Ainakin My.Size kondomien mukana tuli joskus mitta,jolla voi mitata meisselin paksuuden, niin helpottuu sen oikean kokoisen gummin hankinta. Sama ”mittatikku” oli myös valmistajan sivuilta ladattavissa ja tulostettavissa.
Uutiset:
Tähänkään en kyllä 100% luottaisi, koska yllättävän harva mies tietää omaa kondomikokoaan.
Tähänkään en kyllä 100% luottaisi, koska yllättävän harva mies tietää omaa kondomikokoaan.
Joo, itseltä meni +10v tajuta että kumin ei pitäisi kiristää. Vehkeen mittaamisen tarpeesta ei oikein missään vastaan tulleessa seksuaaliterveysvalistuksessa ole puhuttu (ja itse asiassa ylä-asteen terveystiedossa taidettiin painottaa että kyllä se venyy, mut siitä on 20v joten muistikuvat on aika hatarat). Ja koska en arkielämässä hirveästi näe muiden miesten vehkeitä paraatikunnossa muutenkaan, niin ei ollut vertailupohjaa ja epäilykset siitä että oma vehje olisi normaalia isompi oli aika helppo sivuuttaa perusteettomana itsekehuna. Sitten puoliläpällä kokeilemalla tajusin että ihan marketeista saatava isompi koko oli mukava päällä eikä meinaa luiskahtaa pois.
Jaha... Taas alko se mulkunmittaaminen. Tällä kertaa ei pituus vaan ympärysmitta.😆
Moni ammattipt kyllä hoitaa hommansa vaikka sattuisikin, mutta jos sun tavoitteena ei ole tuottaa kipua niin onhan se kohteliasta antaa pt:lle mahdollisuus kieltäytyä ottamasta vastaan koon takia ennen kuin päädytään lakanoiden väliin, jolloin kynnys kieltäytyä nousee huomattavasti.
^^^ Markettikortsuista vain kokemuksia, parhaiten on istunut Sultan tai siis Tunto XL, jonka kooksi sanotaan 60mm. Muut olleet liian piukeita. Mutta tuon taulukon ympärysmittojen mukaan mulle pitäis olla 64mm oikea koko. Jokin ei nyt täsmää, koska mulla on harmiton kynäkulli josta ei tarvitse ketään etukäteen varoitella.
Moni ammattipt kyllä hoitaa hommansa vaikka sattuisikin, mutta jos sun tavoitteena ei ole tuottaa kipua niin onhan se kohteliasta antaa pt:lle mahdollisuus kieltäytyä ottamasta vastaan koon takia ennen kuin päädytään lakanoiden väliin, jolloin kynnys kieltäytyä nousee huomattavasti.
Mikä on käytäntö jos asiakkaalla on niin suuri vehje, ettei kertakaikkiaan mahdu?
Palauttaako hutsu rahat tällaiselle hevosenkyrpämiehelle?
Onkohan tuo taulukko tehty vähän miesten itsetuntoa kohottavaksi, kun omakin kokoni olisi nyt käyttämääni kokoa pykälää isompi?Tai ehkä sitten pitää vain joskus kokeilla tuota seuraavaa kokoa.