseen nuoreen naiseen joka maksoi joka päivä vain käteisellä ja osasi melko varmasti tästä päätellä millä hommilla rahat on tienattu.'

Nuori nainen ja käyttää käteistä, ilman muuta siis horo!

Malliesimerkki siitä, miten juorut leviää, oli totta tai ei.

Aikuinen nainen Länsi-Uudellamaalla

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #24 : Maaliskuu 15, 2025, 11:04:35 »
Olen kaiken maksanut käteisellä lähibaarissa, kaupassa ja kioskissa viimeiset 5v. Aika siistiä että tietävät nyt kuinka huora olen
KäteenHeiluttaja

Poissa IlonaTequila

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #25 : Maaliskuu 15, 2025, 11:15:40 »
Käteistalletuksista pankkiin pankki teki selvityspyynnön aikanaan. Toimitin yrityksen kirjanpidon parin kk:n ajalta ja homma oli sillä selvä 🙃

Väittäisin, että tässä esimerkissä:
Sitten eräs tuttu kaupassa työskentelevä mieshenkilö oli kiinnittänyt huomioo erääseen nuoreen naiseen joka maksoi joka päivä vain käteisellä ja osasi melko varmasti tästä päätellä millä hommilla rahat on tienattu.
on omat haaveet ja kuvitelmat projisoitu asiakkaaseen 😏 Itsekin joskus lähikaupoissa työskennelleenä en kyllä koskaan miettinyt, mistä asiakkaat ovat ruokarahansa tienanneet, maksutavasta riippumatta. Oli ns. "oma elämä" silloinkin...
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #26 : Maaliskuu 15, 2025, 13:57:53 »
Olen kaiken maksanut käteisellä lähibaarissa, kaupassa ja kioskissa viimeiset 5v. Aika siistiä että tietävät nyt kuinka huora olen

No mut eikai tää nyt muutenkaan ole kellekään epäselvää, vaikka käyttäisit maksutapana mitä tahansa?  ;D

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (4)
« Vastaus #27 : Maaliskuu 15, 2025, 16:30:14 »
Aloituksessa oli myös muka varoittavana esimerkkinä 'tuttu kaupassa työskentelevä mieshenkilö oli kiinnittänyt huomioo erääseen nuoreen naiseen joka maksoi joka päivä vain käteisellä ja osasi melko varmasti tästä päätellä millä hommilla rahat on tienattu.'

Sama kääntäen roolit:
Mieshenkilö automaatilla nostamassa rahaa - selkeästi maksullisiin menossa.

Tämä ainakin on se tunne kun olen automaatilla.
Saitin Bud Spencer

2025 [T19] <V11> (E7)《U3》

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #28 : Maaliskuu 15, 2025, 16:44:42 »
Sitten eräs tuttu kaupassa työskentelevä mieshenkilö oli kiinnittänyt huomioo erääseen nuoreen naiseen joka maksoi joka päivä vain käteisellä ja osasi melko varmasti tästä päätellä millä hommilla rahat on tienattu.

No siitä se siis johtuu, miksi lähikaupan kassatädit välillä iskevät minulle silmää ;D
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #29 : Maaliskuu 15, 2025, 16:49:45 »

Sama kääntäen roolit:
Mieshenkilö automaatilla nostamassa rahaa - selkeästi maksullisiin menossa.

Tämä ainakin on se tunne kun olen automaatilla.

Joo, ja mies puhelin kädessä rapun oven edessä - ei epäilystäkään  ;D
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #30 : Maaliskuu 15, 2025, 17:18:20 »
No mua aina huvittaa jossai motonetissä tai puuilossa käytyäni maksaa kaikenmaailman ketjut, puukot, suojamuovit ja lukot yms käteisellä. Joskus mittailin vielä ranteen ja kaulan ympärille ihan pokkana noita ketjuja. Ei oo vielä kukaan huolestunut mun ostoksista. Tai käteisellä maksamisesta.

💌 12-13.4 Turku, Mmeoww & Emilia 💌
💌13-15.4 Turku, outcall Mmeoww 💌

Poissa marja

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #31 : Maaliskuu 15, 2025, 17:33:15 »
Eikös monet talleta noi käteiset iha vaa pankkiin, sitähä varte ne talletusautomaatit on.

Justiinsa näin. Vuokraa, laskuja ynnä muuta elämistä kun vähän huonosti voi käteisellä maksella.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #32 : Maaliskuu 15, 2025, 17:36:18 »
Eikös monet talleta noi käteiset iha vaa pankkiin, sitähä varte ne talletusautomaatit on.

Justiinsa näin. Vuokraa, laskuja ynnä muuta elämistä kun vähän huonosti voi käteisellä maksella.

Tossa on vaihtelvia käytäntöjä mutta 1000e varmaan jo kysytään joka pankissa mistä sait parikertaa

myin tavaraa selitys menee mutta sitten...
kysyvälle vastataan

Poissa muna

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : Maaliskuu 15, 2025, 18:02:09 »
Jos joku tuttu saa sosiaaliavustuksia niin laittakaa niille 5€ tilille ja viesti "kiitos suihinotosta" sielä voi sitten kelan tantat miettiä  :blowjob:

Poissa Vikke1967

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #34 : Maaliskuu 15, 2025, 18:25:06 »

Aloitus sisälsi suoran kysymyksen 'Mites neitoset pelaa näitten käteisten kanssa mitä tienaavat?'

Suoraan kysymykseen suora vastaus: Ei kuulu sinulle.

Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti asioita mistä täällä keskustellaan. Kenenkään ei ole pakko kertoa mitään, kaikki on vapaaehtoista.

Poissa marja

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #35 : Maaliskuu 15, 2025, 18:55:47 »

Tossa on vaihtelvia käytäntöjä mutta 1000e varmaan jo kysytään joka pankissa mistä sait parikertaa

myin tavaraa selitys menee mutta sitten...

Yritystoiminta on myös ihan pätevä ja jopa se oikea syy.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
« Vastaus #36 : Maaliskuu 15, 2025, 19:48:06 »
Jaa-a - taitaa olla ihan jokaisen oma asia mihin ja miten rahansa käyttää  :drinking: Käteistä saa edelleen käyttää ja on käypää valuuttaa, toki nykyään tulee kyseilyitä pankilta helpommin

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 22 )

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #37 : Maaliskuu 15, 2025, 19:49:24 »

Miten taas huoraamisella saatujen rahojen tallettaminen pankkiin toimii, kuten Paroni viestissään toi esille.
Ellei ole yritystiliä ja pankilla tietoa käteistalletuksista, ei toimi.
Helposti pankit lähtee kyselemään mistä se 20e talletus on saatu.
Jos erehtyy kertomaan että tori.fi-myynnistä, sen jälkeen pankki vaatii nähtäväksi tori.fi-viestittelyn ja todisteet tehdystä kaupasta.

Se on juurikin näin, itse olen joutunut tekemään pankille selvityksen parin tonnin setelitalletuksesta, joka oli peräisin yksityishenkilöiden välisestä kaupasta. Ainakin henkilöasiakkailla on myös pankkikohtaiset rajat, paljonko rahaa voi kuukauden aikana enintään tallettaa automaatilla ja se on muutaman tonnin luokkaa.
Pari kertaa on tullut pankilta kyselyä kun nostin parin tonnin ja tonnin suuruisen erän käteistä eikä ne menneet edes huoran perseeseen vaan ruohonleikkurin ja käytetyn auton hankintaan. Tämä siis oli ajalta ennen kuin tulin järkiini ja hankin luotettavan ja käytännöllisen Teslan.
Jälkimmäisellä kerralla tympäisi se kysely niin paljon että kirjoitin siihen että käytän tämän tonnin huorissa käyntiin Helsingissä ja toisekseen että mitä vittua se teille kuuluu mihin tarkoitukseen omia rahojani nostelen ja taidan vaihtaa talletukset ja lainat toiseen pankkiin jos rahankäyttöä pitää näin kytätä.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #38 : Maaliskuu 15, 2025, 20:16:36 »
Aikanaan lähdin 3 viikoksi ulkomaille avokin kanssa kysyin sitten käteistä muistaakseni

3000 ois saanu halusin enemmän oli muuhunkin menoja no viikko piti odottaa kun rahat tilattiin.

onneksi kysyin ajoissa en oo oikeen ikinä luottanut kortteihin.  ps tohon talletus automaatti

juttuun toki firman tms rahoja saa laittaa vaikka miljoonan. tarkoitin jos vaikka minä talletan

1000e tulee kysely mistäs sait...
kysyvälle vastataan

Poissa Thurber

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #39 : Maaliskuu 15, 2025, 20:44:23 »
Kun hain asuntolainaa pankki kysyi miksi nostan säännöllisesti käteistä. Valehtelin, että maksan sillä ravintolassa ja taksissa. Selitys kelpasi.