Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ääntely orgasmin aikana  (Luettu 2612 kertaa)

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ääntely orgasmin aikana
« Vastaus #20 : Maaliskuu 18, 2025, 22:16:51 »

Meidät (ehkä varsinkin meidät tytöt) on myös aika tehokkaasti sosiaalistettu hillitsemään kaikkea eläimelliseksi miellettyä ääntelyä (muutenkin kuin seksin aikana).

*Naiset 💌

Voi joo, käytin tässä tyttö-sanaa kyllä ihan tarkoituksella, koska toi sosiaalistaminen alkaa jo ihan pienenä lapsena. Silti ymmärrän kommentin. 👍

Ah, aivan! 🤝
-Dancing 'round the tombstones
Cemetery thighs alive, young and breathing
-Rosa Norman 💌
Turussa 12-15.4!

Poissa Repomies

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Maaliskuu 18, 2025, 22:35:43 »
Oioioioi tulosssa oioioioi minä tulen ooorgghhhhh.

Ei tule yllätyksenä ainakaan 😅

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #22 : Maaliskuu 20, 2025, 09:11:04 »
Itse taidan olla melko hiljainen, mutta esim eräs tantrahieroja, jonka luona kävin monta kertaa, kertoi joskus jälkeenpäin, että minua on kiva seurata, kun katoan jonnekin omaan maailmaani, kun nautin kovasti. Tuolloin kyllä tulenki sätkien ja täristen. Harvemmin kuitenkaan ainakaan isosti äännellen.

Olen tuotakin yrittänyt kehittää, kun joskus nuorempana sain pt:ltä palautetta, kun tuli yllättäen, että minua on vaikea lukea. Oli myös tantrahieroja. Hän neuvoi keskittymään hengitykseen enemmän. Se kuulemma auttaa pitkittämään tulemista ja auttaa myös toista siinä, että tietää missä mennään, kun hengittää isommin.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #23 : Maaliskuu 20, 2025, 20:19:05 »
Itse taidan olla melko hiljainen, mutta esim eräs tantrahieroja, jonka luona kävin monta kertaa, kertoi joskus jälkeenpäin, että minua on kiva seurata, kun katoan jonnekin omaan maailmaani, kun nautin kovasti. Tuolloin kyllä tulenki sätkien ja täristen. Harvemmin kuitenkaan ainakaan isosti äännellen.

Olen tuotakin yrittänyt kehittää, kun joskus nuorempana sain pt:ltä palautetta, kun tuli yllättäen, että minua on vaikea lukea. Oli myös tantrahieroja. Hän neuvoi keskittymään hengitykseen enemmän. Se kuulemma auttaa pitkittämään tulemista ja auttaa myös toista siinä, että tietää missä mennään, kun hengittää isommin.

Mä oon ihan samanlainen nepsyaivoillani. En kestä jos joku möläyttää jotain, kun en jaksa kirkastaa aivoja siihen hetkeen, että pystyisin rekisteröimään toisen sanomisia jos oon tavallaan heittäytyny ja virittäytyny vaniljaan.
-Rosa Norman 💌
Turussa 12-15.4!

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #24 : Maaliskuu 20, 2025, 20:58:50 »
Mielenkiintoista.....en ole koskaan osannut edes ajatella että miehet olisivat "mykkiä" panemisen aikana. Varmaan tuntuu aika spookilta. "Salamurhaaja tullut panolle"
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #25 : Maaliskuu 22, 2025, 00:08:22 »
Mielenkiintoista.....en ole koskaan osannut edes ajatella että miehet olisivat "mykkiä" panemisen aikana. Varmaan tuntuu aika spookilta. "Salamurhaaja tullut panolle"

Tähän lisää tuijotuksen hullun kiilto silmissä ja kas, ollaankin roolileikin puolella  ;D

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : Maaliskuu 22, 2025, 01:29:07 »
Tätäkö hait?
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #27 : Maaliskuu 22, 2025, 10:39:12 »
Tätäkö hait?
Minä näytän varmaan juur tuolta kun lasti lähtee?
Tai, harmaasävyversiona... ;D
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #28 : Maaliskuu 22, 2025, 13:11:36 »

Siis toi mykkänä oleminen ja etenkin vielä siihen lisättynä ilmeettömyys, silmät kiinni tai tuijottaen, ne tekee todella vaikeaksi sen tilanteen kun ei tiedä että nyt mies laukesi, eikä myöskään tiedä että nauttiiko hän vai ei.

Ei siinä tarvitse mitään performanssia alkaa pitämään, jo pelkästään se että antaa hengityksen elää omaa elämäänsä eikä pidätä hengitystä, siitä jo pystyy lukemaan paljon.

Olen kirjoittanut tästä ennekin ja sanon nytkin: mulle on aivan sairaan kiihottavaa nähdä ja kuulla kun mies nauttii seksistä mun kanssa ja saatan laueta jo pelkästään siitä, että toinen laukeaa näkyvästi.
💎 Lomalla - seuraava keikka Kuopioon! 💎

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #29 : Maaliskuu 22, 2025, 17:04:48 »
Toki asioita voi harjotella ja seksuaalisuus muuttua paljonkin ajan myötä.. Mutta se pitäis lähteä itestään, eikä jonkun mieliks (:

Tämä.

Meidät (ehkä varsinkin meidät tytöt) on myös aika tehokkaasti sosiaalistettu hillitsemään kaikkea eläimelliseksi miellettyä ääntelyä (muutenkin kuin seksin aikana). Moni ei edes huomaa käyttävänsä ihan tolkuttomasti energiaa siihen, että pysyisi sivistyneesti tarpeeksi hiljaisena. Siitä pois oppiminen voi olla tosi hidasta.

Itseasiassa mulla tuli tähän just hyvä esimerkki mieleen, kun pelasin lentopalloa ja siinä semi verbaalinen oon ollut, jotta oma joukkue pysyis perässä siitä mitä teen, niin monet miehet seksualisoi niitä ääniä. Se oli jotenki ahdistavaa koska se oli niin out of context ja mun silmin siitä tiimistä hävis sellanen asiallisuus ja kunnioitus.

Ja jotenki yleisesti se, et miehet seksualisoi tilanteessa missä se ei oo sopivaa, on kyllä tehny sen että on opetellu elämään hiljempaa. Kunnes taas... Oon opetellu A) puhumaan B) aika laajasti opetellu sellasta idgaf asennetta. Koska kenenkään ei pitäis elää toisten asettamissa muoteissa.
-Rosa Norman 💌
Turussa 12-15.4!

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #30 : Maaliskuu 22, 2025, 18:19:11 »
Mulla toi joskus omaan maailmaan uppoaminen ei tarkoita suorastaan sitä, että olisin vain paikoillaan ilmeettömänä. Vaikka huutoa ja valitusta ei ehkä kuulu, niin kyllä sen ilmeistä ja kropasta näkee, että hyvää tekee. Tätä se trantrahieroja mulle sanoessaan omaan maailmaan uppoamisesta, että sitä on kiva katella. Nautinto näkyy siis muustakin kuin julmetusta möykästä ja huohottamisesta.😄

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #31 : Maaliskuu 22, 2025, 23:46:09 »
Mulla toi joskus omaan maailmaan uppoaminen ei tarkoita suorastaan sitä, että olisin vain paikoillaan ilmeettömänä. Vaikka huutoa ja valitusta ei ehkä kuulu, niin kyllä sen ilmeistä ja kropasta näkee, että hyvää tekee. Tätä se trantrahieroja mulle sanoessaan omaan maailmaan uppoamisesta, että sitä on kiva katella. Nautinto näkyy siis muustakin kuin julmetusta möykästä ja huohottamisesta.😄

Got it, voisin verrata tätä vähän samaan fiilikseen mikä tulee esim. sidontasessiosta (:
-Rosa Norman 💌
Turussa 12-15.4!

Poissa DeiDei

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #32 : Maaliskuu 22, 2025, 23:59:00 »
Ei kai sitä edes maailman hölmöimmän ja rehellisemmen kansan edustaja 3 sekunnin kohdalla kehtaa alkaa äännehtelimään. Mälli kortsussa on painettava koko rahan edestä, kunnes munakello pöydällä kilahtaa.  :D

Paikalla Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #33 : Maaliskuu 23, 2025, 00:23:30 »
Muistan kuinka kerran doggystylessä erään muodokkaan tummapintaisen pt:n kanssa laukesin niin voimakkaasti että päästin aika pitkän äännähdyksen joka oli... HHHHHHNNNNNGGGGHHHH!!!
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Jepsjep

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #34 : Maaliskuu 23, 2025, 08:30:16 »
Tähän kyllä vaikuttaa itselläni myös partnerin ääntely, jos on äänekäs niin saattaa minustakin hieman kuuluvampaa huohotusta lähteä.
Muistan ensimmäisellä vierailulla kun en oikein mitään ääntä päästänyt ja muutenkin aika jännittynyt olin, kun tulin niin pt. vain jatkoi ratsastusta ja hetken kuluttua kysyi "tuliko sä jo??" Nyökkäsin vain ja hän " ajatelinkin kun vähän löystyit" 😅
Oon sen jälkeen vähän yrittänyt opetella näyttämään tuntemuksia ulospäinkin. En kyllä vieläkään ole kovin hyvä siinä, pitää siis jatkaa harjoittelua. :inlove:

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #35 : Maaliskuu 23, 2025, 09:56:09 »

Got it, voisin verrata tätä vähän samaan fiilikseen mikä tulee esim. sidontasessiosta (:

Jep. Bdsm sessiot on vielä ihan oma lukunsa. Lilithin kanssa sessioidessa mä huomasin ihan täriseväni eikä mulkkuun ollut koskettu eikä se edes seisonut. Kiihotustila oli silti valtava. Nuo jutut kun toimii usein niin isosti korvien välissä ja aivot on se isoin sukupuolielin. Siinä ei voi pt vain viisarin asennosta seurata, mistä toinen tykkää ja kiihoittuu.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #36 : Maaliskuu 23, 2025, 13:10:50 »
^
Monet ihmiset unohtaa kuinka tärkeetä on päästä toisen pään sisään. Bdsm hommissa tykkään just siitä, että se psyyke on se pääsijainen leikkikaveri. Ja kehon kautta voidaan myös mennä sinne psyykkeeseen, erityisesti.
-Rosa Norman 💌
Turussa 12-15.4!

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #37 : Maaliskuu 23, 2025, 13:56:50 »
^
Monet ihmiset unohtaa kuinka tärkeetä on päästä toisen pään sisään. Bdsm hommissa tykkään just siitä, että se psyyke on se pääsijainen leikkikaveri. Ja kehon kautta voidaan myös mennä sinne psyykkeeseen, erityisesti.

Juuri tämä ^

Paikalla NaapurinNoora

• Jr. Member
  • Galleria (7)
« Vastaus #38 : Maaliskuu 23, 2025, 15:28:01 »
Jos miehestä lähtee ääntä lauetessa on se varma keino saada minutkin tulemaan, vaikken välttämättä muuten olisi ollut vielä lähelläkään.  :inlove: Mitä autenttisempaa, eläimellisempää ja kontrolloimattomampaa ääntely on, sitä kuumempaa. 🔥
Rakkaudesta lajiin. ♥️
Tre 16.4.

Poissa intohimo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #39 : Maaliskuu 23, 2025, 16:30:22 »
Vaikka tämä oli enemmän miesten ääntelystä niin sanotaan nyt että naisestä lähtevät äänet ovat suurinta hottia, joten toive on että pt:t harjoittelevat tämän käyttöä. Aikoinaanhan tästä käytettiin termiä "feikki", mutta sopivasti toteutettu huokailu ja voihke saattaa saattaa homman loppuun ennätysajassa.