^
Mä oon ajatellu etten kuolisi laisinkaan. Se kuoleminen tuntuu jotenkin lopulliselta. Mukavahan täällä on elellä 😁
Uutiset:
Mutta yksi laitos joka on ollut sekaisin jo pitkään muutenkin tulee olemaan kela satojentuhansien hakemusten kanssa jonka tämä korona aiheuttaa.Tämä taas aiheuttaa sen että tukienvarassa elävät opiskelijat,yh-äidit jäävät odotteleen tukiansa pitkään ja heille ei jää montaa vaihtoehtoa takoa rahaa joka taas tietää sitä että piparia on ja halvalla kohta.
Sillä lailla..... Eli jos tuntee itsensä flunssaiseksi niin ei ibuprofeenia...
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006443302.html
Juu, en minä ilkeyttäni kirjoittele niin kuin olen kirjoitellut. Vaan oon todella huolissani isäni takia(sairastaa syöpää sekä sydän ja verisuoni tautia) sekä isäni äitin/mummoni 96v takia (hyvässä kunnossa vielä). Sekä huolettaa myös kaikkien muiden vanhusten/huonokunttoisten ihmisten puolesta jos jotkut suhtautuvat vallitsevaan tilanteeseen hyvin vähättelevällä asenteella. Lyön vaikka mitä vetoa, että heidänkin asenne muuttuu jos virus napsahtaa omalle tai jonkun sukulaisen tai muuten läheisen ihmisen kohdalle.
Juu, en minä ilkeyttäni kirjoittele niin kuin olen kirjoitellut. Vaan oon todella huolissani isäni takia(sairastaa syöpää sekä sydän ja verisuoni tautia) sekä isäni äitin/mummoni 96v takia (hyvässä kunnossa vielä). Sekä huolettaa myös kaikkien muiden vanhusten/huonokunttoisten ihmisten puolesta jos jotkut suhtautuvat vallitsevaan tilanteeseen hyvin vähättelevällä asenteella. Lyön vaikka mitä vetoa, että heidänkin asenne muuttuu jos virus napsahtaa omalle tai jonkun sukulaisen tai muuten läheisen ihmisen kohdalle.
Hallitus teki eilen asian huomattavasti yksinkertaisemmaksi velvoittamalla yli 70-vuotiaat kotikaranteeniin. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että lapset/lastenlapset jne.. pitävät yhteyttä puhelimitse/whatsappilla tms. Jos tästä huolimatta vierailee fyysisesti ottaa riskin taudin välittämisestä - sillä ei silloin ole mitään merkitystä mistä itse tartunnan on saanut.
Juu, en minä ilkeyttäni kirjoittele niin kuin olen kirjoitellut. Vaan oon todella huolissani isäni takia(sairastaa syöpää sekä sydän ja verisuoni tautia) sekä isäni äitin/mummoni 96v takia (hyvässä kunnossa vielä). Sekä huolettaa myös kaikkien muiden vanhusten/huonokunttoisten ihmisten puolesta jos jotkut suhtautuvat vallitsevaan tilanteeseen hyvin vähättelevällä asenteella. Lyön vaikka mitä vetoa, että heidänkin asenne muuttuu jos virus napsahtaa omalle tai jonkun sukulaisen tai muuten läheisen ihmisen kohdalle. Tää korona ei kuitenkaan ole mikään tavallinen kausi influenssa vaikka monet niin kuvittelevat. Ei tavallisen influenssan takia tehdä näin radikaaleja toimenpiteitä ympäri maailmaa kuin nyt on tehty. Vai oletteko hupusut eri mieltä asiasta, että ihan liioiteltuja toimenpiteitä kaikki. Sehän on Vaan tavallinen pikku flunssa joka leviää kulovalkean tavoin.
Ehkä jätän uudet kontaktit väliin tällä hetkellä mutta tuttua turvallista vakkaria käyn varmasti tapaileen viikotttain.
Ehkä jätän uudet kontaktit väliin tällä hetkellä mutta tuttua turvallista vakkaria käyn varmasti tapaileen viikotttain.
En nyt sanoisi asian olevan ihan näin suoraviivainen😅 Voihan se tuttu ja turvallinenkin saada taudin vaikka kumi ostoksilla
Eilinen asiakaskato sai tämänkin hupakon järkiinsä ja pillit oli pistettävä pussiin epämääräiseksi ajaksi. Enää en ota riskejä vaan keskityn muihin hommiin niin kauan kuin on taas turvallista kontaktoitua.
Mutta IIK!! Miten mä kestän mahdollista selibaattia viikkotolkulla tai pahimmassa tapauksessa kuukausia???