Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mega-Jorma-Alert  (Luettu 3193 kertaa)

Poissa j.wanker

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mega-Jorma-Alert
« Vastaus #20 : Maaliskuu 04, 2025, 14:26:08 »
Ainakin My.Size kondomien mukana tuli joskus mitta,jolla voi mitata meisselin paksuuden, niin helpottuu sen oikean kokoisen gummin hankinta. Sama ”mittatikku” oli myös valmistajan sivuilta ladattavissa ja tulostettavissa.

Poissa Vile Man

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Maaliskuu 09, 2025, 22:09:10 »
Tähänkään en kyllä 100% luottaisi, koska yllättävän harva mies tietää omaa kondomikokoaan.

Joo, itseltä meni +10v tajuta että kumin ei pitäisi kiristää. Vehkeen mittaamisen tarpeesta ei oikein missään vastaan tulleessa seksuaaliterveysvalistuksessa ole puhuttu (ja itse asiassa ylä-asteen terveystiedossa taidettiin painottaa että kyllä se venyy, mut siitä on 20v joten muistikuvat on aika hatarat). Ja koska en arkielämässä hirveästi näe muiden miesten vehkeitä paraatikunnossa muutenkaan, niin ei ollut vertailupohjaa ja epäilykset siitä että oma vehje olisi normaalia isompi oli aika helppo sivuuttaa perusteettomana itsekehuna. Sitten puoliläpällä kokeilemalla tajusin että ihan marketeista saatava isompi koko oli mukava päällä eikä meinaa luiskahtaa pois.

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : Maaliskuu 09, 2025, 22:23:38 »
Tähänkään en kyllä 100% luottaisi, koska yllättävän harva mies tietää omaa kondomikokoaan.

Joo, itseltä meni +10v tajuta että kumin ei pitäisi kiristää. Vehkeen mittaamisen tarpeesta ei oikein missään vastaan tulleessa seksuaaliterveysvalistuksessa ole puhuttu (ja itse asiassa ylä-asteen terveystiedossa taidettiin painottaa että kyllä se venyy, mut siitä on 20v joten muistikuvat on aika hatarat). Ja koska en arkielämässä hirveästi näe muiden miesten vehkeitä paraatikunnossa muutenkaan, niin ei ollut vertailupohjaa ja epäilykset siitä että oma vehje olisi normaalia isompi oli aika helppo sivuuttaa perusteettomana itsekehuna. Sitten puoliläpällä kokeilemalla tajusin että ihan marketeista saatava isompi koko oli mukava päällä eikä meinaa luiskahtaa pois.

Mä muistan myös, että aina opetettiin joka puolella, että se kortsu kyllä venyy minkä tahansa jorman päälle. Tässä viime vuosina vasta tajunnut, että niissäkin on kokoja.😆 No empä ole tarvinnut muuta kuin normia, niin ei ole aiheeseen sen paremmin tarvinnut perehtyä. Koskaan ei myöskään pt ole moisesta kysellyt. Kai niitä sitten olisi ollut tarpeen tullen varalla. Nyt silti aloin miettiä, koska viimeksi mulla olisi ollut kortsu tapaamisella paikoillaan. Ja ei... En ole paljaallakaan vedellyt.😄

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #23 : Maaliskuu 11, 2025, 07:56:40 »
Tässä vanhakin oppii uutta 🤭
Monet kerrat ihmetellyt kun varsinkin pienempi painikaveri lähärissä on pitänyt reisiä niinkuin topparina. Joku aasialainen huokaillut sen suuruutta mutta pitänyt tätä sellaisena asiaankuuluvana....
Vakikumppani sitten, no tietty se omaansa kehuu?
Kerran aloin ihmetellä että minkälaista spärdäriä se pt kaivaa esille kun pakkaus on kaks kertaa normi-sultanin kokoinen. No sitten kokeilemaan xl- kokoista ihan omiin käsitöihin ja voi helvetti 😵
Minä olen parastani piinannut koko aikuisikäni kuristamalla ja tukahduttamalla, voi raasua...
Vaatimattomuus on sitten vittumainen sairaus eikä siitä poistuminen vielä leuhkaa tarkoita?
Kyllähän sitä silloin nuorena mittailtiin kun epävarmuus ahdisti hiukan joka asiassa.
Eikös työterveys vois ottaa asiaksi vaikka vuositarkastuksesa myös kaluston koon ja oikean kokoisen suojauksen kartoituksen?
Ai ei vai....💨
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa Paroni

• Full Member
« Vastaus #24 : Maaliskuu 13, 2025, 12:30:14 »
Oikean kokoisen kumin käyttö pienentää syntyvyyttä, ei sellainen sovi työterveyteen

Poissa antmanupyourstinky

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Maaliskuu 13, 2025, 20:38:05 »
Hey, lämmin ja tahmea kiitos kaikille kondomikokoa esiin nostaneille!

Hommasin tästä inspiroituneena pari eri kokoista testattavaksi ja kyllä se näin on että tuo 60mm mukavammin sopii kuin tavalliset joihin olen tähän asti sulloutunut. Ei niidenkään kanssa mitään varsinaisia ongelmia ole koskaan ollut niin en ollut tullut ajatelleeksi että välineitä kantsii päivittää. 🤷🏻

Poissa STT

• Hero Member
« Vastaus #26 : Maaliskuu 13, 2025, 21:27:20 »
Pitäisiköhän ruveta myymään kondomeita, joissa on pari pykälää isompi koko merkattuna. Voisi olla mieltä ylentävää kun sihteeri ottaa laatikosta kumin jossa lukee XXXXL ja vetää sen perusnakin päälle ja se istuu täydellisesti.

Poissa Paroni

• Full Member
« Vastaus #27 : Maaliskuu 13, 2025, 21:36:02 »
Tänään olikin käytössä tavallisen 60 sijaan koko 64 ja sehän tuntuikin yllättävän mukavalta vaikka ajattelin että olisi ollut alkuun ehkä vähän iso.

Tässä aika hyvä taulukko mistä voi kortsun kokoa kattoa, mitta kannattaa ottaa heti siitä terskan alapuolelta, siitä se kuitenkin kiristää.

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #28 : Maaliskuu 13, 2025, 22:31:10 »
Jaha... Taas alko se mulkunmittaaminen. Tällä kertaa ei pituus vaan ympärysmitta.😆

Poissa Pataässä

• Full Member
« Vastaus #29 : Maaliskuu 13, 2025, 22:36:29 »
Jaha... Taas alko se mulkunmittaaminen. Tällä kertaa ei pituus vaan ympärysmitta.😆

Mitäpä sitä miehet muutakaan tekisi... ::)
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Noodelidude

• Hero Member
« Vastaus #30 : Maaliskuu 13, 2025, 22:39:13 »
^^^ Markettikortsuista vain kokemuksia, parhaiten on istunut Sultan tai siis Tunto XL, jonka kooksi sanotaan 60mm. Muut olleet liian piukeita. Mutta tuon taulukon ympärysmittojen mukaan mulle pitäis olla 64mm oikea koko. Jokin ei nyt täsmää, koska mulla on harmiton kynäkulli josta ei tarvitse ketään etukäteen varoitella.
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa Kulli kuutamolla

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #31 : Maaliskuu 13, 2025, 23:29:21 »

Moni ammattipt kyllä hoitaa hommansa vaikka sattuisikin, mutta jos sun tavoitteena ei ole tuottaa kipua niin onhan se kohteliasta antaa pt:lle mahdollisuus kieltäytyä ottamasta vastaan koon takia ennen kuin päädytään lakanoiden väliin, jolloin kynnys kieltäytyä nousee huomattavasti.

Mikä on käytäntö jos asiakkaalla on niin suuri vehje, ettei kertakaikkiaan mahdu?
Palauttaako hutsu rahat tällaiselle hevosenkyrpämiehelle?

Poissa ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #32 : Maaliskuu 13, 2025, 23:40:53 »
^^^ Markettikortsuista vain kokemuksia, parhaiten on istunut Sultan tai siis Tunto XL, jonka kooksi sanotaan 60mm. Muut olleet liian piukeita. Mutta tuon taulukon ympärysmittojen mukaan mulle pitäis olla 64mm oikea koko. Jokin ei nyt täsmää, koska mulla on harmiton kynäkulli josta ei tarvitse ketään etukäteen varoitella.

Sama juttu mulla. Markettikortsut, toimiihan ne, mutta paremmasta ei ole kokemusta. Jotain XL-kokoa on tullut joskus kokeiltua, en muista merkkiä, mutta sopivat ihan hyvin. Tämän taulukon mukaan 64 mm olisi minulle sopiva koko. Tarkoittaako tämä, että pippelini on keskivertoa suurempi? Itse en ole kenenkään muun miehen erektiossa olevaa penistä livenä nähnyt paitsi omani, eli vertailukohdetta minulla ei ole.
Kukaan nainen ei ole myöskään sanonut, että minulla olisi erityisen iso.

Poissa Paroni

• Full Member
« Vastaus #33 : Maaliskuu 14, 2025, 00:36:00 »
Itse kanssa katsoin tuota taulukkoa ja niin vain tuokin suosittelee kokoa 64 vaikka olen varma että Mysizen mittari sanoi aikoinaan 60, kun näihin suurempiin kokoihin tutustuin 10 vuotta sitten

Ehkäpä suomalaiset ovat jykeväkullisia yleensä, pituudet vaihtelee sitten enemmän.

Poissa TuhmaMyy

• Full Member
« Vastaus #34 : Maaliskuu 14, 2025, 20:05:11 »

Moni ammattipt kyllä hoitaa hommansa vaikka sattuisikin, mutta jos sun tavoitteena ei ole tuottaa kipua niin onhan se kohteliasta antaa pt:lle mahdollisuus kieltäytyä ottamasta vastaan koon takia ennen kuin päädytään lakanoiden väliin, jolloin kynnys kieltäytyä nousee huomattavasti.

Mikä on käytäntö jos asiakkaalla on niin suuri vehje, ettei kertakaikkiaan mahdu?
Palauttaako hutsu rahat tällaiselle hevosenkyrpämiehelle?

Teoriassa, jos mulla olisi erikseen hinnoiteltuna palveluna pelkkä käsi/suuhoito, eikä penetraatio asiakkaan koon takia onnistuisi, niin ottaisin vain käsi/suuhoidon hinnan. Käytännössä, hinnoittelen palveluni käytetyn ajan mukaan, joten penetraation puute ei laskisi hintaa. Varsinkaan siinä tapauksessa, että Mega-Jorma™ elimen omistaja ei olisi maininnut etukäteen koostaan.

Mulla on tosin koko urani aikana tullut vastaan vain yksi asiakas, joka ei yksinkertaisesti mahtunut sisälle vaikka kuinka yritettiin (eikä mahtunut kunnolla edes 72 koon kondomi päälle). Eipä se penetraation puute tainnut haitannut menoa :)

Poissa Pataässä

• Full Member
« Vastaus #35 : Maaliskuu 14, 2025, 23:38:25 »
Onkohan tuo taulukko tehty vähän miesten itsetuntoa kohottavaksi, kun omakin kokoni olisi nyt käyttämääni kokoa pykälää isompi? ??? Tai ehkä sitten pitää vain joskus kokeilla tuota seuraavaa kokoa.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Paroni

• Full Member
« Vastaus #36 : Maaliskuu 15, 2025, 00:07:50 »
Onkohan tuo taulukko tehty vähän miesten itsetuntoa kohottavaksi, kun omakin kokoni olisi nyt käyttämääni kokoa pykälää isompi? ??? Tai ehkä sitten pitää vain joskus kokeilla tuota seuraavaa kokoa.

Jos sun ympärysmitta on yli 12cm, on 60mm nominaalimitta (litistetty halkaisija on aina puolet ympärysmitasta) sen aavistuksen verran pienempi että se kuitenkin pysyy päällä, koska päädyn kumilenkki sen pitää kuitenkin paikallaan.

Toki jos ympärysmitta on vaikka 125mm niin se 57mm (ym 114mm) ei välttämättä tunnu liian pieneltä, vaikka kumin ympärysmitta olisikin yli sentin lyhyempi. Mutta suosittelen kyllä kokeilemaan tuon taulukon mukaisia kokoja, voit yllättyä.