Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turn off  (Luettu 3788 kertaa)

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turn off
« Vastaus #80 : Maaliskuu 20, 2025, 17:34:11 »
^ Tarkoitan huoria.  ;)

Ai saakeli nyt tajusin  :laught: Niinpä tietenkin. Jotenkin ajattelin automaattisesti että tuo sisältyi vielä tuohon Maalainen88:lle suunnattuun kommenttiin.
Jännä miten selkeätkin asiat voi ymmärtää väärin.  ;D

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #81 : Maaliskuu 20, 2025, 17:55:33 »
Voi että, ohhoh, kyllä miun mielestä mies,äijä ja nallekarhu voipi olla herkkä ja tunteellinen ja nyt haluaisin kaikkia niin kovasti tsemppiä kirjoituksilla antaneita liikutuksen rajamailla kiikkuen KIITTÄÄ

Mulla kun ei siviilissä ole minkäänlaista sänkyhumppaan johtanutta kontaktia koskaan ollut vastakkaiseen sukupuoleen, niin kaikki tapaamiset on menty tyttöystävä meiningillä vailla kiirettä, että saapi molemmat reilusti hipsuttelua,juttelua ja kainalokkain makoilua,niin voihan sitä pitkällä ajalla kunnosta riippuen temputkin tehdä useammankin kerran. Kyllä sitä kehnoutta vastapuolen käytöksessä minuu kohtaan on saanut kokea ja välillä tuntuu,että jopa turhan päiten,mutta huonohan miun on sanoa,sehän on vaan minun mielipide, kattokaas nääs kun miulle nainen,on hän sitten maksullinen tai ei,tarkoittaa sitä,että käyttäydytään kuin särkymis pisteessä olevan lasivaasin kanssa,käsitellään varoen ulkokuorta eikä myöskään loukata toisen sisintä huonosti valituilla sanoilla,kehuen maaliin. Niin ja jokaiseen tapaamiseen oon suikun kautta lähtenny,hampaat pestynä ja pistimen ympäristö siistittynä😉Rahatilanne on nyt niin kehno,että vähintäänkin tämä vuosi taukoa,mutta eikös se oo,ettei pitäs koskaan sanoa ei koskaan.
Pidä ihmeessä pehmolinja, se ei ole huono.
Huolehdi vaan ittestäs ettet hajoo.
Minusta on kiva että täällä ihmiset suhtautuu asiaan näin hienosti.
Vielä sellainen vinkki että
Rento suoritus on hyvä suoritus
Pätee elämässä kaikkinensa.
Tsemppiä Sinulle
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #82 : Maaliskuu 20, 2025, 19:01:58 »
^Rennolla otteella pärjää hyvin. Kukaan täältä ei mitään mukaansa saa.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #83 : Maaliskuu 20, 2025, 20:52:58 »
Voi että, ohhoh, kyllä miun mielestä mies,äijä ja nallekarhu voipi olla herkkä ja tunteellinen ja nyt haluaisin kaikkia niin kovasti tsemppiä kirjoituksilla antaneita liikutuksen rajamailla kiikkuen KIITTÄÄ

Mulla kun ei siviilissä ole minkäänlaista sänkyhumppaan johtanutta kontaktia koskaan ollut vastakkaiseen sukupuoleen, niin kaikki tapaamiset on menty tyttöystävä meiningillä vailla kiirettä, että saapi molemmat reilusti hipsuttelua,juttelua ja kainalokkain makoilua,niin voihan sitä pitkällä ajalla kunnosta riippuen temputkin tehdä useammankin kerran. Kyllä sitä kehnoutta vastapuolen käytöksessä minuu kohtaan on saanut kokea ja välillä tuntuu,että jopa turhan päiten,mutta huonohan miun on sanoa,sehän on vaan minun mielipide, kattokaas nääs kun miulle nainen,on hän sitten maksullinen tai ei,tarkoittaa sitä,että käyttäydytään kuin särkymis pisteessä olevan lasivaasin kanssa,käsitellään varoen ulkokuorta eikä myöskään loukata toisen sisintä huonosti valituilla sanoilla,kehuen maaliin. Niin ja jokaiseen tapaamiseen oon suikun kautta lähtenny,hampaat pestynä ja pistimen ympäristö siistittynä😉Rahatilanne on nyt niin kehno,että vähintäänkin tämä vuosi taukoa,mutta eikös se oo,ettei pitäs koskaan sanoa ei koskaan.

Kiireettömästä GFE:stä tykkään itsekin. Aiemmin tapaamiset vakkarini kanssa olivat pääsääntöisesti 90 min tai kahden tunnin mittaisia. 90 minuuttiakin tuntui vähän liian lyhyeltä, kaksi tuntia juuri sopivalta. Kalliiksihan se tuli, joten olen opetellut nauttimaan tunnin mittaisista tapaamisista. Vähän liian lyhythän se on, mutta siihen tottuu. Hetken siinäkin ehtii kiireettömästi hipsuttelemaan ja makoilemaan.

En tiedä onko tästä apua, mutta kehnoon rahatilanteeseen liittyen, vähän samaa ongelmaa itsellänikin ja tämä on minun ratkaisuni siihen. Toki vierailuja täytynee muutenkin harventaa viime vuoteen nähden.